Lenkijos medijų milžinai apmokestins internetinę žiniasklaidą  (5)

Kelios didelės Lenkijos žiniasklaidos kompanijos vienija jėgas ir ketina apmokestinti dalį savo internetinio turinio, taip bandydamos išlaikyti įplaukas blėstant popierinės žiniasklaidos populiarumui, informuoja AP.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Iniciatyva „Piano“ jau buvo sėkmingai įgyvendinta Slovakijoje ir Slovėnijoje, kur žmonės mokėjo mažą vienkartinį mokestį, kad galėtų neribotai prieiti prie keleto internetinių tinklalapių.

19,5 mln. interneto vartotojų turinti Lenkija yra pirmoji didelė rinka, kuri išbandys šį mokėjimo modelį, o nuo to, ar bandymas bus sėkmingas, priklausys, ar jis įsigalės ir kitose šalyse.

Skaitmeniniai lankytojai, kurie prisijungs prie šios iniciatyvos, mokės 4,75 euro per mėnesį, kad turėtų priėjimą prie šešioms žiniasklaidos leidybos grupėms priklausančių 42 internetinių svetainių aukščiausios kokybės turinio. Tarp jų yra pagrindiniai naujienų tinklalapiai, kaip svarbiausio dienraščio „Gazeta Wyborcza“ svetainė, taip pat „Forbes“ žurnalo bei keleto sporto ir gyvenimo būdo leidinių svetainės.

Peteris Richardsas, „Piano Media“ Lenkijos padalinio vadybininkas, teigia manantis, kad daugybė interneto vartotojų, kurie ieško aukštos kokybės turinio, bus pasiryžę sumokėti mėnesinį mokestį. Anot jo, prašoma suma atitinka dviejų kavos puodelių kainą.

Iniciatyva prasideda trečiadienį, kai kompanijos „Piano Media“ ženkliukas atsiras interneto svetainėse ir įspės skaitytojus, kad nuo rugsėjo dalis turinio bus prieinama tik sumokėjus mėnesinį mokestį.

Daugumoje interneto svetainių vis dar bus teikiama daugybė nemokamo turinio, taip stengiantis pritraukti lankytojus, tačiau tiriamieji straipsniai ar politiniai komentarai bus prieinami tik prenumeratoriams.

Tarp šešių iniciatyvą įgyvendinsiančių žiniasklaidos kompanijų yra dvi Lenkijai priklausančios grupės, „Agora“ ir „Murator“, taip pat šeši tarptautiniai leidėjai, kaip šveicarų ir suomių „Ringier Axel Springer“, britų „Media Regionalne“ bei vokiečių „Polskapresse“ ir „Edytor“.

Anot P. Ričardso, „Piano“ tikisi, kad, jei iniciatyva bus pelninga užsienio investuotojų valdomoms leidybos kompanijoms, jie norės ją pristatyti ir kitose savo rinkose.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Ekonomika.lt
Ekonomika.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (5)

Susijusios žymos: