„Ford“ patvirtino, kad nauja mažų automobilių šeima visame pasaulyje bus vadinama „Fiesta“ (0)
Europoje sukurta Europos, Azijos, Pietų Afrikos, Australijos ir abiejų Amerikų rinkoms skirta naujoji „Fiesta“ yra pirmas iš pagrindinių naujosios pasaulinės „Ford“ produktų plėtros programos rezultatas, kuriuo neleidžiama užmiršti daugiau nei tris dešimtmečius Europoje sėkmingai gyvavusio ir jau gerai žinomo Azijos, Australijos ir Pietų Amerikos rinkose vardo.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Naujas dinamiškas požiūris į šią pasaulinę mažų automobilių šeimą pademonstruotas trimis „Ford Verve“ koncepciniais modeliais, debiutavusiais Frankfurto automobilių parodoje 2007 m. rugsėjį, Gvangdžou automobilių parodoje 2007 m. lapkritį ir Tarptautinėje Šiaurės Amerikos automobilių parodoje 2008 m. sausį.
Europoje naujosios kartos „Fiesta“ kaip produktas pirmąkart pasirodys Ženevos automobilių parodoje 2008 m. kovą ir nuo 2008 m. rudens bus pardavinėjama trijų arba penkių durų hečbeko kėbulais. Iki 2010 įvairiausi regionams pritaikyti bazinio modelio „Fiesta“ variantai bus pardavinėjami Europos, Azijos, Pietų Afrikos, Australijos ir abiejų Amerikų rinkose.
„Šia visiškai nauja „Fiesta“ mes siekiame sukurti pasaulinį mažų automobilių kokybės, dizaino ir patogumo standartą automobiliu, kurį vairuoti taip pat malonu, kaip į jį žiūrėti. Tikime, kad šis visai naujas modelis pritrauks visiškai naujos kartos mažų automobilių pirkėjus, kad ir kur – D.Britanijoje, Ispanijoje, Kinijoje ar Kalifornijoje – jie begyventų“, - sakė „Ford Motor Company“ prezidentas ir vykdantysis direktorius Alan Mulally (Alanas Mulallis). - „Naująja „Ford Fiesta“ nustatysime tikrai klientų norimų ir vertinamų produktų tiekimo standartus, pasinaudodami puikiais mūsų pasauliniais ištekliais“.
Naująja „Ford Fiesta“ įgyvendinta radikali „Verve“ koncepcinio modelio išorės ir vidaus stilistika, kuria parodoma, kad maži automobiliai gali būti stilingi, rafinuoti ir įdomūs. Ja paneigiama mintis, kad įperkamas mažas automobilis būtinai turi būti nuobodus bazinis modelis.
Naujoji „Fiesta“ taip pat toli pažengė mažų automobilių medžiagų kokybės ir papildomos įrangos pasirinkimo srityse, išlikdama tradiciškai praktiška, verta savo kainos, manevringa ir saugi. Joje didelio automobilio savybės pirmąkart pritaikytos mažų automobilių sektoriui.
Visą „Fiesta“ gyvavimo laikotarpį stiprioji jos pusė buvo pripažinta vairavimo kokybė, naujuoju modeliu planuojama išlaikyti tokią reputaciją. „Ford“ dinamikos inžinieriai taip pat labai stengėsi padidinti „Fiesta“ patogumą važiuoti, izoliuoti kelio, vėjo ir važiuoklės keliamą triukšmą ir suteikti naujajam modeliui mažam automobiliui įspūdingą ramaus vairavimo kokybę.
Priešingai negu daugelis dydžiu ir svoriu išaugusių mažų automobilių sektoriaus konkurentų, naujoji „Fiesta“ liko tokio paties dydžio kaip ir jos pirmtakės. Naujosios kartos „Fiesta“ netgi lengvesnė, o tai atsiliepia kuro taupymui ir mažesniam CO2 išmetimui.
„Fiesta“ naujajai kartai
Šia visiškai nauja „Fiesta“ atverčiamas kitas populiariųjų mažų „Ford“ automobilių, kurių nuo pasirodymo 1976 m. parduota daugiau negu 12 milijonų vienetų ir kurių pasirodymas buvo tikras perversmas automobilių pasaulyje, istorijos skyrius. Metams bėgant ji keitėsi kartu su epochomis ir madomis, tačiau visad išliko nepajudinama savo pasiryžimu būti ekonomiška, praktiška ir patikima žmonių transporto priemone.
Nuo 8-ojo XX a. dešimtmečio pradžios „Fiesta“ projektas tapo asmenine „Ford“ vadovo Henrio Fordo II misija. Būdamas aistringas mažų automobilių gerbėjas Fordas sutelkė savo įmonę vienai misijai – sukurti naują modelį. Jis asmeniškai dalyvavo kiekviename šio ilgo proceso, pasibaigusio didžiuoju naujos automobilių surinkimo linijos Almusafėje (Valensija) atidarymu, kuriame dalyvavo neseniai karūnuotas Ispanijos karalius Chuanas Karlas, žingsnyje.
Papildomai skatinama pasaulinės kuro krizės 1973 m. pabaigoje „Ford“ direktorių taryba palaimino taip vadinamąjį „Lūšies projektą“ plėtrai ir gamybai. „Fiesta“ vardas atsirado tik 1974, kai „Ford“ sutrumpino 50 galimų pavadinimų sąrašą iki penkių. Galutinį sprendimą priėmė Henris Fordas II ir jo pasirinkimas „Fiesta“ buvo visiškai tinkamas naujosios gamyklos Ispanijoje kūriniui.
„Mes didžiuojamės „Fiesta“ pasiekimais nuo pirmojo pasirodymo 1976 m.“, - teigė „Ford of Europe“ prezidentas ir vykdantysis direktorius Johnas Flemingas. - „Ford“ turi aiškią viziją, kad maži automobiliai pranoktų kitus dinamiškumu, kokybe, savybėmis ir saugumu. Būtent tokia filosofija pagrįstas šio – visų laikų sudėtingiausio - „Fiesta“ modelio tobulinimas, taip pat ir naujųjų „Focus“ bei „Mondeo“.
„Ford of Europe“ patvirtino, kad prie Kelno gamyklos, pradėsiančios gaminti naująjį modelį 2008 m. rudenį, 2009 m. pradžioje prisidės ir Valensijos gamykla.
Prekyba naujojo modelio „Ford Fiesta“ Lietuvoje planuojama pradėti 2008 m. antrajame pusmetyje.