Kaip „Bugatti“ kompanija suteikė garantinį aptarnavimą dviems automobiliams JAV: tokio lygio paslaugų nesiūlo turbūt niekas kitas visame pasaulyje (Video) ()
Prancūzijos „Bugatti“ prireikė remontui susigrąžinti du JAV parduotus prabangiuosius „Chiron“, mat, manoma, automobilių sėdynėse esančios šoninės saugos pagalvės gali neveikti. Tačiau ypatingus automobilius gaminanti bendrovė nereikalaus, kad „Chiron“ savininkai patys atvyktų į remonto dirbtuves. „Bugatti“ planas kur kas geresnis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nors tik du „Bugatti Chiron“ privalo būti remontuojami, jie sudaro 17 proc. visų JAV parduotų „Chiron“ (Prancūzijos bendrovė čia pardavė 12 automobilių). Dėl šios priežasties „Bugatti“ nori būti tikri, kad 3 mln. JAV dolerių kainuojančius hiperautomobilius įsigiję klientai nepasijus nelaimingi dėl to, kad automobiliams reikia remonto, teigia „The Drive“.
„Bugatti“ į JAV atskraidins inžinierių ir technikų komandą, kurią jie vadina „skraidančiais daktarais“. Jei reikėtų palyginimo, jų siūlomos paslaugos prilygsta 6 žvaigždučių viešbučiui. Kad „Bugatti“ klientams nereikėtų gaišti savo brangaus laiko, technikai pirmiausia patikrins, ar jų turimiems „Chiron“ išties reikia remonto. Paaiškėjus, kad remonto išvengti nepavyks, sėdynės bus išimtos iš automobilio ir į Molsemą, Prancūziją, tolesniems tyrimams ir remontui bus nuskraidintos specialiame mediniame konteineryje.
Terminas „skraidantys daktarai“ apibrėžia, kaip itin prabangių automobilių gamintojas žvelgia į savo nuosavybę. „Bugatti“ stengiasi užtikrinti, kad jų klientams nekiltų jokio galvos skausmo dėl įsigytų automobilių. Pavyzdžiui, dar nuo „Veyron“ laikų „Bugatti“ modeliuose įdiegtos telemetrijos sistemos tikrina įvairius automobilių parametrus. Kai gamintojo automatizuotos sistemos nustato, tarkime, kad vieno iš 450 „Veyron“ arba „Chiron“ padangų slėgis per žemas, vienas iš kompanijos „skraidančių daktarų“ nedelsiant susisiekia su klientu ir pasirūpina automobiliu.
Galima tik įsivaizduoti, kokią priežiūrą „Bugatti“ pasiūlys tiems, kas įsigys vieną iš jų būsimų, 5,9 mln. JAV dolerių kainuosiančių, hiperautomobilių „Divo“.
Beje, „Chiron“ remonto priežastimi prancūzai vadina saugos pagalvių tiekėjo „Key Safety Systems“ padarytą klaidą. Teigiama, kad „laikinas darbuotojas“ jų Rumunijoje esančioje gamykloje tinkamai nesumontavo apsaugos nuo karščio, turinčios apsaugoti sėdinčius automobilio sėdynėse nuo saugos pagalvių dujų generatoriaus.
Pirmą kartą „Bugatti“ šią problemą pastebėjo po to, kai aptiko nudegimų tikrindama, kaip skleidžiasi saugos pagalvės esant itin aukštai aplinkos temperatūrai. Teigiama, kad „Bugatti“ ėmėsi tikrinti ir gamykloje turimas saugos pagalves, kad išvengtų panašių problemų ateityje.