Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
minute 2010-03-29 21:47
teisingai žmogus virš manes parašė, as nerašytoja, tai gal bent jo rašinys bus nepanašus į seilių taškymasi (atrodo,kad blogo linkeciau)
minute 2010-03-29 22:05
beje, taip modifikuota soja beveik visur, bet poveikis yra pasireiškiantis ne iškarto, tad jusu anūkams toks abejingumas gali atsiliepti, siūlyčiau tuo labiau pasidomėti. aš pati sojos nevalgau, net kečiupo neperku kuriame yra genetiškai modifikuoto krakmolo ir .t.t ir panašiai reikia tik užsispyrimo, ir netikėti visuo tuo geriu kurį kalba žmonės norėdami tik prakišti tokį gaminį, jei jum atrodo, kad tokie maisto produktai išrandami dėl to, kad pagerinti žmonių gyvenimą labai klystate, jie tokie kuriame nes yra daug pigesni, nors ir parduodami už įprastinę kainą..o dėl to pasakymo,. kad jei jau sukūrėme naują rūšį tai ja ir auginkime, turūt nepastebėjote, mano pasakymo''kas jei sužinosime po kiek laiko, kad tai labai kenkia,o natūraliosios rūšies nebebus?''
Dvigubas nulis 2010-03-29 23:10
Na, aš nekreipiu dėmesio į tokias jūsų kalbas vien dėl to, jog sakote, kad pasekmės bus ne iš karto. Labai patogu sakyti: nereikia visiškai jokių įrodymų, nes viskas įvyks tik po kurio laiko; bet patikėkit, tai tikrai kenkia!
Kalbant apie natūralių rūšių išnykimą, tai nebijokit. Visų pirma, jeigu jau įterpė genus modifikuot, tai nebus problemų ir „atmodifikuot“ įterpiant atgal tuos pačius genus, ar bent jau labai panašius. Antra, yra ne viena saugykla pasaulyje, kurioje saugomos daugelis augalų rūšių, tad ši baimė neturi jokio precedento.
Aš geriau jau pavalgysiu ir tą modifikuotą maistą, ir nesveiką maistą, bet nesinervinsiu ir negaišiu laiko kitiems skleisdamas „didžiąsias tiesas“. Žinoma, gazuoto gėrimo 2l už 39ct nepirksiu, bet ir neatsisakysiu du kartus per metus pasinaudoti McDonald'o paslaugomis.
Mona 2010-03-30 01:17
to Dvigubas nulis...
tai tu su genais zaisk kiek tik nori, bet gamtoje islieka stipriausi, tie modifikuoti produktai sėkmingai ir plis po visą pasaulį, tuomet tau jokie bankai nepadės. kur tik žmogus įsikiša į gamtą ten tik žalos pridaro. o čia keičia genus, keičia gamtą!!, mes ne dievai, visa tai geruoju nesibaiks. šis tavo sakinys " Labai patogu sakyti: nereikia visiškai jokių įrodymų, nes viskas įvyks tik po kurio laiko; bet patikėkit, tai tikrai kenkia!" yra didžiausia nesąmonė ir neapdairumas.net įrodymų yra: poveikis laboratiriniams gyvūnėliams pasireiškia, nes jų ir gyvenimo trukmė trumpesnė, bet žmonėms tokiu maistu leidžiama maitintis. siūlau daugiau pasidomėti GM produktais, o tuomet sapalioti visokias nesąmones ir skleisti erezijas, nes žmonės prisiskaitę tokių komentarų pradeda jumis tikėti.
ir jei negaila, prabalsuokite štai čia :
https://secure.avaaz.org/en/eu_health_a ... ity/?rc=fb
ačiū jums, kad rūpi bent jau aplinkinių sveikata
rwc 2010-03-30 01:55
Manau, absoliučiai daugumai visiškai dzin dėl to, ką valgome, kuo kvėpuojame, ką per TV žiūrime ir kad kur nors Zimbabvėje masiškai skerdžiami negriukai. Man tai tikrai dzin, nes tai arba problemos, kurių negaliu išspręsti, arba kurios įtakoja tik mane (pridaužyta termometrų po lova? Rūkymas ir lašiniai kenkia? O kas jums darbo, kada užsilenksiu?)
