Sandėlyje 50 metų laikytas 1929 gamybos "Austin" užsivedė iš pirmo bandymo  (11)

Mirus tėčiui, Roger'is Bulled'as sename garaže rado retą 1929 metų gamybos "Austin 12/4", kuris ten buvo paliktas ir nenaudojamas penkis dešimtmečius. Tačiau kai jis pasuko raktelius, norėdamas užvesti nuo pat 1961 metų nejudintą variklį, pasigirdęs garsas, jo nuostabai, buvo toks, tarsi transporto priemonė visą tą laiką būtų važinėjusi kasdien.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Roger'io tėvui Leslie naujutėlaitę ir ką tik iš gamyklos išriedėjusią mašiną padovanojo jo paties tėvai. Pats Roger'is, kuriam šiuo metu yra suėję 63 metai, mašiną teigia atradęs tvarkydamas 2008 metais mirusio tėvo daiktus. Iš pradžių jis bijojo užvesti variklį, galvodamas, jog tai gali jį sugadinti, tačiau dabar nori transporto priemonę parduoti ją restauruoti pasiryžusiam asmeniui. "Aš pripūčiau padangas, ir oras iš jų neišsileido. Gumos paviršius yra suskeldėjęs, tačiau oro kameros, nors ir neįtikėtina, yra visiškai sveikos. O tokios salono medžiaginės apdailos aš nesu regėjęs netgi muziejuose", teigia dabartinis savininkas.

Automobilis buvo pagamintas Birminghamo Longbridge gamykloje. Kartu su ja išsaugota "Austin 12" vartotojo instrukcija, vieninteliam jo vairuotojui priklausęs pažymėjimas ir juodai-balta nuotrauka, kurioje transporto priemonė pavaizduota savo pirmaisiais gyvavimo metais. "Mano seneliai šią mašiną nupirko tėčiui, kad jis galėtų juos vežioti po apylinkes", sako Bulled'as. "Čia nebuvo jokių šiandien įprastų keleivių apsaugos priemonių, tokių kaip saugos diržai, automobilis taip pat buvo palyginti mažos galios. Į gatvę jis paskutinį kartą išriedėjo 1961 metais".

"Austin 12/4" buvo pradėtas gaminti 1921 metais. Tai buvo antrasis po Pirmojo Pasaulinio karo Herbert'o Austin'o išleistas modelis. Jis buvo gaminamas iki pat 1940 metų - paskutinė gamybos serija buvo nusiųsta šalies karo ministerijai. Audiniais papuošti salonai buvo pakeisti paprastesniais dar 1931 metais. "Mano tėtis į pensiją išėjo būdamas 62 metų ir vis kartojo, jog vieną dieną ją sutvarkys, tačiau taip tuo ir neužsiėmė. Mes norėtume, kad ji būtų restauruota", sako Roger'is. Automobilio aukcioną organizavęs Terry Woodcock sakė: "Vien ratai yra verti po 100 svarų kiekvienas, tai neįtikėtina. Restauravimas kainuos daugybę pinigų, tačiau kažkam tai bus malonus užsiėmimas". Automobilio aukcionas įvyko balandžio 5 dieną.

(0)
(0)
(0)

Komentarai (11)