Kas yra „Arrinera“? Superautomobilis iš Lenkijos, savo išvaizda šiek tiek primenantis kažką iš „Lamborghini“ giminės. Tiesa ir tai, jog lenkams prie galutinės versijos priartėti padėjo britų inžinieriai iš „Noble“ – superautomobilius gaminančos bendrovės, sukūrusios M600 su „twin-turbo“ V8 varikliu.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Ar superautomobilių klasės naujokas „Arrinera“ atrodo įdomiai, spręsti reikėtų individualiai. Ne vienas automobilių entuziastas teigia, jog šis lenkiškas superautomobilis labai primena „Lamborghini Aventador“ bei kosminio laivo mišinį. Automobilio kėbulą projektavęs Pavlo Burkatskyy nepagailėjo šiam modeliui aštrių linijų.
Labai provokuojamai atrodo galiniai, diodiniai automobilio žibintai bei milžiniškas difuzorius, kurio centrinę dalį sudaro išmetimo vamzdžiai.
„Noble“ kompanijos „galva“ Lee Noble‘as teigia, jog „Arrinera“ naudoja britų suprojektuotą pakabą. Ji pagaminta iš įvairių, itin tvirtų medžiagų bei pasižymi išskirtiniu pasipriešinimu deformacijoms. Ne gana to, lenkiško superautomobilio kėbulas, vidus bei grindys pagamintos iš anglies pluošto bei kevlaro. Šios medžiagos yra ne tik lengvos, bet ir labai tvirtos.
Automobilio ratus suka 6,2 litro 650 AG V8 variklis. Lenkų teigimu, 100 km/h greitį jis pasieks per 3,2 sekundės, o ketvirtį mylios (402 m distanciją) įveiks per 11 sekundžių. Maksimalus „Arrinera“ greitis turėtų siekti 340 km/h. Gamintojas teigia, jog 300 km/h padalą šio modelio spidometro rodyklė kirs, praėjus tik maždaug 30 sekundžių nuo starto.
Ant kelio automobilį laikys daugiasvirtė priekinė bei galinė pakaba, 19 colių ratlankiai su priekinėmis 255/35 bei galinėmis 335/30 padangomis. Didelį greitį be streso turėtų „nugesinti“ 380 mm skersmens priekiniai bei 350 mm galiniai stabdžių diskai.
Superautomobilio salonas papuoštas odos apdaila, tačiau negana to, gamintojas siūlo ir nekuklų privalumų sąrašą. Vairuotoją avarijos metu saugos keturių taškų saugos diržai bei nepilni saugos lankai. Į šilumą reaguojanti kamera neleis nepastebėti žmogaus, ar laukinių gyvūnų net ir pačią tamsiausią naktį.
Sukurto lenkiško superautomobilio prototipo dabar laukia nelengvas darbas: eilė įvairių bandymų, mechaninių mazgų patvarumo tikrinimas ir t. t.
Serijiniai „Arrinera“ modeliai bus surenkami per 12 mėnesių, o jų kaina bus 396 tūkst. lt.
„Arrinera Automotive“ teigia, jog netrukus jie ims kurti ir antrąjį savo modelį, kuris bus šiek tiek pigesnis (jis kainuos apie 278 tūkst. lt). Pastarasis kūrinys į gatves turėtų išriedėti be stogo, tačiau įdomu tai, jog gamintojas siūlys įsigyti arba vienvietę, arba dvivietę šio modelio versiją. „Arrinera“ teigia, jog šis naujasis jų kūrinys turėtų sverti mažiau kaip 500 kg, o jo ratus suks 200-300 AG variklis.