Tačiau blogai, kai diskredituojamos sritys, kuriomis turėtume didžiuotis. Kai mokslas etiką iškeičia į pelną. Man nuoširdžiai gaila JAV ekosistemų, kuriose išplito GMO (tai išjungėme. Ir t.t..
Nekenčiu PETA, GP ir panašių - bet jaučiuosi kaltas už visą mokslo bendruomenę, kuri pati suteikia pretekstą. Nekenčiu dr. Haidų, eugenikų ir kitų išsigimėlių, kurie ieško spragų kontrolėje, fabrikuoja duomenis, negalvoja apie pasekmes. Mokslui jų nereikia - geriau jie teišjungia kokį esminį geną savo spermoje arba vietoj pelyčių teatlieka sau lobotomiją.
minute 2010-03-30 18:11
man ne dzin ką valgau, mano mamai ne dzin, mano tėvui, vaikinui ir .t.t. nerūkau, negeriu, ir nesimaitinu GMO nes nenoriu vėliau žalius vaikus gimdyti na jei jus norite, jūsų reikalas...
rwc 2010-03-30 18:39
Aš tiesiog sakau, kad mes pernelyg suabsoliutinam kažkokį neva tai "sveiką" gyvenimo būdą. Mes . Nes apgaudinėjame save: neva būsime sveiki, ir dar pasitenkiname - valgome skaniau, neva padedame gamtai, neva dėl to mažiau bus išmedžiota banginių ar kitais metais nenukris asteroidas. Visa tai netiesa!
Esame vargšeliai naivučiai reklamos aukos.
Jei jau taip mums išties rūpėtų gamta, mes pirktume tik IKEA baldus, kraustytumės į daugiabučius, valgytume tik širpotriebą ir šlapiankę, maudytumės kartą-du per savaitę, ir tai po dušu ar visa šeima paeiliui tame pačiame vandenyje... Reikalautume valdžios uždrausti automobilių eismą miestuose (hibridai? wtf...), vienu automobiliu dalintumės su trimis kaimynų šeimomis, butų žiemą nešildytume daugiau +15, eitume miegoti su saule ir t.t..
Mona 2010-03-30 20:30
tai kaip suprasti? visiškai neverta nė kiek stengtis dėl to, kad nors kažką keisti aplinkoje..bent jau bandyt atsisakyt GM produktu??
Azuolas 2010-03-30 20:47
Kai žiūrkėm duodavo durnaropių, tai jos pradėjo keistai elgtis, o paskui numirė.
Taip pat iš augalnių aguonų daromas baisus narkotikas heroinas, rūkomas tabakas ir pan.
O pats baisiausias įvykis tai buvo Ukrainoje: Jesephas su medine lazda davė per galvą Aleksėjui ir jį užmušė! Mokslininkai, ištyrę tą lazdą priėjo vienos išvados: ji buvo Ąžuolo šaka = augalas.
Visi žemės augalai sėja vien blogį!
P.S. Jei kam atrodo, jog visiškai nusišneku, Tada pabandykite pažiūrėti tokiu pat blaiviu protu į isteriją dėl GMO, tai prieisite prie tokių pačių išvadų. Galima Genų inžineriją naudoti ir geram, ir blogam.
Mona 2010-03-30 21:24
Azuolui.
Tu teisus, tu visiškai nusišneki. net ne į temą čia pavarei.., bet už tat bent juokinga buvo.
Šiaip pikta, kad žmonės nepasiskaitę apie GMO, pradeda savo erezijas skleisti. o informacijos galim rasti pilna ir google ir youtube, tik gaila,kad mažai informacijos lietuvių kalba. šiaip dalis europiečių apie tai žino, netgi peticija renkama pries GMO:
https://secure.avaaz.org/en/eu_health_a ... ity/?rc=fb
bet vat Lietuvos žmonės su tuom dar nesupažindinami, o jei per tv apie tai daug nepašnekėjo nieks nieko ir nežino, nes neįdomu, o vat kas įdomu tai skleisti čia savo nuomonę, kuri visiškai nepagrįsta, ir bandyti visokiausiais būdais ją apginti, net nesistengiant sužinoti tikrosios tiesos, tiesiog norima būti teisiais. Čia ne nuomonių ringas. man atrodo tokiom temom šnekant reikėtų remtis faktais. galvojau čia bent normalus tinklapis, bet komentarai tai atrodo atėję tokie patys kaip iš delfi.
