Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
tai_tu_nesinervuok 2026-01-27 20:22
o kas su kaimu naikinimu netiesa? Keliu gal ties nereik bet juos palaikyt reik. Ner masto ekonomijos. Daktarams moket atlyginimus didelios. Saligatviais irgi srautas mazas.
Nu realiai va reiktu ziuret pagal mokescius - kiek tie kaimai mokesciu sumoka - jei sukuria vertes tiek kad iseitu tie saligatviai - prasom darykit, gyvenkit. Nezinau kaip tai veikia ,gal taip ir veikia. Nes Vilnius neveltui akcija dare kad prisideklaruotu vilniuje ir mokesciai eitu vilniaus tvarkymui o ne kaimu, nors tie kaimieciai vilniuj gyvena ir naudojas infrastruktura.
donatasv 2026-01-27 21:07
Mūsų valdžia pasirūpino tuo, kad pritrauktų investicijų į regionus ir ką dabar turim? Valstybė klesti.
Kaip kitoje temoje išdėsčiau išdėstysiu ir čia. JAV yra puikus pavyzdys to, kas būna jei apleidi regionus. Regione žmonės neišgyvena nors būstai pigūs, visi sulėkė į didmieščius ir kas gavosi? Būsto nuomos ir pirkimo kaina šoka į kosmosą dėl paklausos, žmonės gyvena mašinose, ant šaligatvių palapinėse iš to išauga narkomanija, alkoholizmas, ligos ir visos kitos benamystės bėdos. Youtube įrašyk į paiešką usa homelessness ir gausi visą kuokšta pasekmių. Jei dar paieškosi usa pigūs namai matysi palyginimus regiono namo kainos ir didmiesčio. Džiaukitės, kad tokių kaip imortal nieks nepraleido prie valdžios ir valdžia gebėjo įžvelgti regiono naudą.
Prieš 20 metų kaimas buvo prisigėręs, o dabar klesti. Tarkim naujoji akmenė buvo mirus, kažkada ten dirbau, valstybė investavo, statė valymo įrengimus, naujino tinklus, žmonės butus už skolas atidavinėjo tuo momentu. O dabar kaip?
donatasv 2026-01-27 21:21
P.S. šalia to ir apie transporta. Pasidomėkit kiek problemų visa ta migracija į centrus sukėlė JAV su keliais. 2 juostos patapo 4, iš 4 į 6, 8, 12 ir ką išsprendė? Nieko. Regionų infrastruktūra miršta, o didieji miestai dūsta.
immortallt 2026-01-27 22:20
Tai gerai, siūlau kompromisą, tu atiduok pusę savo algos, kad palaikyti kaimus, o aš savo 7% GPM pasilieku sau. Tada pamatysim, kiek tuos kaimus nori palaikyti, kiek nori palaikyti kitų sąskaita.
Tu tyčia idiotu apsimeti? Regionas nėra vienkiemis. Kelių namų kaimai, nėra regionas. Kaimai kur bažnyčios net nėra, nėra regionas. Ten nėra jokių gamyklų. Ten išimtiniais atvejais ateina gamyklos. Jei yra, tegul stovi, bet ne asfaltai į ten turi būti tiesiami. Ne naujos elektros linijos tiesiamos. Net esamų didesni remontai neatliekami. Jei nori - tegul tvarkosi už savo pinigus. Jei su tuo nesutinki, tada atsakyk man, kodėl aš, įsigijęs sklypą per 50 metrų nuo komunikacijų, turėjau komunikacijas tiesti už savo pinigus ir jas padovanoti savivaldybei, bet kaime gyvenantis gauna visa tai nemokamai? Kodėl kaime gyvenantis dešimtis kartų (kitur šimtais ir tūkstančiais kartų) daugiau infrastruktūros gauna, net ne per GPM sumokėtą, o per galvą? Kokią paslaugą ar naudą Lietuvos visuomenei teikia vienkiemių vasarai naudotojai ar nuomotojai?
