Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arthuras 2017-06-05 23:20
verse tolerance. Nes pradžioje tolerancija auga, o po to krenta.
Niemand 2017-06-06 00:25
Matau, pats jau pragėrei kepenis, nuo bokalo krenti
Aš jaunystėje gėriau daug, bet pusės litro nesmigdamas nesu išgėręs. Į senatvę kažkaip ir nebetraukia, patinka tik išgerti tiek, kad lengvas girtumas pasiekiamas be pasekmių kitą rytą. Jei tavo sampratoje tai alkoholizmas, tai man jis puikiai tinka, kaip sakoma, ne kenčiu, o mėgaujuosi ir joks veryga iš manęs to neatims
Niemand 2017-06-06 00:27
Palik tai psichiatrams, nes kai visokie burundukai pradeda diagnozuoti litrais geruoju nesibaigia.
Arthuras 2017-06-06 01:08
Gal nesimėtykim taip tarp kraštutinumų?.. Tarp bokalo ir 6 bokalų nemenkas skirtumas. Ir kiekvienas, vidutinio svorio, sveikas žmogus, gerdamas retai, nuo 6 alaus - smarkiai apgirstų. Neteko kitokių sutikt. Žinau tik tokius, kurie 6 bokalus praktikuoja gana dažnai, tai jie neapgirsta. Aišku kodėl.
Jei tu tą lengvą girtumą pasieki tik po 6 bokalų... Taip, tai alkoholizmas. Nes jei negertum kokius metus, lengvą girtumą pasiektum po greičiau išgertų poros bokalų.
Girdykla 2017-06-06 04:25
As narkomanas ir alkoholikas. Bet kuo as blogesnis ZMOGUS uz arogantiska apart savo bicepso ir ego daugiau nieko nematanti "sveikuoli"? Lengva svaistytis epitetais, klijuot etiketes, bet ar kitu smerkimas del ju pasirinkto gyvenimo budo daro smerkeja zmogiskesniu?
Arns 2017-06-06 07:38
Nenuostabu kodėl valstiečiai beveik prastūmė šiuos absurdiškus įstatymus. Nemaža dalis čia komentavusių tik įrodė, jog smegenų nepakankamumas yra progresuojanti liga. Norima sustabdyti persigėrimus, psichozes, apsinuodijimą alkoholiu, bet didžiausiais priešais yra paskelbiami tie, kurie kartą kitą nori pakelti bokalą ar taurelę. Maždaug pabandykim, žinom jog neišeis, bet ar bus blogiau?
Kas yra priklausomybė? Tai kai tu kažko taip nori, kad negavęs įprastinės dozės jauti psichologinį diskomfortą ar šį tą daugiau. Sakykim narkomanui dozės reikia, nes organizmas tiesiog "prašo". Alkoholikui tas pats. Bet va atsiranda gudručių kurie susitikimus kompanijose, gimtadieniuose ar renginiuose prilygina priklausomybei išgerti... Gal sekančiu kartu reiktu pradėti drausti nesveiką maistą kaip tortus, saldainius, spurgas, jos tuose renginiuose irgi pirmose vietose. Nuolatinis vartojimas kaip priklausomybė atvedanti iki diabeto ar nutukimo ligų.
Štai taip iš problemos sprendimo yra surandama problema. Sugalvotajai surandamas spendimas. O pirmoji, visų pamiršta, taip ir liks toliau gyvuoti. Valstiečiai atėję su protingomis kalbomis apie kova su alkoholikais tapo didžiausiais jų gynėjais. Visi kiti buvo paskelbti priešais. Mat jei laikaisi įstatymų - "dura lex, sed lex".
immortallt 2017-06-06 09:18
Evil Goku, teigi, kad kiekvienas sakantis, kad vartoja saikingai - yra alkoholikas. Taip pat teigi, kad norintis retkarčiais, kad ir per sezoną dukart, išgerti lauke po kokteilį ar bokalą alaus yra alkoholikas.