Azuolas 2010-03-30 21:43
, kenkia žmogui? (ar šiaip tą maistą valgančiajam)
Azuolas 2010-03-30 21:48
Va neseniai radau linką, nors ir pabaigoje nesutinku su kai kuriom idėjom, bet šiaip visumoje gerai aprašo visą tą isteriją. http://www.homosanitus.lt/lt/homo_sanit ... _GMO_baime
Dvigubas nulis 2010-03-30 22:19
diskusija.
Dėl tavo anksčiau paminėtų „šaltinių“.
Pirmos dvi nuorodos apie herbicidą Orange. Ką tai turi bendro su genetiškai modifikuotais augalais? Gal ir įžvelgiu koreliaciją tarp genetiškai modifikuotų augalų, kurie „veja“ parazitus nuo savęs, bet tokiu atveju nuorodos netinkamos. Ką šiomis nuorodomis nori pasakyti?
Kažkelintoji nuoroda apie klonuotų gyvulių valgymą. Vėlgi, ką tai turi bendro su GM? Norint gyvulius klonuoti nereikia jų genetiškai modifikuoti.
Pati priekaištauji „neapšviestiesiems“, jog mes nieko nesuprantam. Kišdama bet kokias nesąmones nelabai ir leisi suprast. Žinoma, jeigu klystu, labai atsiprašau. Tokiu atveju prašau pasakyti ką trąšos (herbicidai), kaip ir klonavimas, turi bendro su GM.
Mona 2010-03-30 22:32
na jei netiki ką dauguma kalba, kas youtube ar google rašoma, tai gal bent šiuo tinklapiu tiki:
http://www.technologijos.lt/n/mokslas/g ... psnis-3735
visko neskaityk, atkreip dėmesį į ten kur paveldimumo tyrimai, kur rusų mokslininkė atliko tyrimus su pelytėm. ne ji viena tuos tyrimus atlikinėjo, bet tu youtube netiki.
Ir būtų naivu tikėtis, kad visur publikuos tik apie blogąją GMO pusę. Be to pasidomėk monsanto kompanija, čia ji visko kaip ir pradininkė ir žiauriai apsimelavusi ir dėl roundup, agent orange, ir dėl PBC. Jiems tik pinigai terūpi kaip ir valdžiai, kurie atrodo laikosi nuomonės, kad po jų nors ir tvanas, bet savo laiku gyvens kaip karaliai. Ir tai liečia ne tik žmonių sveikatą, visą ekologiją, kurią labai lengvai išardysim patobulinta augmenija, gyvūlininkyste. pasidomėk kodėl fermeriai netgi iki savižudybės daeina. čia tik vienas pliusas, kad pigiau per mūsų kišenę.. tik kol kas, bet prieisim neatitaisomos žalos. Aš tikrai nenoriu savo artimųjų matyti psichinėj ar fizinėj negalioj, noriu sveikų vaikų. Monsanto dėl visko melavo ir tik dėl pelno, o čia ne bet koks pelnas, visa maisto pramonė, jie jau beveik monopolininkai, o valdžia jiems duoda žalią šviesą irgi kaip manoma ne už dyką, turbūt patys net neįtardami kas iš tiesų už viso to slypi. Jiems tik pamokėjo ir gerai, o mokslininkai daug tauškėti negali, irgi nori sveiką kailį išlaikyti, nes spaudimas vėl iš to pačio GMO. Ši kompanija geros praeities neturėjo, tai kodėl dabar turėtų nemeluoti, kodėl manai kad valdžiai nerūpi dideli pinigai. Manai mums jie visad tiesą sako. iš tikrųjų tikėk kuom nori, bet manau isterija ne šiaip sau kyla. valdžia meluoja, o mokslininkai, žmonės tikrai tuom besidominantys gali pasisakyti per koki youtube, nu aišku užsienyje tv laidos vyksta, gal todėl ten tokia paranoja, bet čia LT tylu.