Geras pavyzdys naujo poligono - 13 sodybų per tą didelę teritoriją. Tik 1 iš jų dar gyvenama. Likusios max naudojamos vasarą. Infrastruktūra atvest iki kiekvienos. Kokią konkrečiai naudą teikia visuomenei, kad taip reikia subsidijuoti?
donatasv 2026-01-27 22:29
Kai pas tave ant šaligatvio palapinėje apsigyvens narkomanas, kuris nesugeba vilniui įsigyti būstų, šlapinsis ant tavo tvoros ir išmatas mėtys į kiemą tada galėsi pasakot visiems kaip reikia spręsti problemą ir ką reikia daryt, kad viso to nebūtų. Kai toliau savo šiknos nematai ir nesugebi suprast pasekmių tai ir gauni va tokių kliedesių kratinį kaip pas tave... idiotas kai reta...
Pirma pasidomėk kas vyksta kaimuose įgauk bent žalią supratimą ir tada dėstyk. Poilsinės sodybos nelygink su gyvenvietėmis.
tai_tu_nesinervuok 2026-01-28 00:21
tai nesakom kad reik visiems i centra. Nu isbalansuot pagal kaina reik. Galima miesto pakrasty. Jei pakrastys pabrango nes truskta vietu, plesti miesta, vel kas nori pigiausiai - i pakrasti. Gatviu reikes daugiau bet vistiek bus daugiau zmoniu besinaudojanciu.
tai_tu_nesinervuok 2026-01-28 00:32
tai ner kad nesutinku, bet sutikt su tavim tai cia tas pats kaip saves negerbt.
Naudos nematau su tos infros advedimu iki kiekvienos sodybos.
tai_tu_nesinervuok 2026-01-28 00:36
Trumpas zino kaip elgtis su narkomanais , narkodealeriais ir panasiom atmatom. Jei busim minkstakiausiai, tada ir gyvens ir slapinsis ir t.t.
"Pasidomek" zodi vata vartoja kai neturi argumentu jei nori irodyt kad tu teisus tai tau reik pateikt argumentus o ne sakyt kad patys susirastume
immortallt 2026-01-28 08:48
Jei tai besišlaistantis narkomanas, tai jam negalioja žmogaus teisės ir konstitucija? Ar dėl to, kad SAKO jog deportuos nusikaltėlius, tai tada gali nebesilaikyti konstitucijos ir įstatymų? Iš esmės, įsilaužia į tavo namus naktį, pasimetęs ir nesuprasdamas kas vyksta ko nors paklausi ar pasakai, kad esi pilietis, sudubasina, surandi dokumentus, pasako, kad suklastoti, išveža. Po pusdienio ar dienos visgi sugalvoja, kad paleis, tai iš važiuojančios mašinos išmeta kur nors prie prekybos centro, be pinigų, telefono. Čia šito reikia, nes kovoja su įsivaizduojamais nusikaltėliais?
O dabar paaiškink man, kuo susiję besišlaistantys narkomanai, ir dirbantys nelegalūs imigrantai, kurie turi ir namus, ir šeimą, ir vaikai eina į mokyklą, ir nė vieno ne tik nusikaltimo, bet ir nusižengimo neturi?
Būtent tokių, kurie neturi jokių nusižengimų, dirba, turi namus, deportacija ir išaugo, ne valkataujančių, narkomanų ir žudikų. Pačių ICE statistika.
Ir kodėl rūpi nelegalių imigrantų nusikaltimai labiau, nei JAV piliečių, ypač baltaodžių vyrų, kurių smurtinių nusikaltimų per capita ~50% daugiau nei bet kurios kitos grupės, kai nelegalių imigrantų mažiau?
Ir jei rūpėtų nelegalių imigrantų nusikaltimai, tai darytų, ką yra darę anksčiau - nelegaliems emigrantams užtikrintų, kad nebus deportuojami, jei pateiks informaciją apie daromus nusikaltimus. Nes būtent tie nusikalstantys nelegalūs imigrantai ir tarpsta, darydami daugiausia nusikaltimų tarp kitų nelegalių imigrantų, kurie negali pasiskųsti.
Žodį "vata" vartoja, kai žmogus su logika nebendrauja. Ir pvz. kad nusikaltimai prieš žmogiškumą yra nepriimtina, bet kokiomis aplinkybėmis, nėra argumentas, tai vat, esi vata.
Taip, trumpleris žino, kaip elgtis su narkodealeriais - susimoka duoklę, atleidi nuo bausmės ir leidi toliau dirbti, na kol moka pinigus.
donatasv 2026-01-28 08:49
Kaip toki fenomeną pavadint?
Per durnas suprast, per mandras pasidomėt?
Žmogau aš jau pateikiau argumentus blogiausia yra tai, kad tu jų nesupratai. Diskusijoje dalyvaut nori, o galų gale pyksti kai tave išvadina durnesniu už penktoką. Pradedi visiems aiškint kiek tu kokių diplomų turi bet tas žinok nepadeda....
Turi suprast elementarius dalykus kodėl tarkim auga būsto kaina? Kodėl aš sakau reik statyt vieną didelį daugiabutį? Nes kitaip tiesiog netilpsim. Amerika plėtė priemiesčius, plėtė greitkelius, kad visi tilptų, o žmonės vis plaukė į miestą ir plaukė. Turi žmonės darbus, turi išsilavinimus, bet būstų neišlaiko. Tau ką nors toks argumentas sako? Argumentai pateikti, aš ką pasiūliau, ko tu nelabai supratai tai nueit į yuotubą ir susirast faktus. Gryną įrodymą kas iš to gaunasi.
immortallt 2026-01-28 08:52
Tu viską suplaki į vieną, nes kitaip argumentų neturi. Paprastas klausimas, kaip turėti tokius gerus kelius kaip Vokietijoje, kai Lietuvoje vienam asmeniui tenka 3 kartus daugiau asfaltuotų kelių, nei Vokietijoje? Ir tik nepradėk aiškinti, kaip pas mus tokios pat kokybės kelius tiesti 3x pigiau, nes taip nėra, kai didžiąją dalį sąmatos sudaro medžiagos ir įrengimai.
donatasv 2026-01-28 08:57
Kuo skiriasi trumpas nuo obamos?
Obama lygiai tokiu pačiu principu pasinaudojus ICE brovėsi į kavines, laukus, namus rinko emigrantus ir varė juos laukan. 400k žmonių išvarė iš šalies. Obama prisidengė tuo, kad kovoja su nusikalstamumu.
Ateina trumpas pamato, kad veiksminga pasako aš išvarysiu 1kk žmonių... tie patys obamos bendražygiai beje su obama priešakyje išverčia akis, apverčia plokštelę ir pradeda bliaut... jūs čia griaunat šeimas, jūs čia griaunat namus, išvarot iš jav darbo jėgą
WTF tu ką orkas? Sukišo iškreiptus skaičiukus kuriuos tu čia pateikinėji ir va žiurėkit koks aš teisus? Savo galvos neturi? Galų suvest nesugebi? Kas yra?
donatasv 2026-01-28 09:24
Ai dar pridėsiu čia 400k tik per metus. Viso per jo kadencija išvarė virš 3.2 lemo. Trumpas pasiūlė piniginę premija 1k $ jei išvyksit patys. Prie obamos to nebuvo. Savo noru ir ne savo noru prie obamos pasitraukė 5.2 lemo žmonių.
immortallt 2026-01-28 09:40
Dar kartą, niekas neprotestuoja dėl nelegalių imigrantų deportacijos. Protestuoja dėl to, kad tai daroma nesilaikant konstitucijos, įstatymų ir vykdomi nusikaltimai prieš žmogiškumą.
Darbo jėgos sumažėjimas, ekonomikos nuosmukis dėl to ir t.t. yra pasekmė, bet dėl to niekas neprotestuoja.
Bet tau tikslas pateisina BET KOKIAS priemones. Pvz. suspardymą negalinčio pasipriešinti žmogaus. Jau sulaikytam žmogui pripurškimą į veidą itin mažu atstumu pipirinių dujų, kas daro vienintelį dalyką - kankina. Kas toliau? waterboard'inimas, adatų kišimas po nagais, pirštų kapojimas? Net ne informacijos siekiant gauti, bet šiaip, tiesiog, nes gali daryti nebaudžiami. O jei numirs ar skųsis - "domestic terrorist".
