Maskva pašiurpusi, kokią žinią gavo iš Pekino: „Kinija gali užimti Rusijos lėktuvus“ - kas vyksta? ()
Rusijos Federacijos transporto ministerija mano, kad dėl realaus Kinijos prisijungimo prie „aviacinių“ sankcijų pervežimai tarp Rusijos ir KLR 2023 metais gali sumažėti 60-70%, palyginti su 2019 metais.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Taip teigiama Rusijos Federacijos transporto ministerijos vadovo pavaduotojo Valentino Ivanovo laiške „Opora Russia“ vadovui Aleksandrui Kalininui, praneša „Ukrinform“.
Pekinas atsisako duoti garantijas, kad trečiųjų šalių prašymu neužims orlaivių, vykdydamas Vakarų sankcijas, aiškina Susisiekimo ministerija.
Kinija buvo tarp 10 geriausių Rusijos oro linijų krypčių net tada, kai joms buvo atidaryti skrydžiai į Europą. Dabar, kai Vakarų šalys uždarė savo oro erdvę Rusijos vežėjams, skrydžiai į KLR taip pat gali smarkiai sumažėti.
2019 metais Rusijos oro linijos tarp Kinijos ir Rusijos Federacijos skraidino apie 3 mln. 2023 metais jų skaičius gali sumažėti iki 0,9-1,2 mln., laiške prognozuoja V. Ivanovas.
Be to, kad Kinija nesuteikia Rusijai garantijų, ji taip pat atsisako įleisti į savo oro erdvę dvigubos registracijos lėktuvus.
Savo ruožtu Oro transporto operatorių asociacijos (AEVT) prezidentas Volodymyras Tasunas aiškino, kad dėl to maždaug pusė Rusijos oro linijų turimų lėktuvų negali skraidyti į Kiniją. Pasak jo, kalbama apie daugiau nei 480 lėktuvų, kurie yra registruoti Bermuduose ir Airijoje ir po sankcijų įvedimo nebuvo grąžinti savininkams. Šie laineriai buvo priverstinai registruoti Rusijoje, todėl jie turi dvigubą registraciją