10 dažniausiai gendančių naujų automobilių, kurių verčiau vengti  (4)

Viena iš pagrindinių priežasčių, dėl kurių žmonės yra linkę pirkti nauju automobilius, tai noras išvengti nuolatinio lankymosi servisuose ir neplanuotų remonto išlaidų. Šios dvi problemos lydi daugumą naudotų mašinų savininkų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Visgi, kaip pažymi viena iš didžiausių profesionalias vartotojų rekomendacijas ruošiančių agentūrų „Consumer Reports“, kai kuriems klientams naujus automobilius į atstovybių servisus tenka gabenti gerokai anksčiau ir dažniau nei daugumai.

Vertinant automobilių patikimumą „Consumer Reports“ specialistai atkreipė dėmesį į mažiausias smulkmenas, kurios gali sukelti nepatogumų transporto priemonių savininkams. Nagrinėjant trūkumus buvo kreipiamas dėmesys į 17 problematiškiausių vietų automobilyje – pradedant tokiomis smulkmenomis kaip cypiantys stabdžiai ar barškančios salono detalės ir baigiant rimtais gedimais – pavarų dėžės remontu pasibaigus garantiniam laikotarpiui ar keturių varomų ratų pavaros sutrikimais.

Įvertinama kiekvienos problemos įtaka automobilio eksploatavimui ir galiausiai sudaromas patikimumo balas. Jis apjungiamas su atliktų bandomųjų važiavimų duomenimis, taip pat vartotojų apklausos duomenimis ir saugumo testų rezultatais. Bendras rodiklis ir lemia galutinį įvertinimą. Žemiau pateikiame 10 modelių, remiantis šia daug faktorių įvertinančią metodika, yra mažiausiai patikimi.

10. „Fiat 500L“.

Bandyto automobilio kaina: 24595 dolerių (22545 eurų). Didžiausios problemos: praslystanti arba užsiblokuojanti pavarų dėžė, elektros instaliacija, ratų pavara. Italų modelį amerikiečių ekspertai įvertina kaip neužbaigtą ir turintį keletą rimtų trūkumų. Įvertinimas po bandomojo važiavimo nebuvo geras iš dalies dėl kietokos pakabos, nepatogių sėdynių ir neįprastos vairuotojo padėties.Klientai šiuo modeliu taip pat nebuvo patenkinti – nemaža dalis jų tikino pasigailėję, kad įsigijo būtent šią mašiną. 500L patikimumas šiame tyrime taip pat įvertintas kaip vienas iš prasčiausių tarp visų naujų automobilių. Patrauklumo šiam modeliui nesuteikia ir prastas greitkelių saugumo instituto įvertinimas už nedidelio persidengimo priekinį smūgį. Palankaus įvertinimo modelis sulaukė už įdomų dizainą, tikslų valdymą važiuojant dideliu greičiu ir erdvų saloną. Tačiau amerikiečiai pažymi, kad to neužtenka norint patraukti apsišvietusio pirkėjo dėmesį.

9. „Ford Fiesta“.

Bandyto modelio kaina: 16595 – 24985 dolerių (15212 – 22903 eurų). Didžiausios problemos: sankabos keitimas, grubus pavarų perjungimas, triukšmas ir pralaidumas vandeniui, elektros instaliacija. Šio kompaktiško modelio valdymas yra itin aštrus, todėl vairuoti jį labai smagu. Tuo pat metu pakaba yra pakankamai komfortiška. Interjero detalių kokybė ir surinkimas yra vieni geriausi šiame segmente, o viduje ganėtinai tylu. Tačiau galinė sėdynė šiek tiek ankštoka.
120 AG galios, 1,6 litro darbinio tūrio variklis kartu su mechanine penkių laipsnių pavarų dėže yra taupus, tačiau pats automobilis kiek nerangus. Tuo metu robotizuota šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė vairuojant mieste pastebimai trūkčioja. Tarp kitų pasirinkimų yra 1,0 litro benzininis trijų cilindrų variklis su turbokompresoriumi ir sportiška „Fiesta ST“ modifikacija. Pastarąją vairuoti tikrai smagu, tačiau reikia pasiruošti kietos pakabo išbandymams.

8. „Chevrolet Tahoe“.

Bandyto modelio kaina: 60100 dolerių (55092 eurų). Didžiausios problemos: vibracijos vairo mechanizme, elektros instaliacija, automobilio elektronika. „Chevrolet Tahoe“ interjeras prabangus ir tylus, antros bei trečios eilių sėdynės pakankamai patogios, o įrangos sąraše yra tokios sistemos kaip aklos zonos stebėjimas ir įspėjimas apie persirikiuojančius automobilius. 5,3 litro darbinio tūrio V8 tipo variklio su šešių laipsnių automatine transmisija degalų sąnaudos siekia 14,7 litro. Tačiau motoras net ir kasdieniško vairavimo sąlygomis atrodo vangokas. Multimedijos valdymas per lietimui jautrų ekraną yra labai paprastas.
Pakaba kieta, tačiau komfortą ir valdymo tikslumą smarkiai pagerina siūlomas magnetinis važiuoklės valdymas. Tinkamai sukomplektuotos versijos gali tempti iki 3885 kilogramų svorio priekabas. Visgi netgi patys amerikiečiai pripažįsta, kad lengvųjų automobilių pagrindu sukonstruoti visureigiai yra lengviau valdomi ir naudoja mažiau degalų.

