Mažą kainą vartotojai laiko didžiausiu „Kindle Fire“ planšetės privalumu (0)
Kompanijos „Flurry Analytics“ teigimu, planšetiniam kompiuteriui „Amazon Kindle Fire“ pavyko, nors ir su nedideliu atotrūkiu nuo „Galaxy Tab“, tapti planšetinių kompiuterių rinkos segmento su „Android“ operacine sistema lydere.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Taigi per artimiausias 90 dienų pasiruošusių išleisti pinigų „Kindle Fire“ įsigijimui vartotojų yra 29 %, o tai daugiau, nei tarp kitų apklausoje minėtų įrenginių (19 %). Ši proporcija dar kartą įrodo, jog „Amazon“ įrenginys komerciškai sėkmingas: pajamų iš vartotojų galima gauti ir po paties produkto pardavimo.
Labai patenkintų savo planšetiniu kompiuteriu dalis „Kindle Fire“ atveju sudaro 54 %. Tai daugiau, nei rinkos vidurkis (49 %), tačiau mažiau, nei „Apple iPad“ atveju (74 %). Įdomu tai, jog didžiausiu „Amazon“ produkto privalumu vartotojai laiko jo mažą kainą (59 %), toliau minimas spalvotas ekranas (31 %), naudojimo paprastumas (27 %), prieinamų el. knygų asortimentas (20 %) bei masės – dydžio santykis (19 %). Vos 12 % apklaustųjų patenkinti savo „Kindle Fire“ baterija ir ekrano dydžiu.
„Kindle Fire“ trūkumų reitinge pirmauja garso reguliavimo mygtuko nebuvimas (27 %), kameros trūkumas (21 %), maža baterijos talpa (15 %), galimybės dirbti 3G/4G tinkluose nebuvimas, taip pat ribotas programėlių asortimentas (12 %).
Žinoma, šis tyrimas nepretenduoja tapti reprezentatyviausiu iš visų kitų, tačiau „Amazon“ gali įsiklausyti į vartotojų nuomonę, pavyzdžiui, ruošdama anonsui planšetinį kompiuterį su daug didesnės įstrižainės ekranu.