O didžiausias absurdas, teigi, kad viešumoje nevartodamas alkoholio, staiga alkoholikai mes gerti Sekso viešumoje nėra, bet žmonės mylisi. Viešumoje nežudo, bet žudikų yra. Viešumoje neprievartauja, bet prievartautojų nėra. Tai gal sprendžiam kodėl alkoholikai geria, ne apsimetinėjam, kad kažką darom, o realiai tik bloginam situaciją? Pvz., Japonijoje gaujos net nėra uždraustos. Kodėl? Todėl, kad kai jie viešai registruoti, lengviau prilaikyti tvarką, negu kada jie nueis visai juodai ir tada reikės galus kapstyti. Būtent, tu ir nori paslėpti tuos galus, bet ne spręsti problemą.
Prie ko čia lozungai? Čia jau kitos tarnybos blogai dirba. Kaip ir nieko gero ir iš Gražulio lozungo, neva už Lietuvą, o realiai tik už savo interesus. Lietuvos gėda...
Kietiakai matau esat, nustatinėjat ligas ir jas siūlot nustatyti pagal įstatymą - nusipirkai dvi skarbankes alaus - alkoholikas. Nusipirkai du pakelius prezervatyvų - priklausomas nuo sekso. Nusipirkai 10kg cukraus - diabetikas. Nusipirkai du pakelius pieno - netoleruoji laktozės. Dzin logika. Įstatymas geriau žino, kas kuo serga
Ne nu jūs pypiec, įsivaizduojat uždrausit alkoholikui gerti viešumoje, jis nebegers? Jis gers, net jei uždrausit iš vis alkoholį. Net jei uždrausit ir cukrų, jis gaus alkoholio. Tai gal socialinės tarnybos ir policija turi identifikuoti tokius asmenis, apie kuriuos kaimynai turi pranešti. Tada turėtų būti socialinė sistema, kuri tokiems bandytų padėti. O šiaip statistika tokia, kad bent 2/3 alkoholikų bandė aktyviai mesti gerti, bet jiems nepavyko. Kodėl? Nėra jokios pagalbos, jokio palaikymo. Juokingiausia, kad teigiat, kad būtent uždraudimas gerti lauko kavinėse (alkoholikai nesilanko, nes 5x tiek nusipirkti alkoholio gali maximoje), neva identifikuos ir išgydys tuos, kurie turi problemą. Gal alkoholikai patys esat, kad tokias nesąmones rašot?
6 alaus per kiek laiko? Jei vienu mauku suvarai, tai žinoma. Jei 6 alaus geri per kokias 4-8h, tai jei tu apgirsi, tikrai tolerancijos alkoholiui neturi. Ir kalbame apie nepastiprintą alų, iki 5% ir vartojamą kartu su maistu, ne ant tuščio skrandžio.
Beje, aš prabuvęs pusę dienos ant saulės irgi apsvaigstu. Tai anot tavęs, reikia uždrausti eiti į lauką nuo 10h rytos iki 17:00 vakaro.
Arthuras 2017-06-06 10:09
Aš nežinau, immortallt, arba tu kvailas, arba tokiu apsimetinėji. Visiškai idiotiškai interpretuoji tai, ką aš rašau.
Per 5h (ilgiau tipinis pasisedėjimas netrunka) išgėrus 6 bokalus, būtų apie 1.2 promilės. Jei tiek nejaučiat - susirūpinkit. Ir apskritai tokio kiekio vartojimas - tikrai nėra saikingas. Nes vartojama ne dėl skonio, o palaikyti apgirtusią būseną.
kernel_panikuoja 2017-06-06 10:41
Lauko kaviniu situacija gal ir nera adekvati, bet spec. alkoholio parduotuves tai tikrai galetu iteisinti.
Man, kaip negerianciam, tenka atlaukti 3-5 "alkoholinius marozus" eileje, kad nusipirkciau duonos savo lokalioje parduotuveje. Nieko jie ten blogo nedaro, bet kaip girti nekoordinuotai vaiksto, sneka, trinasi visur, prasineja pinigu ant bonkes - visa tai elementariai uzknisa. Galetu trintis palei savo "girdyklas" tarp savu.
Toks mano poziuris gal ir nera pilietiskas, bet ne mano darbas sprest sitas problemas, o vat atskirti ta suda nuo maisto produktu tai galetu, nes nepatogumus turetu patirti tie, kurie nori gerti, o ne priesingai.
immortallt 2017-06-06 10:43
Arthuras, jei uždraudimas lauko kavinėse vartoti alkoholį neišgydys alkoholikų, tai kam jį drausti? Tiesiog šiaip, nes gali? O alkoholikas gali rinktis neiti ten, kur yra lauko kavinės. Jei pas mane aukštas cholesterolis, tai reikia uždrausti riebią mėsą? Nes jei siūlai drausti tiesiog, nes galima drausti, tai su logika pas tave ne kažką. Tiesiog paprasčiau tada įrašyti į įstatymą: viskas draudžiama, kas nėra leistina atskiru potvarkiu.
Kokia pertvarka? Ta pertvarka nieko nekeičia. Alkoholikui nėra skirtumo, paeiti du metrus į šalį. Taip pat alkoholikas neina į lauko kavines.
Šiaip alkoholikai yra dviejų rūšių, vieni lėtiniai, kurie geria kasdien, o kiti epizodiniai, kurie savaitę pila, kad nieko nepamena, po to 3-6 mėnesius švarūs. Ir dabar pasakyk, kuris iš įstatymų orientuotas į bent vieną iš šių kategorijų? Draudimas gerti lauko kavinėse? Draudimas gerti iki 20-ties (gali spėti net atitarnauti kur Afganistane, bet išgerti negali). O iki absurdų ribojimas ir akcizo kėlimas dar didesnis baigsis tiesiog juodąja rinka, krintančiom pajamom iš alkoholio akcizu ir didėjančiu prieinamumu. Miesteliuose gali paskambinti bet kuriuo paros metu ir prie tavęs privažiuos mašina su pilna bagažine asortimento, vos už eurą mažiau. Jei akcizą kels, tai bus ta pati kaina ar net pigiau nei prekybos centre, kiaurą parą, prie tavęs.
Skaityti aš moku, taip pat moku naudotis logiką. Jei uždraudimas problemos nesprendžia, įstatymas nereikalingas. O tau kad bile drausti.
"Yra daroma reforma", jo, jau mačiau mokesčių "reformą". Nuo to reikia pradėti. Tai priemonės kurios padės. Draudimai dar kol kas neišsprendė problemų.
Susirūpinčiau, jei tiek gerčiau kasdien. Ir ne visų gebėjimas skaidyti alkoholį vienodas. Mano natūraliai aukštesnis, net ir geriant kartą metuose, buvo ir rečiau. Tai vadinama genetika, todėl ir daviau intervalą. Jei vartoji 4.5% alų, tai po 8h pagal formulę tėra tik 0.6 promilės. O tai jau leistinas girtumas. Nebent tu teigi, kad visi vienodai geba skaidyti alkoholį ir čiukčios nuo vieno alaus nusigeria, nes maivosi.
kernel, Alkoholis girtiems išvis neturi būti parduotas. Čia nėra kontrolės jokios. Jei kontrolė neįvedama, įstatymus kaitaliok kiek nori, naudos nebus. Ir nesuprantu, kas manot nutiks įvedus specializuotas parduotuves? Mažiau žmonės gers? Ar mažiau pirks legalaus alkoholio? Žmonės geria ne dėl to, kad pakankamai laisvai galima įsigyti, o todėl, kad yra kitų problemų.
