Tarp automobilių gamintojų verda aistros, kas pardavinės daugiausiai elektromobilių  (53)

Kas tik neskelbė skambių frazių, kad bus didžiausias elektromobilių gamintojas pasaulyje. Vasarą apie tai skelbė „Volkswagen“ vadas Herbertas Diessas – iki 2025 m. bus daugiausiai elektromobilių parduodantis gamintojas pasaulyje.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2022-01-02 Tarp automobilių gamintojų verda aistros, kas pardavinės daugiausiai elektromobilių  (53)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Rudenį tą patį pareiškė „General Motors“ vadovė Marry Barra – jie aplenks „Tesla“ kovoje dėl didžiausio elektromobilių gamintojo ir taps pirmi. Visiems norisi aplenkti išsišokėlę „Tesla“, kuri kol kas užtikrintai pirmauja šioje srityje.

Prie šių optimistų gruodžio pradžioje prisijungė ir „Ford“ – šio koncerno bosas Džimas Farlis pareiškė, kad jie per artimiausius penkerius metus taps didžiausiu elektromobilių gamintoju. Nors neaišku, kaip tai įmanoma, nes „Ford“ 2021 m. parduos mažiau negu 30 tūkst. elektra varomų automobilių, kai „Tesla“ tuo metu parduos net 750 tūkst.

Tačiau „Ford“ turi savų argumentų. Jie ruošia naujos kartos populiariausią modelį „F-150“. Jau po dvejų metų planuojama parduoti per metus iki 600 tūkst. tokių elektra varomų modelių.

Elektrifikacijos planams pateisinti „Ford“ JAV Tenesio valstijoje stato naują gamyklą pavadintą „Blue Oval City“, kur bus gaminami ne tik elektromobiliai, bet ir jų baterijos.

Naujam modeliui bus paruošta visiškai nauja platforma, ant kurios galės būti gaminami dviem, keturiais ratais varomi modeliai – pradedant prabangiais „Ford“ ar „Lincoln“ visureigiais ir baigiant komerciniais automobiliais.

Tačiau svarbiausia – paties „Ford“ sukonstruotos ir gaminamos baterijos. „Ford“ sako, kad per artimiausius dešimt metų baterijų kainas koncernui pavyks sumažinti iki 50 proc., t. y., 1 kWh turėtų kainuoti apie 80 dolerių.

 

 

Tačiau „Tesla“ kūrėjai tikisi per artimiausius ketverius metus pasiekti 60 dolerių kainą už kilovatvalandę.

Tačiau „Ford“ savo kišenėje turi dar vieną kozirį. Prieš porą metų jie pasirašė susitarimą su „Volkswagen“ dėl bendro elektromobilių kūrimo, tad dauguma europinių „Ford“ modelių turės elektrines versijas su vokiečių technologijomis. „Ford“ „Volkswagen“ nori aplenkti pasinaudojęs paties „Volkswagen“ technologijomis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Žinių Radijas
(14)
(4)
(10)

Komentarai (53)