Kiek greitesnė „Tesla“ su trimis reaktyviniais varikliais? Išbandė praktiškai ir štai kokie rezultatai (Video)  (2)

Tai šiek tiek neoficiali būsimo „Tesla Roadster“ apžvalga. Didesniam greičiui išvystyti „Tesla“ automobilis gavo šiokius tokius patobulinimus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Elonas Muskas šių metų pradžioje žadėjo, kad „Tesla Roadster“ bus aprūpintas raketomis ir galės pakilti nuo žemės. Pripažinkime, tai būtų vienas keisčiausių įvykių automobilių pramonėje.

Na, „Tesla Roadster“ dar nėra, tačiau gamintojas nepakeitė savo plano pasiūlyti 10 raketų rinkinį vienoje iš būsimo sportinio automobilio versijoje.

Idėja yra gana intriguojanti, tačiau mes tikrai nežinome, kaip tiksliai ji veiks.

Kaip pritvirtinti reaktyvinius variklius prie elektromobilio galo? Ar jie iš tikrųjų reikšmingai padidina našumą, ar juos turėti beprasmiška? Na, „Warped Perception“ atstovas Mattas Mikka nusprendė atsakyti į šiuos klausimus ir sukūrė labai gerai pagamintą individualų stovą su trimis mažais reaktyviniais varikliais.

Pirmiausia jis bandė paleisti transporto priemonę naudodamas vien reaktyvinius variklius, o kai du iš jų dirbo, jo „Tesla Model S P85“ greitkelyje galėjo išlaikyti apie 96 km/h greitį. Tada jis išbandė, kokią didelę įtaką jie turi elektromobilio pagreičiui tiesioje linijoje – jis važiavo vien tik elektros energija, taip pat su visais trimis reaktyviniais varikliais esant didžiausiai traukai, ir jo išvados yra įdomios, bet tai nestebina.

 

Kai reaktyviniai varikliai veikia, transporto priemonė maždaug viena sekunde greičiau įsibėgėja iki 100 km/h, nors buvo keletas kintamųjų, kurie galėjo turėti įtakos rezultatui. Tačiau vis tiek atrodo, kad atsakymas yra toks, jog jie iš tikrųjų pagerina pagreitį, o nugriebti vieną sekundę nuo etaloninio sprinto laiko vis dar gana įspūdinga.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(22)
(4)
(18)

Komentarai (2)