Ar_as? 2017-06-06 11:32
Mano profanišku supratimu žmonėms turėtų būti ne draudžiama vartoti alkoholį viešai, bet skatinama, kartu užtikrinant, kad visi viešosios tvarkos pažeidimai būtų fiksuojami ir baudžiami.
Trumpai, tai kodėl:
1. Viešumoje stipriai padauginti net ir "kietiems" yra nelygis, o jei dar už buvimą neblaiviam viešoje vietoje ir būtų atitinkamai baudžiama, viešai žmogus neprisigers.
Darant priešingai, žmonės vartos namie, garaže, virtuvėje, sodyboje, pas draugą - ten visa aplinka ir leidžia ir skatina "prisiliuobti".
2. Viešai gerti (t.y. kavinėse, baruose, klubuose) yra sąlyginai brangu - išėjus su draugais į barą tikrai kyla mintis ar man būtinai reikia dar vieno alaus už 5 eurus arbakokteiliuko už 9.
Priešingai namie - gerti yra pigu (vidutinės klasės, ne bomžinis alus yra pigesnis už girą, wtf?), dažniausiai sumokėta už alkoholį iš anksto, nusipirkta taip, "kad nepritrūktų", todėl gėrimas dar neturi ir momentinio finansinio skausmo.
3. Pavartojus daugiau nei bokalą ar stiklą viskio per 1,5-2 val. niekur nevairuosi, todėl reikės takso, todėl vėl kainuos. Gal geriau negerti to antro? (čia beja ir apie 0 promilių už vairo pamąstymui penas).
Priešingai namie - dėk kiek nori, griūk nors ir po stalu ir miegok.
Mano senelis visada sakė, kad sovietai pragirdė žmones, kai juos suvarė gerti į virtuves, taip ir vadino - virtuvinis alkoholizmas: alternatyvų nėra (nėra normalių barų, restoranų, nėra baro kultūros), todėl ir liuobia namie, viską kas papuolė, nežiūrint nei kokybės, nei legalumo - juk pigu.
Problema žinoma yra girdyklos, kur alus kainuoja centus, bet čia sprendimas itin paprastas - didesni licencijos mokesčiai, pabrangs žinoma ir normalus alkoholis normaliose vietose, bet procentaliai mažai, palyginus su girdyklomis, kur ir 50 ct prieaugis yra tragedija visiems.
Kita problema yra pigusis alkoholis. Jis tieiog - perdaug pigus: jau minėjau, vidutinės klasės, ne bomžinis alus yra pigesnis už girą, wtf? Akcizai turi kilti ir kilti neigiama proporcija, t.y. kuo pigesnis alkoholio vienetas, tuo didesnis akcizas (kažin, ar alkoholikai labai jau single malt viskį po 100+ eurų vartoja, kažin ar nuo tokio į alkoholizmą kas nukeliauja). Tą aišku gali būti sudėtinga administruoti, tad gal velniai nematė, susimokėsiu aš už tą vyną ir 5 eurais daugiau (40 - ar 45 kartą per mėnesį, nelabai skiriasi), jei ir rašaliukas pakils tais pačiai 5.
Niemand 2017-06-06 11:42
Atskleisiu tau baisią naujieną, alkoholis beveik visada vartojamas siekiant palaikyti daugiau mažiau apgirtusią būseną
Užjaučiu dėl nevykusio socialinio gyvenimo, žinok vidutiniškai žmonės savaitgalį susitikę pasėdi gerokai ilgiau, būna ir apie ką pakalbėti, ir šachmatus ar kokį kingą sumesti begurkšnojant. Aš asmeniškai vargu ar 6 alaus per 5 valandas įveikčiau, tipiškai per 6 - 8. Bet tas subjektyvu, kaip sakiau, kiekvienam skirtingai pagal individualias organizmo savybes. Savo atsparumą alkoholiui aš vertinu kaip mažesnį nei vidutinį, dauguma iš mano aplinkos geria kur kas daugiau ir problemų nemato, girtėja ne daugiau nei aš su savo alumi.
