Jei viskas pavyks, pasaulis kraustysis iš proto dėl sistemos, kuri suteiks neįtikėtiną komfortą: skirtumą vairuotojas pajustų jau nuvažiavęs pirmuosius penkis metrus (Video)  (10)

Devintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje televizijos laidose apie automobilius „Bose“ pademonstravo neįtikėtinomis savybėmis pasižyminčią aktyviąją pakabą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Perversmą turėjęs sukelti išradimas laikui bėgant buvo užmirštas, tačiau neseniai pasirodė žinia, kad kita kompanija ruošia šią sistemą serijinei gamybai.

Patobulino seną išradimą

Pamatę jos galimybes transporto industrijos atstovai ir technikos entuziastai visame pasaulyje neslėpė nuostabos – to negalėjo pakartoti jokia kita net ir paties prabangiausio automobilio važiuoklė.

Tuo metu, kai ši pakaba buvo pristatyta, jos įranga buvo pernelyg sunki, o kaina – gerokai per didelė.

Visgi žvelgiant į senuosius vaizdo įrašus nesunku pastebėti, kad ji turėjo potencialo.

Teises į „Bose“ sukurtą įrangą neseniai įsigijo JAV kompanija „Clearmotion“. Jos inžinieriai pakabos valdymo programinę įrangą pritaikė naujos kartos oro pagalvėms.

Firmos atstovai skelbia, kad jiems pavyko viską sukomplektuoti taip, kad šios sistemos masinis pritaikymas tapo ekonomiškai tikslingas.

Jie taip pat užsimena, kad tokia pakaba susidomėjo penki didieji automobilių gamintojai. Kokie jie – kol kas laikoma paslaptyje.

Greičiausiai veikianti pakaba

„Clearmotion“ vadovas Shakas Avadhany tvirtina, kad greičiausiai veikianti aktyvios pakabos sistema rinkoje.

Britų leidinio „Autocar“ žurnalistams jis paaiškino, kad tokia važiuoklė turi amortizatorius su aktyviaisiais vožtuvais, kurie kontroliuoja skysčio pralaidumą abiem kryptimis.

Joje taip pat yra akselerometrai, kurie realiu laiku fiksuoja kelio dangos pokyčius. Dar įrengti varikliukai, kurie padeda pasiekti neįtikėtiną komfortą.

Sh. Avadhany teigimu, skirtumą vairuotojas pajustų jau nuvažiavęs pirmuosius penkis metrus.

Naudodama dviejų krypčių kintamų charakteristikų amortizatorius, kurie taip pat teikia ir kaip pavaros mechanizmai, programinė įranga gali ištiesti ir suspausti amortizatorius beveik idealiai atkartodama kelio paviršių.

Pranešama, kad gamybos pradžia numatyta 2019 metais.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(40)
(9)
(31)

Komentarai (10)

Susijusios žymos: