Ir kaip „Xiaomi“ tai pavyko? Išbandėme naujausią apyrankę ir likome nustebinti: net 50% padidėjęs ekranas, 30 sporto režimų ir dalykai, kurių neturi „Mi Band 5“ („Xiaomi Mi Band 6“ apžvalga, palyginimas su „Xiaomi Mi Band 5“, FOTO, Video)  (2)

„Xiaomi Mi Band 6“ - pati naujausia kompanijos išmanioji apyrankė, kurią ką tik išbandėme. Ar ji taps šių metų hitu? Labai tikėtina, kad taip. O ką ji sugeba, kokie jos pagrindiniai privalumai ir kuo skiriasi nuo praėjusių metų hito „Xiaomi Mi Band 5“? Apie viską šioje apžvalgoje.


Speciali akcija ir sąlygos

„Xiaomi Mi Band 6“ išmanioji apyrankė (standartinė versija - palaiko anglų, rusų, vokiečių, prancūzų ir kt. kalbas):

  • Cafago42,49 €;
    • 65 % nuolaida;
    • nemokamas siuntimas į Lietuvą per 10-25 d.d.

Pakuotės turinys, apyrankės išvaizda, baterijos rezultatai

Prieš pereidamas prie apyrankės apžvalgos norėčiau pažymėti, kad „Xiaomi Mi Band 6“ apyrankė iki Kauno atkeliavo per 20 dienų.

Cafago šią apyrankę išsiuntė iš Kinijos, tačiau Kauną pasiekė per Lenkijos sandėlį. Tad viskas saugiai, be jokių nesklandumų ir ganėtinai greitai.

„Xiaomi Mi Band 6“ atkeliauja štai tokioje pakuotėje. Gana panaši į praėjusiais metais pristatytą „Xiaomi Mi Band 5“, tik čia jau žinoma turime ryškiai šviečiantį šešetuko ženklą ir užrašą, kad pakuotėje rasime „Xiaomi Mi Band 6“.

Nugarėlės pusėje keletas esminių „Xiaomi Mi Band 6“ apyrankės specifikacijų.

Pakuotės turinys irgi standartinis: trumpa instrukcija kinų kalba, pati „Xiaomi Mi Band 6“ apyrankė ir štai toks magnetinis įkroviklis.

„Xiaomi Mi Band 6“ baterija vs. „Xiaomi Mi Band 5“ baterija

Visiškai toks pats, kaip ir „Xiaomi Mi Band 5“ atveju. Ir taip, šiuo įkrovikliu galima įkrauti tiek Mi Band 6, tiek ir Mi Band 5 apyrankes.

Kalbant apie „Xiaomi Mi Band 6“ bateriją, tai čia turime 125 mAh talpos bateriją ir per 30 min. įkraunama nuo 0 iki 45 proc., o pilnai bateriją įkrauti užtruks 1,5 val. Identiški rezultatai Mi Band 5 apyrankei.

Kalbant apie baterijos tarnavimo laiką, tai gamintojas tvirtina, kad „Xiaomi Mi Band 6“ jos užteks iki 14 dienos.

Visgi, čia priklauso nuo naudojimo intensyvumo. Aš „Xiaomi Mi Band 6“ apyrankėje aktyvavau viską, ką tik įmanoma, ji buvo nuolat Bluetooth 5.0 ryšiu suporuota su telefonu, informuodavo apie gaunamus pranešimus, sekė širdies ritmą, miego kokybę, kasdien sporto režimai aktyvuojami ir t.t. Tad apyrankė dirbo. 

Tokiu atveju „Xiaomi Mi Band 6“ baterijos energijos užteko 6 dienoms. Geras rezultatas. Kiek nusileidžia „Xiaomi Mi Band 5“, kurios atveju, esant analogiškoms sąlygoms, baterijos užtenka 9 dienoms. 

Manau, kad pagrindinis energijos vartotojas „Xiaomi Mi Band 6“ atveju yra ženkliai padidėjęs ekranas.

