[Žinios trumpai] „Aeroflot“ perka 300 rusiškų lėktuvų: vakarietišką produkciją bandys pakeisti 1989 m. „analogais“  ()

Sankcijos gerokai pakeis „Aeroflot“ oro linijų kursą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Aeroflot“ akcijų vertė lyginant su prieškariniu lygiu yra susitraukusi perpus. Dėl to Rusija gali kaltinti tik save - „Aeroflot“ lėktuvai dabar mažai kur laukiami. Nors „Aeroflot“ su Rusijos leidimu pavogė nemažai užsienio kompanijų lėktuvų, naujų orlaivių ir jų detalių ji jau nebegalės įsigyti. Todėl pirks rusiškus.

„Aeroflot“ planuoja užsisakyti 300 rusiškų lėktuvų - „Suchoi Superjet 100“, MC-21, „Tu-214“. Detalės kol kas neskelbiamos, bet tai - didelis lėktuvų skaičius. Ne dėl to, kad „Aeroflot“ negali įpirkti 300 lėktuvų, bet todėl, kad Rusija negali jų pagaminti. „Suchoi Superjet 100“ gaminamas nuo 2007 metų ir aktyviai naudojamų šių lėktuvų nėra nei 200. MC-21 apskritai dar nėra naudojamas - keleivius jis pradės skraidinti tik 2024-2025 metais. „Tu-214“ skraido nuo 1996 metų („Tu-204“ - nuo 1989-ųjų) ir kasmet pagaminami vos keli tokie lėktuvai (2018 metais pagaminti 3 „Tu-214“).

 

Rusija teigia, kad spartins lėktuvų gamybą ir pasinaudos sankcijomis savo pramonei stiprinti. Bet realybė yra kitokia - visi rusiški lėktuvai naudoja vakarietiškus komponentus. Jei visus juos ir įmanoma pakeisti, tam reikės laiko. Arba kentės saugumas.

(45)
(2)
(43)

Komentarai ()