Niemand 2017-06-06 11:51
Tą būtų galima išspręsti niekaip nepaliečiant normalaus alkoholio - paprasčiausiai nustatyti minimalią pardavimo kainą ir viskas (su cigaretėm vienu metu taip buvo). Tik vat šitas reikalas turės katastrofiškų pasekmių dėl kontrabandos ir surogatų. Na nebent yra noras tsakant eutanaziją bomželiams suorganizuoti.
Ar_as? 2017-06-06 12:28
I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
Evil Goku 2017-06-06 12:36
Vairuoti girtam yra draudžiama, tačiau yra žmonių kurie vis tiek važinėja girti. Tokį draudimą reikia naikinti.
Nors greičio viršijimas draudžiamas, tačiau vairuotojai greitį vis tiek viršija - reikia naikinti greičio ribojimus.
Vokti draudžiama, tačiau vagių vis vien yra - reikia naikinti atsakomybę už vagyste.
Kodėl jus galvojate kad alkoholikas būtinai turi vaikščioti prisimyžęs ir pastoviai daug gerti?
Jei dėl kokių nors priežasčių gyvenimas ne mielas, tai reikia stengtis jį keisti. Rūpesčių skandinimas alkoholyje yra prasta išeitis. Prasmingesnis laisvalaikio praleidimas išeis į naudą netik pačiam, bet ir visuomenei. Nesugebėjimas blaiviam "gerai leisti laiką" yra problema, kuri vėliau gali persukti į alkoholizmą.
Jei žmogus pastoviai jaučia norą išgerti, o laisvalaikio metu negali neverti, tai čia gali būti ne vien susiformavęs blogas įprotis, bet ir rimta liga.
Nekalbu apie prisigėrimą iki komos, tačiau noras būti apsvaigus nėra normalu. Ir jei laimingas būni tik girtas, tai reikia tikrai rimtai susimastyti.
P.s. jei manote, kad nereikėtų riboti alkoholio prieinamumo žmonės kurie jaučia priklausomybę alkoholiui, tačiau tiesiogiai nekenkia aplinkiniams, tai taip ir rašykite.
Dabar atrodo, kad ginate žmones, kurie turi priklausomybę (nebūtinai fizinę) alkoholiui, tačiau jos nepripažįsta.
kernel_panikuoja 2017-06-06 13:04
Nesakiau, kad maziau gers. Sakiau, kad man (ir ne tik man turbut) butu bent konkreti nauda, nes tokiu atveju visi "etatiniai" galetu maltis prie savo "tasku", kur as nesilankyciau. Tik tiek. Nereiketu kone kaskart kesti alkoholio tvaiko, skardziu balsu nusisnekinejimo ir ramybes drumstimo parduotuveje, o ilgalaikem mazinimo strategijom turetu rupintis atitinkami specialistai - ne man apie tai galvoti. As noriu ramybes parduotuveje cia ir dabar, o ne po 50 metu, kai kazkas galbut pasikeis.
Siaip ar taip, daug kas is "normaliu" jau ir taip alkoholi perka specializuotose parduotuvese, nes eilinese parduotuvese parduoda daugiausiai prastos kokybes suda.
Cia viska rasau is subjektyvios puses - tiesiog as esu uz tokias parduotuves, nes man butu naudos. Ar bus naudos globaliai - gal ir ne. Bet aisku visokie "Aibiu" savininkai prades verkti, kad "bla bla bla, tada mes bankrutuosim, negalesiu antro X5'to nusipirkti" ar pan.
Ar_as? 2017-06-06 13:07
Vat čia ir kyla didysis pasipriešinimas: kažkas nusprendžia, kad jo supratimas apie "prasmingesnį laisvalaikio praleidimą" yra tinkamas visiems ("aš, mano du draugai ir visas pasaulis mano (žino), kad...").
Nežaidžiantys kompiuterinių žaidimų žino, kad kompiuteriniai žaidimai laiko ir pinigų švaistymas.