„Xiaomi Mi Band 6“ išvaizda, pagaminimo kokybė

„Xiaomi Mi Band 6“ yra kompaktiška ir išvaizdi apyrankė. Ir jos apatinėje dalyje matyti jau gerai žinomi jutikliai, kaip trijų ašių giroskopas, trijų ašių akcelerometras ir PPG širdies ritmo matavimo jutiklis.

Tuo pačiu matome ir baterijos įkrovimo kontaktus.

Pati apyrankė pagaminta kokybiškai ir niekuo nenusileidžia Mi Band 5 bei tuo pačiu nepasakyčiau, kad kažkuo yra pranašesnė. Tas pats metalo, plastiko ir grūdinto stiklo (ekranas) derinys su lanksčiu TPU dirželiu.

Beje, Mi Band 5 dirželiai tinka ir naujajai Mi Band 6. Tad nors ekranas stipriai ūgtelėjo, bet pats apyrankės dydis (ilgis, plotis, storis bei svoris) iš esmės liko nepakitęs.

Apyrankė ant riešo uždedama tvirtai, paprastas ir daugumai puikiai žinomas užsegimo sprendimas. Miela apyrankė. Nei per didelė, nei per maža.

Puikiai tinka įvairaus amžiaus, lyties bei stoto žmonėms. Mi Band serijos apyrankės visada buvo tos, apie kurias galėjai sakyti, kad tinka nuo 6-erių metų amžiaus iki pat gilios senatvės.

Kaip ir minėjau, dirželis gana lankstus, lengvai užsegamas, odos nealergizuoja. Svarbu tik per daug stipriai jo neužveržti. Čia tų skylučių yra užtektinai, tad jo užteks net ir stambių rankų savininkams.

„Xiaomi Mi Band 6“ AMOLED ekranas

Tai yra vienas pagrindinių skirtumų, lyginant su Mi Band 5, ir naujosios apyrankės privalumų.

Ekranas padidėjo net 50 proc., arba nuo 1,1 colio iki 1,56. Labai didelis ūgtelėjimas ir tai iškart jaučiasi.

Tuo pačiu turime ir padidėjusią raišką: nuo 126 x 294 iki 152 x 486 su 326 PPI rodikliu. Ryškumas siekia 450 nit'ų, kas yra labai gerai. Puikiai informacija matyti ir dienos šviesoje. Ir tą ekrano ryškumą visada galima keisti tiesiog pačioje „Xiaomi Mi Band 6“ apyrankėje.

Tai kaip kompanijai pavyko į tokio paties dydžio korpuso kapsulę sutalpinti 50 proc. didesnį ekraną?

Atsakymas gana paprastas. Mi Band 5 atveju tas ekranas užima dalį priekinės kapsulės dalies. Tas gerai matyti apyrankę pakreipus į šalį. Deja nuotraukose labai sunku tą perteikti.

Tuo tarpu „Xiaomi Mi Band 6“ išnaudojama sakyčiau arti 95 proc. priekinės kapsulės dalies ploto. Plius, kompanija panaikino Mi Band 5 ekrano apačioje buvusį Home mygtuką.

Dabar Mi Band 6 atveju grįžtama namo braukiant per ekraną iš kairės į dešinę ir bet kur prilietus ekraną reaguoja į apyrankės pažadinimą bei renkantis kitas funkcijas.

Turiu pasakyti, kad teisingas gamintojo sprendimas. Tas Home mygtukas patogu, bet didesnis ekranas nusveria bet kokius argumentus.

Dabar „Xiaomi Mi Band 6“ apyrankėje vienu metu pateikiama ženkliai daugiau informacijos, o tai ypač aktualu norint patogiai perskaityti gaunamas socialinių tinklų, SMS bei programėlių pranešimus.

„Xiaomi Mi Band 6“ puikiai informuoja apie visus pranešimus, kokius tik pasirinksite norintys gauti. Tą galima padaryti Mi Fit programėlėje. Kaip ir skambučių pranešimus. Apyrankė vibruoja entuziastingai ir tuo pačiu maloniai.

Ką randame apyrankėje?

Pilnai vandeniui (atitinka 5ATM standartą) atsparioje apyrankėje rasime didelę dalį ekrano nustatymu ir galimybę rinktis iš 3 ekrano pasirinkimų. Jie išskirtiniai tuo, kad galima modifikuoti ir taip vietoje, pavyzdžiui, žingsnių - atvaizduos PAI rodiklį, vietoje širdies ritmo - deguonies kiekio kraujyje rodiklius ir t.t. Ekranus galima pilnai modifikuoti ir matyti pagrindiniame ekrane tuos duomenis, kurių norite.

Apskritai visas sudėliotas ikonėles galima persidėlioti taip, kaip tik norisi. Čia jau pasitarnaus Mi Fit programėlė.

Na, o „Xiaomi Mi Band 6“ dar rasime nuotolinį muzikos grotuvo valdymą, telefono suradimą, kameros valdymą, laikmatį, chronometrą, yra ir pasaulio laikrodis (rodo kelių šalių laiką), galima keisti automatinį fizinės veiklos fiksavimą.

Čia galima įjungti/išjungti 6 fizinių veiklų automatinį aptikimą: ėjimą, bėgimą, važiavimą dviračiu bei darbą elipsiniu treniruokliu arba irklavimo treniruoklių. Sporto režimų turime net 30, bet apie juos kiek vėliau.

Yra išsami orų prognozė, galima pačioje apyrankėje nustatyti žadintuvą, konkretų laiką ir dažnumą, peržiūrėti fizinės veiklos informaciją, labai išsami sporto informacija pateikiama jau ir apyrankėje, atlikti deguonies kiekio kraujyje matavimą, streso matavimą, yra kvėpavimo treniruotė, seka menstruacijų ciklą (pravartu merginoms ir moterims), galima peržiūrėti gautus pranešimus, svarbius priminimus - ką ir kada reikia padaryti, apyrankė informuoja ir dėl per ilgo užsisėdėjimo vienoje vietoje ir t.t.

„Xiaomi Mi Band 6“ sporto režimai ir Mi Fit programėlės galimybės

Ši apyrankė dabuojasi su Android 5.0/iOS1.0 ir naujesnių operacinių sistemų įrenginiais bei palaiko 3 programėles: Mi Fit, Xiaomi Wear, Xiaomi Wear Lite (iOS). Poruojama Bluetooth 5.0 ryšiu.

Viskas čia ganėtinai paprasta ir nesudėtinga. Atsisiunčiame programėlę, ją įsidiegiame, susikuriame paskyrą, spaudžiame pridėti įrenginį ir taip sekame instrukcijas bei pridedame apyrankę.

Aš pasirinkau Mi Fit programėlę, nes ji ženkliai informatyvesnė, palyginus su Xiaomi Wear. Pastaroji patenkins bazinius poreikius, tačiau rekomenduoju iškart įsidiegti Mi Fit.

Ir joje nukeliauti į „Xiaomi Mi Band 6“ apyrankės parametrus bei iškart nusistatyti norimus parametrus bei kalbą.

Man atkeliavo standartinė „Xiaomi Mi Band 6“ versija ir iškart apyrankė „prakalbo“ kiniškai. Baimintis neverta.

Mi Fit programėlėje pasirenkame norimą kalbą ir informacija „Xiaomi Mi Band 6“ bus pateikiama būtent ta kalba. Viskas išversta labai gerai ir suprantamai. Nelieka jokių hieroglifų.

Nepatinka „Xiaomi Mi Band 6“ apyrankėje esami ekranų pasirinkimai? Jų galima rinktis iš daugiau nei 130 esančių Mi Fit programėlėje. Čia yra ir animuotų, su smagiai judančiais gyvūnėliais.

Tuo pačiu galima susikurti ir savo individualų apyrankės ekraną. Tiesiog įsidėti norimą nuotrauką, keisti atspalvius, pateikiamą informaciją ir kt. Labai plačios galimybės individualizuoti apyrankės išvaizdą.

Kaip ir minėjau, aš praktiškai viską „Xiaomi Mi Band 6“ apyrankė aktyvavau, ką tik buvo įmanoma. Ir tą galima padaryti Mi Fit programėlės pagalba.

