„Sony“: mes griauname barjerus (0)
Kompanijos „Sony“ prezidento pavaduotojas Kazuo Hirai konferencijos „AsiaD“ metu bendravo su žurnalistais apie savo kompanijos platų produktų asortimentą, ir, nors jis nepasakė nieko naujo, pagrindine mintimi tapo motyvas, jog „Sony“ griauna vidinius ir išorinius barjerus, kurdama programinės įrangos, duomenų tinklų inovacijas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kai Hirai buvo užduotas klausimas apie tai, jog daugelis „Sony“ produktų – televizoriai, telefonai, planšetiniai ir nešiojami kompiuteriai, vaizdo kameros – blogai „bendrauja“ tarpusavyje ar apskritai niekaip nesąveikauja, Kazuo Hirai teigė, kad prie šio reikalo dabar aktyviai dirbama ir situacija artimiausioje ateityje turėtų keistis iš esmės.
“Šiuo metu esu atsakingas už visą vartotojams skirtą produkciją su „Sony“ prekės ženklu; vienas iš organizacinių pokyčių, kuriuos inicijavau, buvo naujos žmonių grupės sukūrimas, į kurią įėjo kiekvieno verslo padalinio atstovas. Dabar jų užduotis – išanalizuoti visą produktų (ypač tinklinių) spektrą ir užduoti klausimą: „Kokią naują aplinką mes turime sukurti „Sony“ produktų rinkiniui“.
Kaip matome, kompanija daro žingsnius teisinga kryptimi, tačiau tai dar ne viskas: Kazuo Hirai palietė temą, susijusią su „Sony“ paslaugų teikimu už jos gaminamų produktų ribų. Pavyzdžiu galėtų tapti servisas „PlayStation Suite“, kurį kompanija žada plėtoti ne tik savo „Android“ produktuose, bet ir kitų gamintojų įrenginiuose su šia „Google“ operacine sistema. Iš esmės aišku, kad Kazuo Hirai stengiasi aktyviai judėti ne tik Sony produktų, bet ir paslaugų plėtros kryptimi. Reikia tikėtis, kad vartotojams nereikės ilgai laukti „Sony“ naujos iniciatyvos vaisių.