F-35A atliko pirmą per 6 metus naktinį skrydį (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arns 2012-02-06 11:16
Tikrai? Kažkaip daugumos trupių lėktuvai nebūtinai naujausios kartos, pvz Red Arrows, Didžiosios Britanijos trupė naudoja dar nuo 1980 m. treniruočių lėktuvus BAE Hawk, nors turi sočiai Eurofighter'ių. Prancūzai skraido su Alpha jet, nors pajėgose nors tiek Rafale tiek Mirage dominuojantys naikintuvai. Tad nesekim pasakų, vienetiniams pasirodymams imami įspūdingiausiai galintys manevruoti lėktuvai, tik po to į kainą žiūrima. O kas nežino jog jie modifikuojami? Gal tik tamsta, nes kažkaip tikint Wiki aprašymais, net tavo minima MIG-23MF versija buvo vos vos pritaikyta oro mūšiams, su 4 raketom, kai F-16 oro mūšiams po 6 turėdavo. Ši versija ir toliau pagrinde buvo skirta naikinti antžeminius taikinius. Net rusiškoje versijoje švardyjamas kaip Истребитель-бомбардировщик, turėtumei suprasti jog per brūkšnelį rašoma paskirtis ir yra per brūkšnelį. Jis nėra nei tikras bombonešis nei tikras oro mūšiams pritaikytas naikintuvas. Jo paskirtį tiksliau įvardija anglūkai perėmėjęs/bombonešis. Paprasčiau tariant, jis tinkamas oro policijos misijoms, galintis numušti oro pažeidėjus ar karo atveju bandyti apsiginti. Tačiau nekeičiama jog jis didelis naikintuvas, jog jis pritaikytas sunkias bombas gabenti. Tad ar tikrai viena modifikacija absoliučiai pakeičia visą lėktuvą, visas jo savybes, galimas atlikti funkcijas?
perihellis 2012-02-06 15:54
straipsnis buvo lygtais apie f35, na bet tiekto, tenka pripažint, šį kart gana įdomu buvo pasiskaityt. Tik truputį vėl įsiterpsiu, jei jau kalbama ir taip jau reabilituojami rusų gamybos (nesigilinkim, kas juos pilotavo), kodėl nėra reabilituojami kitų pasaulio šalių gamybos lėktuvai? tuo pačiu, jei taip giriama rusų ginkluotė, pakalbėkit (sakau ...it vietoj ...im, nes tikiuosi įdomaus skaitalo) apie lėktuvnešius...
Swift RR 2012-02-06 16:24
Nea, tu neteisus.
prowler 2012-02-06 21:09
Arnai,esme ne raketuose,koks buvo PAGRINDINIS mig-23mf trukumas Libano karo metu kaunantis su zydu F-16?Wiki to neraso ir tu nebezinai....Pasidomek placiau ir paskui spirgek MIG-23MF buvo klasikinis naikintuvas,tiesa galejes nesti ir bombas bei ''nursus'',taigi teturejes labai ribotas bombardavimo funkcijas. Vienetiniai pasirodymai-ne akrobatika,o ''pakazuka''Kilpas ten gali raityti kas tik nori ir F-5 ir F-22 tai yra vadinama galimybiu demonstravimu.O apie akrobatika pats atsakei-lengvi ir palyginti nebrangus mokomieji...Tik rusai sysik pelnytai ''niet analogov myre''...
Arns 2012-02-06 22:03
Tai prašom didysis ekspertas apšviesti plačiau, kokie gi trūkumai, iš kur žinote jog jie nėra išsigalvoti? Na na, tai F/A-18 amerikiečių, F-16 Graikijos ir JAV, Mig-29 Ukrainos ir Su-27 Rusijos netaupo. Matyt todėl ir yra žinomiausios bei geidžiamiausios trupės pasirodymams
prowler 2012-02-06 22:32
Is konteksto iseina tik rusu SU-27,ka ir rasiau.http://www.waronline.org/IDF/Articles/l ... losses.htm Pradziai turetu tikti.Apie tai kaip buvo organizuota sovietu oro musio taktika 7-8 des. tau jau esu rases,jei dar pameni.
prowler 2012-02-06 22:39
Plius str. su daug MIG'u foto,bet tame tarpe nie vienos foto su F-15 ir f-16 nuolauzu...http://backfiretu-22m.tripod.com/id15.html
Gastonio 2012-02-07 12:34
Vien tik tas faktas, kad Su-27 ir Mig-29 naikintuvai sukurti naudojant schema, kurioje fiuzeliažas irgi prisideda prie keliamosios jėgos (tunelis tarp varikliu, panasiai kaip F-14 Tomcat), parodo, jog šie naikintuvai yra žymiai manevringesni tiek už F-15, tiek už F-16. F-15-to aerodinaminė schema panaši į Mig-25 ar Mig-31: prie fiuzeliažo pritvirtinti sparnai. O traukos vektoriaus krypties keitimo sistemos dar labiau padidino šių naikintuvų manevringumo charakterisitikas bei prie mažų greičių ir didelių atakos kampų išlieka valdomi, kai tuo tarpu kiti naikintuvai, bandydami darytis tokias aukštojo pilotažo figūras, tiesiog taptų nevaldomi arba net subyrėtų. Su-27 ir Mig-29 ir buvo kuriami kaip labai manevringi lėktuvai, todėl ir turi didelę atsarga apkrovoms. Klausimas yra tik toks ar didelis manevringumas yra ir ar ateityje bus labai aktualus. Vietnamo karo laikais jau buvo manoma, kad lėktuvai nesivels į artimą oro mūši, tačiau praktika parodė kai ką kitką. Bet tai buvo anie laikai, dabar juk ir radarai kitokie, tobulesnes raketos. Na nežinau, diskutuotinas klausimas. Gal manevringumas padetų išvengti raketų, ypač tų netiesioginio matomumo raketų, kurios nėra labai manevringos. O kas dėl katastrofų oro šou- dažniausiai tai būdavo tik žmogiškasis faktorius... Kai kas dar šioje diskusijoje buvo pasakęs, kad su naikintuvai sunkūs ir kad rusai nenaudoja thrust to weight ratio... Taip Su-27 yra sunkusis naikintuvas, bet jo variklių trauka yra didesnė už pačio naikintuvo masę, t.y. traukos ir masės santykis didesnis už 1. Kas dėl elektronikos, žinoma, amerikiečių ji yra geresnė. Na, gal tik radarų ir optinio aptikimo susitemų kūrime rusija nenusileidžia jiems. Ir buvau skaitęs, jog rusiskuose naikintuvuose, ypač skirtuose eksportui yra naudojama prancūzų gamybos avionika.