Tad „Xiaomi Mi Band 6“ nuolat sekė širdies ritmą, streso lygį, įspėdavo jei pulsas viršydavo nurodytas reikšmes, sekė miego kokybę. Miegojimo metu sekė ir kvėpavimo kokybę, kas yra visiška naujovė.

Kaip ir deguonies kiekio kraujyje matavimas. To Mi Band 5 neturi. Žinoma, nereikia aklai sekti „Xiaomi Mi Band 6“ pateikiamu deguonies kiekio kraujyje matavimo rezultatu, bet tam tikrą bendrą informaciją jau turime, kas irgi gerai.

Beje, šį rodiklį apyrankė matuoja tada, kai yra rankiniu būdu tai aktyvuojama. Nuolatos apyrankė šio rodiklio nematuoja.

Štai šitaip atrodo pagrindinis Mi Fit apyrankės langas. Turintiems Mi Band apyrankių jis yra puikiai pažįstamas.

Mi Fit programėlėje pateikiama išties labai daug įvairios informacijos ir jos gaunama vis daugiau, kai tik nukeliaujama į gilesnius programėlės sluoksnius. Ypač kalbant apie sporto, širdies ritmo bei miego kokybės rezultatus.

Mi Fit programėlėje rasime ir PAI rodiklį. Tai yra asmeninio fiziologinio aktyvumo indikatorius, pagrįstas širdies ritmo duomenimis kartu su kasdienio aktyvumo intensyvumu ir kelių matmenų dinaminiu išsamiu asmens fiziologinių duomenų įvertinimu, kuris pagal algoritmą konvertuojamas į intuityvią PAI reikšmė.

Jis nepriklauso nuo pavienių duomenų elementų, tačiau veikia, kaip išsami sistema, kuri padeda suprasti savo fizinę būklę.

Trumpai tariant, norint gauti tų PAI taškų - reikės pasistengti ir paprakaituoti. Per savaitę pavyko surinkti 70 taškų, tačiau kasdien buvo intensyvūs pasivaikščiojimai ir dviračio minimas po valandą ir daugiau.

Draskytis tikrai nereikia, bet principas yra paprastas: nuolat palaikant 100 taškų rodiklį sumažinama mirties nuo kraujagyslių ir širdies ligų rizika bei prailginama gyvenimo trukmė.

„Xiaomi Mi Band 6“ šauniai ir tiksliai seka miego kokybę. Taip pat apyrankė fiksuoja ir trumpus snūstelėjimus - ilgesnius, kaip 20 min. Ir tą irgi daro tiksliai. Jei sėdėsite visiškai ramiai prie televizoriaus galite būti ramūs, apyrankė tikrai nepradės fiksuoti miego. Ji tą daro tik, kai jau iš tikrųjų užmiegu.

Čia galiu būti visiškai ramus ir sakyti drąsiai, kad šiais klausimais turime aukščiausią kokybę. Mi Band 5 iki šiol veikia idealiai ir nematau priežasčių, kodėl su Mi Band 6 turėtų būti kitaip.

Beje, Mi Fit programėlėje atsirado ir naujas dalykas, kaip miego kvėpavimo kokybė. Kol kas tai vis dar yra testavimo stadijoje (Beta užrašas), tačiau jau irgi apyrankė sugeba įvertinti miego metu buvusį kvėpavimo intensyvumą, jo kokybę ir tai įvertina taškais.

P.S. pateikiama ir daug informacijos apie tai, kaip pagerinti miego kokybę, kaip miego rodikliai atrodo, palyginus su kitais vartotojais, kaip rodikliai kinta laike ir t.t.

Širdies ritmą „Xiaomi Mi Band 6“ matuoja nuolat. Intensyvumą galima keisti pagal savo poreikius. Aš padariau, kad apyrankė jį matuotų maksimaliai dažnai. Taip baterija naudojama greičiau, bet užtat turiu tikslesnius duomenis.

O jų čia taip pat itin daug ir galima palyginti kaip jis atrodė praėjusiomis dienomis, savaitėmis, mėnesiais.

Taip pat dabar „Xiaomi Mi Band 6“ jau pateikia ir deguonies kiekio kraujyje rezultatus, kas suteikia dar daugiau informacijos.

