Artėja grandiozinis „Google Chrome“ atnaujinimas: nustos veikti daug įskiepių, tame tarpe ir reklamų blokatoriai – kas vyksta ir ką daryti? (Video)  (6)

Perėjus prie naujos sąsajos, „AdBlock“ ir kiti įskiepiai galės slėpti reklamas ne ilgiau kaip šešis mėnesius.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

2023 metais „Google Chrome“ naršyklėje nustos veikti paslaugos, kurios blokuoja reklaminius banerius svetainėse. Informaciją apie didelio masto atnaujinimą kūrėjai atskleidė dokumente, paskelbtame oficialioje „Google“ svetainėje.

Naujovės susijusios su naujos programinės įrangos sąsajos pristatymu, planuojamu 2023 metų sausį. Bendrovė paskelbė, kad „Chrome“ internetinė parduotuvė pereis prie trečiosios „Manifest“ įrankio (V3) versijos ir nustos priimti naršyklės priedus (įskiepius), veikiančius „Manifest V2“: tai taip pat apima populiarius skelbimų blokatorius, tokius kaip „AdBlock“.

„Habr“ teigimu, verslo vartotojai vis dar galės naudotis „Manifest V2“ iki 2023 m. birželio mėn., tačiau „Google“ išjungs tokių įskiepių palaikymą. Reklamos blokatoriai visiškai neišnyks, tačiau jų efektyvumas smarkiai sumažės. Kūrėjai baiminasi, kad nespės greitai atnaujinti filtrų duomenų bazių, dėl to internetiniuose puslapiuose vis dažniau atsiras reklama. Be to, paslaugoms bus sunkiau perimti tinklo užklausas ir paslėpti nepageidaujamus elementus svetainėse.

 

Alternatyvių „Chrome“ valdomų naršyklių kūrėjai žada ir toliau palaikyti senąją „Manifest“ versiją. Vartotojai galės juos naudoti, jei reklamos pradinėje naršyklėje taps pernelyg erzinančios. Taip pat gali būti, kad kūrėjai sukurs naujus blokatorius, atitinkančius „Manifest V3“ specifikaciją.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(9)
(23)
(-14)

Komentarai (6)