Supratau, FBI skaičiukai - iškreipti Tai kas neiškreipti?
P.S. patiko respublikonams klausimas, ką rinktumeisi Kamalą ar Hitlerį.
donatasv 2026-01-28 10:18
Kas JAV neiškreipta? Ten realiai net prezidentas nestabdo ir varto ką nori ir kaip nori... išpaskos visi. Tai trumpo nuopelnas.
O kas prie obamos buvo kitaip paaiškintlk kvaitulį? Lygiai taip pat viskas išskyrus, kad konkurentai už tai nepjovė. Ne tik purškė, ne tik šaudė, kaip ir trumpas uždarė į stovyklas ir kai gyvus laikė. Viens prie vieno viskas... bet va trumpas žiaurus laužo konstituciją o obama krūtas kovoja su nusikalstamumu. Visas šitas šou tik parodija. Kam bus prie ko parogu prie to ir pritemps. Norės padarys, kad žudo ekonomiką, norės padarys, kad valo nuo kriminalo... skirtumas tik tas ką va toki balvonai kaip tamsta peadeda eskaluot.
gytis13 2026-01-28 10:27
Iš kur ta infrastruktūra kaime?Iš principo tai tik elektra ir tai nuo ruso laikų likus. Kažkiek yra primityvaus vandentiekio be kanalizacjos nuo kolūkio laikų. Kanalizacija tai Traidenis darže užkastas, vandentiekis tai hidroforas prie šulinio prijungtas. Šildymas malkos, va kai ŠS atsirado tai ir kaime civilizacija pakvipo. Dujos iš balionų aišku. Dėl asfalto tai desimtmečiais vyksta prašinėjimai kol kartais prieš rinkimus kokią gatvę nuasfaltuoja. Jei žyvrkelis asfaltuojamas, prieš tai tyliai pastato eismo intensyvumo stebėjimo prietaisus. Pažiūri kad mažas eismas ir ate asfalte. kaimiečiai spjaudosi, va būtum supratę ką matuoja būtum lakstę pirmyn atgal. O šiaip asfaltavimai dažnai vyksta vangiai, sakysim išasfaltuoja kelią lieka kokie 2km žyvro ir stovi dešimtmečiais ba nėra pinigų. Iš principo ta kaimo infrastruktūra yra sovietinio palikimo palaikymas ir paremontavimas(ir tai gerai). Tai kažin ar visa tai valdžiai baisiai daug kainuoja.
immortallt 2026-01-28 11:07
Tai parašau parodyk, kur Biden'as ar Obama suteikia imunitetą pareigūnui, įvykdžiusiam egzekuciją. Ir net jei taip ir buvo, tai kadangi kiti taip darė, tai dabar dar didesniu mastu tai daryti tampa pateisinama?
Kad trumpleris pastoviai laužo konstituciją, nustatyta teismo.
Donatai, Hitleris ar Kamala?
immortallt 2026-01-28 11:15
Šaligatvius, net gatvės apšvietimus daro. Elektros tinklams reikia nuolat remontų. Nemažai vis dar žvyrkelių konvertuoja į asfaltuotą dangą.
Dešimtmečiais vyksta Ten net neturėtų turėti vilties gauti asfaltą nemokamai. Turėtų Lietuvoje būt bent 20 tūkst. kilometrų asfalto dangos per 15 metų išardyta ir palikti žvyrkeliai. Kad priartėti prie vokiečių skaičių - 35 tūkst. kilometrų.