Ir jei tik yra noras, visada galima savo pasiekimais pasigirti ir pasidalinti socialiniuose tinkluose su draugais. Šiek tiek pakelti savo ego ir tuo pačiu smagiai pasivaržyti tarpusavyje :)

„Xiaomi Mi Band 6“ sporto režimai

Apyrankėje rasime net 30 sporto režimų. Ženkliai jų padaugėjo, lyginant su Mi Band 5, kuri jų turi 11.

Taigi, „Xiaomi Mi Band 6“ rasime: bėgimą lauke, bėgimą ant takelio, ėjimą, važiavimą dviračio treniruokliu, važiavimą dviračiu, darbą irklavimo treniruokliu, elipsiniu treniruokliu, plaukimą baseine, jogą, šokinėjimą per šokdynę, sunkumų kilnojimą, šokius, fitnesą, gimnastiką, HIIT (didelio intensyvumo intervalinė treniruotė), tempimo pratimai, pilatesas, krepšinis, tinklinis, stalo tenisas, kriketas, čiuožimas su pačiūžomis, zumba, gatvės šokiai, kikboksas ir kt.

Didžiąja dalimi matuojama laiko trukmė, širdies ritmas ir sudegintos kalorijos. Prieš pasirenkant sporto režimą galimą nurodyti širdies ritmo ribas, kurias peržengus apie tai bus informuojama.

Su tradicinėmis sporto šakomis, kap bėgimas, ėjimas ar plaukimas apyrankėje yra dar daugiau pasirinkimų prieš pradedant sportuoti: laiko trukmė, atstumas, sudegintos kalorijos, širdies rezultatai. Plaukimo atveju ir baseino ilgis: 25 m arba 50m. 

Tradiciškiausias ir daugelio dažniausiai naudojimas ėjimas bei gauti rezultatai Mi Fit programėlėje atrodo štai šitaip.

GPS reikia aktyvuoti telefone ir pasirinkti sporto režimą. Taip jis bus aktyvuojamas ir „Xiaomi Mi Band 6“ apyrankėje bei turėsime nukeliautos trajektorijos žemėlapį.

Jei jo nereikia, tai galima keliauti ir be telefono bei jame esančios GPS prieigos.

Mi Fit programėlėje pateikiama itin daug informacijos ir čia matyti nueitas atstumas, intensyvumas, kaip jis kito, užfiksuoti visi ilgesni sustojimai, pasiilsėjimai.

Šauniai atrodo atvaizduotas ir širdies ritmas. Iškart matyti kiek laiko širdis dirbo maksimaliai aktyviai, o kiek buvo apkrauta lengviau.

Įdomumo dėlei palyginau, kaip gi „Xiaomi Mi Band 6“ sporto metu užfiksuoti rezultatai atrodo, palyginus su gana neseniai išbandytu „Amazfit Bip U“ išmaniuoju laikrodžiu - jo apžvalgą rasite čia.

Taigi, žemiau galite matyti pateiktus rezultatus. Kairėje pusėje „Xiaomi Mi Band 6“, o dešinėje „Amazfit Bip U“.

Abiem atvejais fizinės veiklos asistentai buvo ant rankų riešų, aktyvuojamas tas pats sporto režimas - važiavimas dviračio treniruokliu. Skiriasi keletų sekundžių trukmė, bet čia grynai žmogiškasis faktorius - režimus reikėjo sustabdyti rankiniu būdu.

Ir iš pateikiamų rezultatų labai gražiai matyti, kad jie yra kone identiški. Ir abiem atvejais gražiai atsikartoja širdies ritmo pokyčių grafikai.

Tiesą sakant per daug ir nenustebau. Juk abu įrenginius gamina ta pati „Huami“ kompanija, kuri su „Xiaomi“ bendradarbiauja jau gana ilgą laiką. Tad labai tikėtina, kad ir jutikliai į šiuos prietaisus sudėti labai panašūs net netgi tokie patys.

Lyginant nueinamų žingsnių skaičių su Mi Band 5, tai Mi Band 6 jų priskaičiuoja kiek mažiau. Skirtumas labai minimalus, turint galvoje, kai kalbame apie 15 000. Tačiau šioks toks yra.

