Vilniaus žiedai atrodo klaidūs? Pažiūrėkite į šią žiedų painiavą (Video) (2)
Po stiklu paslėptas 10 cilindrų variklis, dvi sėdimos vietos ir 610 arklio galių. „Audi“ garsėja kasdieniškais automobiliais, bet taip, naujausias mūsų rinką pasiekęs įmonės modelis patenka į superautomobilių kategoriją.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Natūralu, kad tai nėra visiems įprasta žiedinė sankryža ir netgi patys britai ją vadina „Magiškuoju žiedu“. Žvelgiant iš viršaus transporto srauto judėjimas primena vandens sūkurius, tačiau kaip gi iš tiesų tai vyksta?
Ne viena judėjimo kryptis
Vienas iš esminių šio žiedo skirtumų – transporto srautas jame juda ne viena, o dviem skirtingomis kryptimis, t. y. didžiajame išoriniame žiede ir jo „satelituose“ važiuojama pagal laikrodžio rodyklę, o vidiniame – priešinga kryptimi. Įdomu ir tai, kad norėdamas pasiekti tolimesnį išvažiavimą vairuotojas čia neprivalo įveikti viso išorinio žiedo.
Taip pat dažnu atveju iki pasirinkto tikslo veda daugiau nei vienas galimas maršrutas. Tai leidžia apvažiuoti pačiame žiede stovinčius automobilius ir rasti greitesnį kelią. Eismo organizavimas Svindono žiede atrodo sudėtingai, tačiau važiuoti čia yra visai paprasta. Vairuotojui tereikia pasirinkti norimą kryptį ir praleisti ratu važiuojančius automobilius.
Viena žūtis per 5 metus
„Wired“ žiniomis, per pastaruosius penkerius metus Svindono žiedinėje sankryžoje įvyko tik viena mirtina avarija. O rugpjūtį švenčiant miesto jubiliejų šiuo žiedu pravažiavo 60 klasikinių automobilių.
Saugaus eismo specialistai pažymi, kad žiedinės sankryžos yra gerokai saugesnės už įprastas keturių krypčių sankirtas. Viena iš pagrindinių to priežasčių – žieduose drastiškai sumažėja tikimybė sulaukti smūgio į šoną. Skaičiuojama, kad dėl to sunkių sužeidimų tikimybė lyginant su įprasta sankryža čia yra net 75 proc. mažesnė.