Scroogled: dar viena Microsoft antireklama prieš Google (8)
Prieš didelių žiemos pardavimų sezoną Microsoft išleido antireklamą „Scroogled“ prieš konkurentą Google, palygindamas jį su žinomu animaciniu personažu Skrudžu. Pasirodo, marketinginė praktika pavirsta į ištisą kampaniją.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šį kartą taikiniu tapo Google el. pašto tarnyba Gmail ir jos tikslinės reklamos sistema, kuri remiasi vartotojo el. laiškuose rastais žodžiais.
Microsoft teigia: „Galvojate, Google gerbia jūsų asmeninį gyvenimą? Pagalvokite dar kartą“. Kartu kompanija Microsoft nurodo, kad jos tarnyba Outlook neseka privataus susirašinėjimo ir labai rimtai žiūri į kiekvieno vartotojo privatų gyvenimą.
Tai jau ne pirmas kartas, kai Microsoft kritikuoja Gmail: 2012 metais tam reikalui ji tam skyrė visą puslapį keliuose garsiausiuose leidiniuose – The New York Times ir The Wall Street Journal. Microsoft nurodo, kad 70% vartotojų nežino, jo el. pašto tarnybos analizuoja jų laiškus, kad efektyviau parduotų reklamą, ir 88% el. pašto savininkų tokių dalykų netoleruoja.
Ir nors Google atliekamas el. laiškų analizavimas vyksta mašininio kodo lygmenyje, o darbuotojai neturi prieigos prie vartotojų asmeninės informacijos, Microsoft ketina viską ketina pateikti savaip, įvesdama į savo antireklamą tam tikrą personažą Gmail Man, kuris su dideliu užsidegimu perskaito svetimus laiškus.
Norėtųsi žinoti, ar bus rezultatyvi tokia Microsoft kampanija prieš Google, tačiau sprendžiant iš to, kad kompanija ją tęsia, reikia suprasti, kad tam tikrų vaisių ji atneša. Antra vertus, sunku abejoti, kad Google atsisakymas palaikyti Exchange ActiveSync buvo netyčinis, o ne Microsoft veiksmų pasekmė. Beje, The Wall Street Journal pažymi, kad Outlook reklama naudoja el. pašto antraštes tekstinės reklamos pateikimui. Vis tik pati Microsoft neigia tokius kaltinimus, pareikšdama, jog panašus scenarijus nepraktikuojamas.