„Microsoft“ už 6,2 mlrd. dolerių pirktos „AQuantive“ vertę nusmukdė 98 %  (0)

Didžiausia pasaulyje programinės įrangos gamintoja „Microsoft” 2007 m. pirktos interneto reklamos kompanijos „AQuantive” vertę sugebėjo sumažinti 6,2 mlrd. USD (16,99 mlrd. Lt), arba beveik tiek pat, kiek ir sumokėjo už pirkinį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Komentuojama, kad toks padalinio vertės pasikeitimas greičiausiai reiškia, jog birželį pasibaigusį ketvirtį kompanija patyrė nuostolių. Iki šios naujienos tikėtasi, kad laikotarpio pelnas sieks 5,3 mlrd. USD, rodo „Bloomberg“ atlikta analitikų apklausa.

„Microsoft“ „AQuantive“ už 6,3 mlrd. USD pirko, bandydama interneto reklamos versle pasivyti konkurentę „Google“. Dabar „Microsoft“ sako, kad pirkinys nesugebėjo atnešti tiek pajamų, kiek laukta, ir stipriau pagelbėti nuostolingam interneto padaliniui. Neįvardintas kompanijos atstovas komentuoja, kad kad teks ilgiau nei tikėtasi laukti, kol padalinys pradės dirbti pelningai. Nežiūrint į ganėtinai apčiuopiamą „AQuantive“ vertės sumažėjimą, po šios naujienos paskelbimo „Microsoft“ akcijos smuko vos 1 %, o tuo tarpu bendras įmonės akcijų vertės augimas 2011 metais sudarė apie 17 %.

Per devynis mėnesius, pasibaigusius kovo 31 d., padalinio veiklos nuostolis siekė 1,45 mlrd. USD, palyginti su 1,91 mlrd. USD metais anksčiau. Pajamos padidėjo 11 %, iki 2,13 mlrd. USD. Komentuojama, kad nors „AQuantive“ nepavyko pateisinti lūkesčių, matomas pagerėjimas kitose srityse, pavyzdžiui, 15 % padidėjo paieškos internete variklio „Bing“ pajamos ir užimama rinkos dalis. „Bing“ pajamos šiuo metu siekia 11,1 milijardo dolerių, teigiama analitikų kompanijos IAB ataskaitoje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: