Pixar pademonstravo kaip kuriami animacinių filmų personažai (Video) (0)
Renginys GPU Technology Conference skirtas kompiuterinės grafikos srityje dirbantiems profesionalams, tačiau ne vienam iš mūsų būtų įdomu pamatyti, kaip garsioji studija Pixar animuoja savo filmų personažus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Žemiau pateiktame vaizdo klipe visa tai galima pamatyti, ir, reikia pripažinti, atrodo labai įdomiai.
Vaizdo klipe demonstruojama sistema Presto – pačios Pixar kūrinys, leidžiantis manipuliuoti personažų judesiais neįtikėtinai tiksliai. Pixar inžinierius rodo, kaip keliais paspaudimais animatorius gali judinti „Monstrų universiteto“ herojaus Salli rankas, kojas, akis ir lūpas. Ir visa tai – realiu laiku, nepraleidžiant nė vieno kadro.
Galbūt žiūrovui tai gali nepasirodyti kažkuo ypatingu, tačiau jei atsižvelgtume, jog kiekvienoje Salli rankoje yra apie 900 000 plaukelių, ir visi jie privalo judėti, tai iš tikrųjų nustebina.
Firminė Pixar animacijos sistema buvo sukurta per paskutinius keletą metų, anksčiau tokie įrankiai animacinių filmų kūrėjams nebuvo prieinami. Studijos inžinierius vaizdo klipe teigia, kad kūrybiniame procese labai svarbu pilnavertis matymas, kaip personažas atrodo gyvai.