7. „Ram 2500“.

Didžiausios problemos: vibracijos vairo mechanizme, išmetamųjų dujų emisijos davikliai, keturių ratų pavaros detalės, elektros įranga. Kaip tikras pikapas, „Ram 2500“ yra gali būti eksploatuojamas pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis. Pakaba vis dar ganėtinai kieta, tačiau linges gal pakeitė spyruoklės, todėl pagal važiavimo komfortą šis modelis yra pastebimai civilizuotesnis nei dauguma konkurentų.
Baziniuose modeliuose montuojamas 383 AG galios, 5,7 litro V8 tipo „Chrysler“ variklis, tačiau norintys gali pasirinkti ir įspūdingą sukimo momentą išvystantį 6,7 litro darbinio tūrio dyzelinį šešių cilindrų „Cummins“ agregatą. Pastarojo sąnaudos siekia 16,8 l/100 km. Pikapas gali būti naudojamas kaip nedidelis vilkikas ir netgi turi saugiam nuokalnių įveikimui skirtą stabdžių sistemą. Taip pat jis gali būti komplektuojamas su įranga prie kurios tvirtinamas sniego valytuvas. Dviguba kabina erdvi, o prašmatnesnės versijos puikiai įrengtos, tačiau užlipti ant aukštos paminos nėra lengva. „Ram 2500“ turi dvi galinio vaizdo kameras: viena padeda vairuotojui važiuoti atbuline eiga, o kita – stebėti krovinių skyrių.

6. „Tesla Model X“.

Didžiausios problemos: į viršų pakeliamos durys, užraktai, automobilio elektronika, klimato kontrolės sistemos. Vartotojų rekomendacijos rengianti agentūra pažymi, kad elektra varomas „Model X“ yra labiau demonstratyvus nei praktiškas modelis. Į viršų pakylančios galinės durys leidžia lengvai patekti į saloną, tačiau jų atidarymas ir uždarymas gerokai užtrunka. Didžiulis priekinis stiklas yra pratęstas virš priekyje sėdinčių keleivių galvų, todėl salonas atrodo erdvesnis ir šiuolaikiškesnis.
Pirkėjai gali rinktis penkiems, šešiems ar septyniems keleiviams skirtą sėdynių konfigūraciją. Visgi kitaip nei daugumoje visureigių antra eilė nėra sulankstoma, todėl salono praktiškumas yra labai ribotas. Kaip „S“ sedanas „Model X“ yra labai greitas ir puikiai valdomas. Kita vertus, važiavimo komfortas ir garso izoliacija nėra tokia gera, kaip ankstesniuose „Tesla“ modeliuose. Bandymų metu realus 90 kilovatvalandžių talpos bateriją turinčios versijos veikimo nuotolis buvo 370 kilometrų.



5. „Chrysler 200“.

Bandyto modelio kaina: 25790 – 33620 dolerių (23641 – 30819 eurų). Didžiausios problemos: pavarų dėžės praslydimas ir strigimas, grubus pavarų perjungimas, ratų pavara. Puikių alternatyvų kupiname segmente „Chrysler 200“ yra labai vidutiniškas automobilis. Ekspertai pažymi, kad jis važiuoja taip lyg būtų pagamintas praėjusiame amžiuje. Mašinos valdymas grubus, pakaba neišlaiko kėbulo horizontalioje padėtyje, keturių cilindrų varikliui trūksta galios.
V6 tipo motoras yra šiuolaikiškesnis ir gali būti komplektuojamas su visų ratų pavara. Pavarų dėžė, anot ekspertų, gyvena atskirą gyvenimą ir yra visiškai nepatikima. Vienintele paguoda gali būti laikoma tik ganėtinai tylus salonas. Visgi net ir čia ankštos galinės sėdynės gali sukelti klaustrofobiją, juolab, kad patekti į jas nėra lengva. Sedanas gavo absoliučiai blogiausią įvertinimą savo klasėje bandomųjų važiavimų metu, taip pat ir žemiausią numatomo patikimumo reitingą.

4. „Chevrolet Suburban“.

