„Google“ prašoma atskleisti reklamos kainos apskaitos formulę  (9)

Teksaso valstijos generalinė prokuratūra paprašė bendrovės „Google“ atskleisti reklamos, talpinamos kompanijos tinklalapiuose, kainos formulę. Šios informacijos reikia prieš „Google“ pradėtam antimonopoliniam tyrimui.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pažymima, kad taip prokuratūra patikslino savo užklausą, paduotą praėjusių metų rugsėjį. Tyrimo metu turi paaiškėti, ar populiariausia pasaulyje paieškos sistema pažeidė antimonopolinį įstatymą.

Teksaso valstijos prokuratūros užklausa greičiausiai susijusi su prieš metus Europos Komisijos pradėtu „Google“ veiklos reklamos rinkoje tyrimu. „Google“ apskundė konkurentai – servisas „Ciao“, kuris yra paieškos sistemos „Bing“ dalis.

„Google“ priekaištaujama dėl netinkamai skaičiuojamos reklaminio skelbimo minimalios paspaudimo kainos. Be to, bendrovė kompanija kaltinama manipuliacijomis su paieškos rezultatais, kuriuose konkurentų tinklalapiai atsiduria žemesnėje pozicijoje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: IT bazė
(0)
(0)
(0)

Komentarai (9)

Susijusios žymos: