Greitieji traukiniai, kurie parkuojami... nosimi žemyn  (34)

Kodėl greitieji traukiniai negalėtų būti džiaunami ant dangoraižių sienų? Tokia mintis šovė į galvą dviem britų dizaineriams, kurie įsitikinę, kad toks greitųjų traukinių parkavimo būdas padėtų erdvės stokojančiuose didmiesčiuose sutaupyti erdvės ir padidinti transporto galimybes.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Ši labai neįprasta transporto koncepcija, pavadinimu "Hyper-Speed Vertical Train Hub" (Vertikali hipergreitųjų traukinių stotis) gimė britų dizainerių Chrisopherio Christophi ir Lucaso Mazarrasa galvose. Pagrindinė mintis – greitųjų traukinių stotį įrengti ant dangoraižio sienų. Nuo jų traukiniai pajudėtų į požemines geležinkelių linijas ir keliautų į savo kelionės tikslą. Iš pirmo žvilgsnio, tai panašu į amerikietiškų kalnelių atrakcioną. Įdomu tai, kad keleiviams sėdėti žemyn veidu atvykus į tokią stotį ar iki išvykstant iš jos nereikėtų. To išvengti padėtų specialios mobilios kabinos, kurios, nelyginant apžvalgos ratų kabinos, užtikrina, kad joje sėdintys keleiviai visada liktų vertikalioje padėtyje. Viena kabina talpintų 10 keleivių. Jie sėdėtų dviem eilėmis, veidais vienas į kitą. Į traukinį keleiviai pakiltų specialiu liftu ar elevatoriumi. Jei tokios stotys kada nors iš tiesų būtų pradėtos statyti, dizaineriai įsitikinę, jog tai būtų būdas dangoraižius dar labiau pritaikyti viešomis erdvėmis besinaudojančių gyventojų poreikiams.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(11)
(1)
(-1)

Komentarai (34)