Neskaitantys žino, kad visos knygos apie tą patį ir yra tik laiko ir pinigų švaistymas.
Nesidomintys sportu žino, kad varžybų žiūrėjimas yra laiko ir pinigų švaistymas.
Nesidomintys menu žino, kad parodų lankymas yra laiko ir pinigų švaistymas.
Abstinentai žino, kad alkoholio vartojimas yra laiko ir pinigų švaistymas?
Man nus...ikt, kas naudingiau visuomenei, aš nenoriu laisvalaikio praleisti "prasmingai" pagal Evil Goku versiją (yra didelė tikimybė, kad aš vietoj tokio laisvalaikio rinkčiausi darbą). LAISVALAIKIS ir "prasmingai" "naudingai" yra tas pats kaip alkoholis blaiviai, maudytis sausai. Laisvalaikis todėl ir yra laisvalaikis, kad niekas man neaiškina, kaip man jį leisti, dar kartą: laisvas + laikas = laisvalaikis. Man tai laikas laisvas nuo marazmatikų, talibinių abstinentų, acto garintojų, kompiuterių demonizuotojų, teisybės ieškotojų, aiškintojų apie prasmingą laiko leidimą.
Galima kalbėti apie socialinius nuostolius - tai yra argumentai dėl vartojimo mažinimo ir aš su jais sutinku. Bet kai žmogus vartoja taip, kad tiesioginių socialinių nuostolių nesukelia, jo vartojimas yra jo reikalas. Čia atsiranda talibaniniai abstinentai, kurie pradeda pasakoti apie prasmingą laisvalaikį...
immortallt 2017-06-06 13:11
Vairavimas girtam draudžiamas ir turi būti draudžiamas. Ir jis kontroliuojamas - alkotesteriai. Klausimas tik ar bausmės pakankamos. Vat rūkyti mašinoje esant nepilnamečiams draudžiama, kontroliuoti sudėtinga. Toks draudimas yra neveiksmingas, jis turi būti šalinamas. Apie žalą vaikams, kitas reikalas, sutinku, ir čia jau socialiniai klausimai, ne KET.
Greičio viršyjimas taip pat kontroliuojamas, tiek pareigūnų, tiek fotoaparatų. Durni greičio apribojimai, kaip geležiniame vilke 60 ar naujajame aplinkelyje 90 turi keisti į pagal situaciją. Kodėl? Todėl, kad niekas jo nesilaiko, o eismo įvykių nėra, tai reiškia, kad blogai skaičiuojama. Tavo siūlomas atitikmuo būtų mažinti geležiniame vilke greitį iki 40 ir tikėtis, kad tada jo laikysis. Nesilaikys. Sprendimas pastatyti vidutinio greičio fiksavimo fotikus ruože būtų veiksmingesnis. Tik niekas nestato, nes ten įvykių beveik nebūna.
Paprastesnė situacija, kai tiesiami pėsčiųjų takai ir vis atsiranda išmindžiota žolytė, yra trys variantai spręsti problemą - vis atsodinti žolę, taip kartojant tą patį ir tikintis, kad kas pasikeis, užtverti tvorą visiškai - išsprendžiant problemą, arba ten nutiesiant taką, panaikinant problemą iš esmės. Didžioji dalis dabartinių siūlomų alkoholio ribojimų įstatymų yra būtent vis žolės atsodinimas, kai imituojamas darbas. Reikia ne kelti amžių, nuo kurio draudžiama vartoti alkoholį, o užtikrinti, kad dabartinis apribojimas iki 18 metų veiktų. Ne Griežtinti alkoholio pardavimo tvarką, o užtikrinti, kad dabartinė veiktų (neveikia). Ne vaidinti, kad kovojama su "načnikais" o tokiems tiesiog alkoholio prekybos licenzijų neišduoti. Keisti žaidimo taisykles, o ne jas griežtinti, ignoruojant, kad ir dabartinių nesilaikoma.
Taip, gyvenimą reikia keisti, bet pasitelk priemones, kurios veiksmingos. Kokia prasmė griežtinti atsakomybę už tai, kieno kontroliavimo nėra? Su tuo pačiu alkoholio vartojimu viešoje vietoje. Ne kartą teko matyti, kaip pareigūnai surinkinėja visus padoriau atrodančius, bet buomžų ir alkoholikų neliečia. Nemalonu dirbti, o ir baudos vis tiek nemokės. Jei išleisi iš areštinės, dar tą pačią dieną darys tą patį. Tai kokią problemą sprendi? Nesprendi jokios. Dar labiau baudi tuos, kurie nekalti už tuos, kurie geria ir jiems dzin visi ribojimai.
Tai dabar pasakysi, kad vakarų Europoje žmonės laimingi tik išgėrę? Nu kodėl absoliutini? Išgėręs bokalą per savaitę yra alkoholikas? Problema? Nelaimingas žmogus? O gal neįperki normalaus alaus ar gero viskio taurės ir nežinai, kad šie gėrimai gali turėti išraiškingą savo skonį? O gal visgi pats alkoholikas esi, kad visus tokiais verti?
kernel, o jei tą tašką padarys po tavo langais? Ir problema čia dabartinio įstatymo veikimo neužtikrinimas. Alkoholį draudžiama parduoti apsvaigusiems asmenims. Draudimas neveikia, siūlai kitą - bravo. O gal pasiūlyk užtikrinti dabartinio veikimą?
Tau būtų naudos Kokio dar įstatymo nori? Kad mokesčių nereikėtų mokėti asmenims, kurių asmens kodas: "tavo asmens kodas", "tavo artimųjų asmenų kodai"? O gal įstatymai turi ginti visuomenės interesą ir siekti, kad daugumai būtų geriau, ne tau vienam? Specializuotos alkoholio parduotuvės nėra blogai, bet tai problemos nesprendžia. Ir net jei specializuotas darys, tai tik distiliuotam. Alus ir vynas liks parduotuvėse. Taip kad tavo taip "mėgstami snukiai" vis tiek trinsis kartu, jei nebus užtrikrintas dabartinio įstatymo veikimas.
kernel_panikuoja 2017-06-06 13:31
Del langu - good point Bet surizikuosiu - statistiskai mazai tiketina
As siulau tai, kas man naudinga ir tiek Zinoma, parduotuve visada galetu kazka pardavineti "is uz stalo", bet tai daug maziau tiketina, nei kad dabar parduoda girtiems.
Jeigu kazkoks siulymas man yra potencialiai naudingas - as sakau uz. Jeigu siulytu man nemoketi mokesciu - aisku, sakyciau uz Visuomenes gerove as rupinuosi tik tiek, kad laikausi istatymu. Viskas kas daugiau - ne mano darbas, ir kol kazkas yra istatymu ribose, visada sieksiu naudos sau.
Tiesa, as uz viso alk. ismetima i to spec. parduotuves, ne gryno/stipraus. Tad jeigu paliks alu ir vyna tada nebusiu uz, nes man naudos nebus
Anyway. Tu per karstai reaguoji. As neturejau ketinimu gincyti tavo argumentu ar teikti "spredimu" problemai, tik parasiau, kad man asmeniskai butent "visiskos" spec. parduotuves tikriausiai netiesiogiai duotu naudos.
Arthuras 2017-06-06 13:49
Ūra tovarišči, socialinis gyvenimas = alkoholio vartojimas. Sveikinu, durnas esi visgi tu. Pagal tokią logiką ir rūkyt yra tiesiog privaloma: koks socialinis gyvenimas verda, prie -10 drebančiom rankom pulkelyje cigariuką traukiant.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Štai kaip gimsta mitai: paskaičiavo kiek tiksliai žmonių miršta nuo alkoholio ir iš kur politikai gauna kosminius skaičius