Japoniškasis „Hummer“, apie kurį tikriausiai niekada negirdėjote – „Toyota Mega Cruiser“: kainavo tiek, kiek prabangus „Toyota“ limuzinas (Foto, Video)  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Toyota Mega Cruiser“ buvo varomas keturių ratų pavara, turėjo dviejų greičių pavarų dėžę su centriniu diferencialo užraktu, galinių ratų padangų pripūtimo sistemą.

„Toyota“ pagamino kelias skirtingas milžiniško BXD10 versijas. Kai kurie buvo sukurti kariams gabenti, o kiti gabeno didelių gabaritų daugiafunkcinius valdomus raketų paleidimo įrenginius. Japonijos kariuomenė sunkvežimį aprūpino ir palydovinio ryšio įranga, priešlėktuviniais radarais ir dūmų generatoriais.

 

BXD10 ir „Humvee“ atrodė labai panašūs, tačiau dvi transporto priemonės neturėjo nė vienos bendros detalės. Kalbant apie kontekstą, „Humvee“ buvo 4,5 m ilgio, 2,1 m pločio ir 1,8 m aukščio. Jo 6,2 litro dyzelinis V8 variklis išvystė 152 AG. Galiausiai, jo radiatorius buvo sumontuotas beveik horizontaliai, o BXD10 buvo sumontuotas vertikaliai, kaip ir daugelyje civilinių automobilių.

1996 m. sausio mėn. „Toyota“ išleido labiau civilinį BXD10 variantą, pavadintą BXD20. Plačiau žinomas kaip „Mega Cruiser“, jo pagrindas buvo panašus į karinės specifikacijos versiją, tačiau jis buvo specifinio dizaino, kuriam būdingas pertvarkytas priekis. Jo interjeras taip pat įgavo taip reikalingų patogumų, tokių kaip elektra valdomi langai ir audiniu aptrauktos sėdynės.

Tarp BXD10 ir „Mega Cruiser“ buvo keletas pagrindinių vizualinių skirtumų. Civilinis modelis gavo stačiakampius priekinius žibintus, „Toyota“ emblemą išdidžiai pritvirtintą prie atnaujintų grotelių ir viso pločio buferius abiejuose galuose. Jis taip pat gavo lygesnes korpuso plokštes. Jo gamyba kainavo daugiau, tačiau vadovai žinojo, kad investicijos atsipirks.

 

„Mega Cruiser“ galėjo važiuoti šeši keleiviai („Hummer H1“ buvo keturvietis). Sėdimųjų vietų išdėstymas buvo neįprastas: dvi priekinės sėdynės buvo sumontuotos abiejose transmisijos tunelio pusėse, o antrąją eilę sudarė dviejų asmenų suoliukas, šalia kurio buvo pora atskirų sėdynių.

„Toyota Mega Cruiser“ kainavo 9 620 000 jenų (81 000 eur). Palyginimui, vairuotojai, praėjusio amžiaus dešimtojo dešimtmečio pabaigoje japoniškam automobiliui išleidę beveik 10 milijonų jenų, taip pat galėjo rinktis „Toyota“ V12 varikliu varomą „Century“ limuziną.

1995-2001 m. „Toyota“ pagamino 3 000 vienetų BXD10. Vis dėlto, buvo parduoti vos 133 civilinės versijos „Mega Cruiser“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(18)
(0)
(18)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()