Mona 2010-03-30 22:42
dvigubas nule, jei tau dar neaišku kaip mažam vaikui galiu paaiškint.
tarkim eini į rinkimus, na ar dar kažkas, bijau tau duot pavyzdį, nes vėl kažkas neįtiks. Į ką tu pirma žiūri??? į tai ką tau dabar pasakoja?, ir tikina, jog tai ką valgai yra gėris, nors jiems svarbiausia tik prakišt svo produkcija, nes pinigai jiems eina milžiniški. Aš manau kaip ir einant į rinkimus pasidomi jų istoriją, atliktais jų "geraisiais" darbais. na dabar gali sakyt visi klysta, bet apie savo klaidas jie žinojo, tie djevalos viską žinojo, melavo!!!, ir jiems visai nerūpėjo ar tie vaikiukai gims su viena galva ar su trejom. Tik norėjau pasakyti, kad jie praeities geros neturėjo. šiaip bus sunku įtikint jei visiškai ignoruojat youtube, wikipedia.. tik įdomu kodėl laboratoriniai gyvūnėliai gimsta išsigimę, o žmonėms ta produkcija leidžia maitintis. kai rezultatai labai ryškūs.
Dvigubas nulis 2010-03-30 22:50
Dėl tų kompanijų sutinku, nėra jos gėrio įsikūnijimas; niekur taip neteigiau. Taip pat neteigiau, jog wikipedia man nėra informacinis šaltinis.
Pasikartosiu, nes aš bent jau nepastebėjau kur tu atsakei į mano pateiktą klausimą: „ką trąšos (herbicidai), kaip ir klonavimas, turi bendro su GM?“
Mona 2010-03-30 22:59
O as atsakau, kad ne toje vietoje sąryšį pamatei.
Tas klonavimas ir trąšos tai monsanto istorija, kuri rodo, kad yra stipriai apsimelavę, kaip ir dėl GM maisto poveikio. Jei anksčiau melavo, ne manau kad su viena diena pasikeis ir sakys, ne mes savo produkcijos nebepardavinėsim, nes mums pradėjo rūpėti žmonių gerovė ir sveikata, kur tų žmonių ir taip per 7 milijardus. ar dabar atsakiau?
Azuolas 2010-03-30 23:02
Mona, atsakysi į mano klausimą?
P.S. Tas tyrimas su pelytėm buvo visiškas fake. Būtent ir skirtas privilioti daugiau paranojikų. Jokių normalių ir pagrįstu duomenų nėra. O šiaip, tai apskritai labai rekomenduočiu ne kokius šaltinius aktyvistų ar neigiančiųjų, o tiesiog apie genus. Pasiskaičius kaip viskas "veikia", tai tokie tyrimai ir šiaip lygiuosis su Palmyra, bet ne mokslu.
Klausimai susimąstymui:
1. Kuo skiraisi selekcija nuo genų inžinerijos? (selekcijos metu dar daugiau genų juk užnešama)
2. Kodėl valgant agurką mano vaikai neperima agurko žalios spalvos genų?
3. Ar nors vienas argumentas yra ne iš "valstybe ir visuomenė slepia tiesą!", "Jie siekia išnaikinti žmoniją!". Nes, gražiai pasakius, tai neatrodo kaip patikima informacija. Labai greit paskęsta visų konspiracijos teorijų, ateivių ir kitų pseudomokslų baloje.
3.1. Konkretinant: apskritai nors vieną pagrįsta argumentą turi? ar tik begalę teorijų, kurių pusė "grįsta" iš piršto laužtais arba sufalsifikuotais "faktais", o kita pusė kertasi su genetika?
Mona 2010-03-30 23:07
o tai kokiais šaltiniais tu tiki?
Mona 2010-03-30 23:09
o tokiom nesamonem apie agurka, aš visisškai nesupratau..
prie ko čia, kas??
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Komercinei rinkai jau paruošti genetiškai modifikuoti upėtakiai (Video)