Bandyto modelio kaina: 69790 dolerių (63975 eurų). Didžiausios problemos: prasisukanti arba grubiai veikianti aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė, elektros instaliacija, automobilio elektronika, keturių ratų pavaros komponentai. Jei reikia erdvės septyniems ar daugiau keleivių ir jų daiktams su galimybe tempti sunkias priekabas „Chevrolet Suburban“ puikiai susitvarkys su šiomis užduotimis. Šių gigantų salonuose erdvu ir tylu, čia įrengtos elektra sulankstomos antra ir trečia sėdynių eilės.
Klientams taip pat siūlomos sistemos, kurios stebi akląją zoną ir įspėja apie persirikiuojančias transporto priemones. Dauguma aspektų tai yra įprastas darbinis jautis su 5,3 litro V8 tipo benzininiu varikliu ir automatine šešių laipsnių pavarų dėže. Vidutinės šio derinio degalų sąnaudos siekia 14,7 l/100 km. Valdyti multimedijos įrangą per lietimui jautrų ekraną yra lengvą, o magnetinė pakaba suteikia pavyzdingą važiavimo komfortą.

3. „Jeep Renegade“.

Didžiausios problemos: ratų pavara, pavarų dėžės, elektros instaliacija, radijas. Italijoje surenkami kompaktiški „Renegade“ visureigiai atrodo mielai, tačiau vairuotojams gyvenimą labai apsunkina juose montuojamos automatinės devynių laipsnių pavarų dėžės, kurių darbas nėra nei sklandus, nei greitas. Bazinio 2,4 litro benzininio variklio vidutinės degalų sąnaudos siekia 9,8 l/100 km. Valdymas neįtraukia vairuotojo, o važiavimo komfortas vidutiniškas. Tuščia eiga juntamos vibracijos ir jautrus stabdžio pedalas taip pat nesuteikia malonių įspūdžių.
Priklausomai nuo komplektacijos „Renegade“gali pasiūlyti tradicinius „Jeep“" privalumus, tokius kaip geresnis pravažumas bekelėje arba atviras stogas. Papildomos saugumo įrangos sąraše yra sistemos įspėjančios apie smūgį iš priekio ar eismo juostos keitimą. Taip pat stebinčios akląją zoną, automobilio galą ir rodančios, kas vyksta už jo.

2. „Ford Focus“.

Bandyto automobilio kaina: 20485 – 40990 dolerių (18778 – 37574 eurų). Didžiausios problemos: sankabos keitimas, grubiai veikianti ir praslystanti pavarų dėžė ir vibracijos transmisijoje. „Focus“ yra solidus ir šiuolaikiškas modelis, tačiau amerikiečiai pažymi, kad jį kankina didžiulės patikimumo problemos ir važiuojant nedideliu greičiu pastebimai trūkčiojanti automatinė pavarų dėžė. Dėl tikslaus valdymo ir elastingos važiuoklės vairuoti šį automobilį išties smagu. Salone tylu ir atsižvelgiant į segmentą medžiagų kokybė taip pat nenuvilia.
Tačiau lyginant su naujesniais konkurentais interjeras kabina tiesiog per siaura. Su mažesniu „Fiesta“ hečbeku automobilis dalinasi naują 1,0 litro darbinio tūrio 123 AG galios benzininį trijų cilindrų variklį su turbokompresoriumi. Visgi ekspertai pažymi, kad vidutinės jo degalų sąnaudos siekia 8,1 l/100 km ir nėra mažesnės nei 2,0 litrų motoro, o trauka anaiptol neįspūdinga. Standartinės įrangos sąraše nuo šiol yra galinio vaizdo kamera.

1. „Cadillac Escalade“.

Bandyto automobilio kaina: 87360 dolerių (80081 eurų). Didžiausios problemos: pavarų dėžės keitimas, grubus pavarų perjungimas, keturių ratų pavaros detalės, elektros įranga, automobilio elektronika. „Cadillac Escalade“ visiškai neatitinka šiuolaikinio prabangaus visureigio charakteristikos. Jo pakaba pernelyg kieta, o valdymui ar juo labiau stabdžiams trūksta šiuolaikiškų konkurentų grakštumo.
Taip pat, nepaisant metamo didžiulio šešėlio, „Cadillac“ modelis netgi nėra toks erdvus, kaip gali atrodyti. Antros eilės sėdynės nekomfortiškos, o trečios – visiškai ankštos. Multimedijos sistemos valdymas, anot ekspertų, visiškai gluminantis. Norintiems daugiau erdvės siūloma ilgesnė ir taip jau gigantiško visureigio versija, kurios didžiausias privalumas – didesnis bagažinės tūris. Tikroji ir bene vienintele „Escalade“ stiprybė yra įspūdingas priekabų tempimo galimybes suteikiantis 420 AG galios V8 tipo motoras. Patikimumo rodikliai vidutiniški, tačiau vertinant modelio segmente – patys blogiausi.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(23)
(62)
(-39)

Komentarai (4)