Sakai, 2x infrastruktūros kaštų išaugimas, aptarnauti kokius 5-10% populiacijos yra proporcinga? Na pvz. berods Šilalėje viadukas, kad potvynių metu 50 namų galėtų su mašina išvažiuoti, ar tai 25 mln. eurų. Už 25 mln. Eurų, kiekvienam galima nupirkti po valtį su varikliu ir dar įrengti aikštelę, kur neužtvinsta, kad automobilį galėtų palikti. ir dar liktų kokie 24 milijonai. Bet šiaip man nesuprantama, ten užtvindavo, ir dar labiau, tūkstančius metų. Kodėl jie dabar patampa išskirtiniai? Čia tas pats, kaip su senų daugiabučių savininkais, kuriems nemokamai tvarko kiemą, bet naujesnių daugiabučių, dokumentus susitvarkiusių daugiabučių ir individualių namų kiemų nemokamai netvarko.
donatasv 2026-01-28 11:37
Dėl nužudymo ir pareigūno aš turiu savo atskirą nuomonę. Jei jie neužstos pareigūnų niekas neis į gatves ir nekariaus su kartelio pakalikais, pareigūnas pasakė ir vykdai arba gali būt nušautas, sužeistas ir t.t. tavo teisė rinktis. Pas mus vieną bobą šnekančią su baltais arkliais ir peiliu rankoje nušovė po teismus užvaikė... pas juos pradėk tokias parodijas su tokia ginklų kontrole aplamai nesusitvarkysi. Čia sisteminių problemų labai daug jos apleistos ir nesprendžiamos arba sprendžiamos ne taip kaip norėtūsi tai yra faktas, bet priešiniesi pareigūnui gavai dujų normalu, pamatė ginklą gausi kulkų... taip ir turi būti.
Gali lyst iš savo urvo su plunksna ir popieriaus lapu eit dorotis su kriminalinio pasaulio atstovais pažiūrėsim kiek ilgai ištempsi
immortallt 2026-01-28 12:22
Neužstos pareigūno? Nx wtf tu čia blet nusišneki? Čia ne apie užstojimą kalba eina, tai yra šaltakraujiška egzekucija.
Kokie dar karteliai?
Pareigūnas reikalaudamas to, ko negali reikalauti, vykdo nusikaltimą. Pareigūnas užpuldamas žmogų, kuris ne tai kad nekelia pavojaus, bet nedaro nieko neteisėto, vykdo nusikaltimą.
Tai kad prisisamdė iš mamyčių rūsio diedų, su pradinukų intelektu, kurių nepriėmė nei policija, nei kariuomenė, nepateisina, kad jie turi tapti nebaudžiami ir tiesiog šaudyti jei tik prisisioja į kelnes.
Priešiniesi pareigūnui gavai dujų - paaiškink man, kaip priešiniesi paguldytas ant pilvo, galūnės ir kūnas prispaustos 5 galvažūdžių, kad reikia naudoti pipirines dujas? Arba kaip priešiniesi, kai stovi ir tiesiog filmuoji?
Ginklą pamatė, paėmė, tada nušovė.
Tai ICE reikia siųsti šaudyti Kapitolijų šturmavusius, kurie ne tik turėjo ginklą paslėptą, bet tai buvo šautuvai, ne pistoletai, automatiniai, laikomi rankose, naudojami daužyti žmones.
Kadangi 5% sulaikytų yra smurtiniai nusikaltėliai, tai visus civilius, kurie nekelia tau jokio pavojaus, galima šaudyti, ir ICE tampa aukščiau įstatymo. Nes na telefonas filmuojantis kelia grėsmę tau. O vat pargriauti moterį ant žemės gelbėja jų gyvybes. Vat jei suteiks pašautam žmogui medicininę pagalbą - tai vat atsigaus staiga ir išžudys visus ICE.
Tai supratau renkiesi Hitlerį ir šlovino nacių ir SS pasiekimus.
Į nė vieną klausimą irgi net nesiteiki atsakyti, nes pats žinai, kad daromi nusikaltimai prieš žmogiškumą, kurie karo atveju, būtų karo nusikaltimai, ir baustų karo tribunolas. Jau net JAV kariai pasisako, kad toks elgesys karo zonoje būtų nepateisinamas. Ar JAV yra karo zona, kad ICE gali ne tik nepaisyti įstatymų, bet daryti viešas egzekucijas?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobiliams galas? Pildosi baisiausios prognozės