Segway “automobilinė“ versija (Video) (13)
Atsižvelgiant į tai, kad segvėjus tapo turbūt pirmąja plačiai naudojama modernia elektrine transporto priemone, būtų keista, jei kompanija nepasiūlytų modernaus ir inovatyvaus elektromobilio.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
General Motors ir Segway bendradarbiaudami kartu sukūrė dviejų ratų, dvivietį elektromobilį su automatine navigacijos sistema. Šis konveptualus EN-V (Electric Networked – Vehicle), pristatytas Šanchajuje vykstančios automobilių parodos metu, gali važiuoti 40 kmh greičiu, turi įdiegtą GPS navigacijos sistemą bei tarptautomobilinės komunikacijų sistemos pagalba keisdamasis informacija su kitais automobiliai gali parinkti mažiausiai apkrautą maršrutą.
EN-V aprūpintas ličio – jonų baterijomis, kurios gali būti pakrautos iš standartinio elektros lizdo. Elektromobilis varomas elektros varikliais, instaliuotais į abu jo ratus, ir pilnai pakrautas gali nuvažiuoti 40 km atstumą.
Prototipo ilgis ir plotis yra apie 1,22 metro, aukštis – 1,83 metro, kėbulas pagamintas iš plastiko ir anglies pluošto. Elektromobilyje pritaikyta Segway traukos ir stabilizavimo sistema, tačiau skirtingai nei segvėjuje, kur vairuotojas savo judesiais valdo transporto priemonę, EN-V elektromobilyje vairuotojas sėdi normaliai ir vairuoja rankinio akseleratoriaus bei stabdžių pagalba.
GM kompanijuos atstovų teigimu, šis elektromobilis gali važiuoti be vairuotojo įsikišimo. Jis galėtų jus nuvežti į darbą, poto savarankiškai grįžtų namo pasikrauti, o vakare atvažiuotų jūsų paimti iš darbo.
Pasak GM, šis automobilis – idealus mobilumo užtikrinimo miestuose sprendimas, leisiantis išsilaisvinti nuo priklausomybės naftai, vairuoti be transporto kamščių bei avarijų, beto yra smagesnis ir madingesnis kaip niekad prieš tai.