Svarbūs pastebėjimai apie „Xiaomi Mi Band 6“ ir galutinis verdiktas

Pastebėjau įdomų niuansą, apie kurį kiti apžvalgininkai praktiškai nekalba. Štai Mi Band 5 atveju yra labai šauni savybė - automatinis fizinės veiklos užfiksavimas. Jei pamiršti įjungti ėjimo režimą, nuėjus tam tikrą atstumą - apyrankė suvibruoja ir užfiksavusi ėjimą paklausia: „Ar Jūs einate?“ Belieka paspausti OK ir aktyvuojamas ėjimo režimas bei rodoma jau prieš tai fone fiksuota informacija. Sustoji prie šviesoforo, apyrankė sustabdo režimą, pradedi eiti, vėl pratęsia. Labai geras dalykas.

Mi Band 6 atveju čia turime net 6 atvejus, kai turime tokį automatinį fizinės veiklos fiksavimą: ėjimas, bėgimas, važiavimas dviračiu bei darbas elipsiniu ir irklavimo treniruokliais. Kai aktyvuojamas vienas iš šių sporto režimų, sporto metu sustoji, apyrankė automatiškai sustabdo režimą, pradėjus toliau sportuoti - vėl jį aktyvuoja. Viskas veikia puikiai.

Tačiau neliko to dalyko, kurį turi Mi Band 5. Tiesiog pati apyrankė neužfiksuoja, kai pradedu eiti, bet tiesiog pamirštu prieš tai įjungti ėjimo režimą. Kai rankiniu būdu aktyvuoju režimą, tai paskui viskas veikia gerai. Keistas dalykas. Ir manau, kad čia yra visiškai lengvai programiškai išsprendžiamas nesklandumas. Beje, vienas programinis atnaujinimas jau atkeliavo. Tikėtina, kad su likusiais bus išspręstas ir šis klausimas. Čia ne trūkumas, o sakyčiau daugiau patogumo klausimas.

Kalbant apie patogumą, tai Mi Band 6 yra nuostabiai geras dalykas. Pagaliau dideliame ekrane ir dėka patobulintos operacinės sistemos galima aktyvuoti sporto režimą ir tuo pačiu metu keliauti prie muzikos grotuvo. To Mi Band 5 nėra.

Čia labai didelis Mi Band 6 privalumas. Išeini pabėgioti, prijungi ausines ir taip per apyrankę gali perjungti takelius bei keisti garso lygį. Ypatingai pravartus patobulinimas.

Tai ką manau apie „Xiaomi Mi Band 6“? 

Tikrai nešauksiu, kad čia „bomba“ ir panašiais epitetais. Bet drąsiai sakau, kad labai geras Mi Band 5 atnaujinimas.

Ir dabar turime ženkliai didesnį ekraną tokiame pačiame kompaktiškame korpuse. Stipriai paaugo sporto režimų: nuo 11 iki 30. Pačioje Mi Band 6 apyrankėje pateikiama daug fizinės veiklos informacijos. Ir apskritai didesniame ekrane informacijos yra daugiau ir maloniau ją peržiūrėti.

Turime deguonies kiekio kraujyje matavimą, ko neturi Mi Band 5. Kaip ir atsirado papildoma galimybė stebėti neįprastus širdies ritmo pokyčius ir miego metu fiksuoti kvėpavimo kokybę.

O kaip NFC mokėjimai? Deja, vis dar tik Kinijos rinkoje. Integruoto GPS taip nėra. Panašu, kad teks šių dalykų laukti kitose Mi Band serijos apyrankėse.

Tad jei turite Mi Band 5 apyrankę belieka tik patiems spręsti ar verta ją atsinaujinti. O tiems, kurie turi ankstesnės kartos Mi Band arba apskritai ieško naujos išmaniosios apyrankės, kuri už labai gerą kainą pasiūlytų aukščiausios klasės veikimą, funkcionalumą ir labai gerą programėlę - tada „Xiaomi Mi Band 6“ be jokių dvejonių rekomenduoju.

Aut. teisės: Technologijos.lt
(8)
(2)
(6)

Komentarai (2)