"J": Kawasaki sukūrė laiko mašiną ir parsigabeno motociklą iš ateities
(4)
Tokijo automobilių parodoje Japonijos koncernas "Kawasaki" pristatė sunkiai apibūdinamo motociklo koncepciją "J". Kas tai? Trirãtis? Keturrãtis? Žvelgiant į jo išvaizdą, aišku viena: jis – iš ateities.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
"Kawasaki J" techniškai turi tris ratus, tačiau motociklą transformavus į sportinį režimą, du priekiniai ratai susiglaudžia, o pakaba "pritūpia" žemyn nelyginant šuoliui pasiruošęs leopardas – taip pažeminamas ir motociklo svorio centras. Pasirinkus komforto režimą, motociklo pakaba pakyla, o priekiniai ratai išsiskiria – transporto priemonė virsta triračiu (du ratai priekyje ir vienas, nors ir dvigubas – gale)
Nemažiau įdomu ir tai, kad šis "ateivis" vairuojamas ne standartinėmis motociklų vairo rankenomis, o dviem atskiromis svirtimis – kiekviena svirtis pritvirtinta prie atskiro priekinio rato. Išties, švelniai tariant, nestandartinis sprendimas dabar tokiu madingu "steampunk" stiliumi.
Triračiu pavidalu "Kawasaki J" išoriškai panašus į futuristinį motorolerį, tačiau sportinė šio plieninio (anglies pluošto?) žirgo versija suglaustais ratais atrodo lyg atkeliavusi iš kito pasaulio.
Dvigubus "J" ratus suka elektrinis motoras, sujungtas su hibridinių nikelio baterijų (NiMH) paketu. Originalu, turint omeny tai, kad daugelis elektromobilių ir elektrociklų "minta" ličio jonų baterijų gaminama energija.
Vargu ar reikia sakyti, kad parodos stende "Kawasaki J" atrodo nepadoriai iššaukiamai. Apmaudu, tačiau jokių kitų auto/moto parodų lankytojai pasaulyje šio koncepto savo akimis neišvys – "J" bus eksponuojamas tik Japonijoje. Dar apmaudžiau, kad "Kawasaki" neplanuoja ir serijinės šio elektrociklo gamybos. "J" – tiesiog futuristinis dizaino impulsas iš ateities.