„Bitės“ reakcija į kitų operatorių vartotojų skundus: per pusmetį suskaičiuota 11 mln. netyčinių prisijungimų prie interneto (7)
Per praėjusių metų antrą pusmetį telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ savo vartotojams neišrašė sąskaitų už 11 mln. netyčinių prisijungimų prie mobiliojo interneto. Netyčiniai prisijungimai yra nustatomi kiekvieną mėnesį pagal tinklo duomenis, o papildomi mokesčiai už juos vartotojams nėra taikomi.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Bendrovė tikina, kad visi operatoriai gali tokius prisijungimus atskirti ir jų neapmokestinti, tačiau šiuo metu tai daro tik „Bitė“.
„Vartotojus erzina, kai mėnesio pabaigoje gauna sąskaitą už paslaugas, kuriomis jie naudojosi to nežinodami. Tokių situacijų iš tiesų pasitaiko ir dėl jų žmonės bijo išnaudoti visus išmaniųjų telefonų privalumus. Juos gąsdina, kad gali sulaukti ne tokios sąskaitos, kokios tikisi. Yra daug aplinkybių, kuomet skiriasi tai, už ką vartotojas galvoja, kad apmoka, ir už ką iš tiesų moka. Garantuojame, kad vartotojai gaus tikslią ir aiškią sąskaitą, todėl atsitiktinius prisijungimus kompensuojame“, – teigia „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
Dažniausiai netyčinius prisijungimus bendrovė atleidžia vartotojams, kurie nėra užsisakę interneto plano ir kurių telefonai kartais prisijungia ir iškart atsijungia nuo interneto. Vieno atsitiktinio prisijungimo metu telefonas parsisiunčia nedaug duomenų, tačiau vartotojui nežinant per mėnesį jo sąskaita už mobilų ryšį gali pastebimai išaugti.
Ch. Robbinso teigimu, kas mėnesį netyčinių prisijungimų prie interneto telefone kompensuojama vis daugiau. Tai susiję su tuo, kad išmaniųjų telefonų šalyje nuolat daugėja, daugumos jų savininkai dar tik bando susipažinti su mobiliuoju internetu ir jo galimybėmis.
„Anksčiau turėjome mobilaus interneto planą, kuris už nedidelį mokestį leisdavo internetu telefone naudotis visą dieną. Jį rinkdavosi vartotojai, kurie norėjo tik išbandyti mobilųjį internetą, tačiau dabar vartotojams pasiūlėme galimybę mokėti tik už atsisiųstų duomenų kiekį. Vartotojams tai padeda sutaupyti ir internetu telefone naudotis tik tada, kada jiems to reikia“, – sako „Bitės“ vadovas.
Tai ne pirmas bendrovės žingsnis, siekiant užtikrinti tikslas sąskaitas vartotojams. 2011 m. spalį bendrovė panaikino atsitiktinio mobiliojo interneto panaudojimo bei netyčinio prisijungimo prie užsienio tinklų pasienyje apmokestinimą. Prieš metus „Bitė“ pirmoji Lietuvoje pradėjo teikti išlaidų kontrolės realiu laiku paslaugą, kuri vartotojams leidžia nustatyti norimą mokėti sumą ir jos neviršyti. Šios paslaugos bendrovei leidžia teikti tikslių sąskaitų garantiją savo vartotojams, todėl jei vartotojas sąskaitoje rastų netikslumą, bendrovė skirtumą jam gražintų trigubai.