Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
samokslas 2009-05-30 19:33
Seip kai Amerikonai uzmete ant hirosimos atomine bomba tai niekas nieko nesake ir izvis nuo 1945 metu zemes planetoje jau ira susprogdinta apie 2045 atomines bombos .
Vytautas 2009-05-30 19:36
Pasirodo, visai įdomus ir logiškas požiūris slepiasi po karštais SG komentarais. Taip, reikia pripažinti, jog žiūrint tokiu kampu, įvertinti galutinę žalą abiem atvejais ne taip jau paprasta. Bet man didelių abejonių kelia tas faktas, ar Š. Korėjos vadovybė taip jau ir rūpinasi pasaulio gyvenimu bei JAV imperalistine politika, ar tiesiog tuo prisidengia siekdami savų tikslu.
Vytautas 2009-05-30 19:36
Čia mūsų nuomonės sutampa
SG 2009-05-30 19:57
Sunku pasakyti, kas dėjosi Kim Il-Sung'o galvoje ar kas dedasi Kim Jong-Il'o galvoje. Galbūt jie savanaudžiai, skelbia ką kitą nei daro, bet aš kažkaip vienu metu netgi buvau pagalvojęs, kad visai įmanoma, jog jie įsivaizduoja, jog tai ką daro yra teisinga. Ir savo politiką visiškai pateisina. Net ir tas pats Henrichas Himleris, realiai antras pagal galingumą žmogus Nacistinėj Vokietijoj po Hitlerio, save visai nuoširdžiai laikė juodoju magu ir reinkarnavusiu Henriku I Paukštininku. Pvz. koks Pol Potas visiškai priešingai. Jis pats pripažino, jog tai, kuo užsiėmė, buvo baisu, o čia mano nuomone kitaip. Pakartosiu ir dar kartą. Apskritai KLDR politikos neteisinu, tik teisinu jų branduolinę programą JAV atžvilgiu.
Šaunu, kad ir tu pritari. Man irgi įdomu buvo padiskutuot, kad ir skyrėsi kai kur mūsų požiūris.
Azuolas 2009-05-30 20:54
Kiekvienas žmogus turi savo požiūrį į vertybęs, savo moralę ir t.t. Aš pvz esu vegetaras, ir manau, jog vegetarizmas yra labai gerai. Ar visi būtumėt laimingi, jei aš būčiau koks valstybės vadovas ir išleiščiau įsakymą draudžiantį valgyti mėsą? Ar draudžiantį klausytis tos ir tos muzikos, o brukantį tą ir aną stilių?
Tuo ir blogai yra kai ateina į valdžią koks vadovas ir visiems peršą savo ideologiją, net jei tai daro "norėdamas gero tautai". Asmens laisvė turi būti, geriau žmonės patys pasirenka kas jiems yra gerai, kas ne, o ne kas nors kitas nurodinėja.
O šiaip manau, kad ten interneto neleidžia labiau ne dėl apsaugojimo nuo šlamšto, o kad mažiau žinotų žmonės kas dedasi už šiaurės korėjos sienų
oGGis 2009-05-30 21:01
Aš manau, kad kažkas turi kontroliuot Š.korėja, nes negalima leisti visiem daryti ka nori.
Š.Korėjos valdžia negalima pasitikėt vien dėl žmogaus teisių pažeidinėjimų.
Manau, SG, kazkodel labai nemėgsti Amerikos. Gal ir pats kokia bombike ant New Yorko mielai numestum. o jeigu žmonės ir suamerikėja, tai tik todėl kad mokosi iš protingesnių.
SG 2009-05-30 21:08
oGGIs, nežinau kaip tau, bet man 100 kg sveriantis 15-metis drimba (kartu su savo visais po 100 kg - 150 kg sverenčiais šeimos nariais), atsiprašant nepakeliantis šiknos nuo sumauto fotelio joks nepavyzdys. Ir sukelia tik pasišlykštėjimą. Aš Amerikos ne itin mėgstu, realiai man ji nieko blogo nepadarė, bet jau užtenka ir taip milijonų, kurie tiesiog nekenčia Amerikos dėl jų imperialistinės politikos.
samokslas 2009-05-30 22:34
SG Nepyk betu tu is dalies nusisneki. Amerikoi ira daug storu zmoniu bet lygei tiek pat ir plonu zmoniu kurie serga anoreksija ir badauja del vadinamo grozio . Ten gi daug zmoniu ir visi jie skirtingi. O ka nori pasakyt gal tokia shudu valstybe Kaip Lietuva kuri per ateinancius kelis desimtmecius isnyks ira geresne nei jav? As pats laukiu kol gausiu pasa ir vaziuosu i Jav . Jau geriau mokesiu mokescius Jav viriausybei negul Lietuvos nes Lietuva ira salis be ateities.
SG 2009-05-30 22:46
Storų daugiau. Nesvarbu čia. Ne, nieko nesakau. Lietuva man asmeniškai degradavus valstybė. Gaila, kad nebeturim kuo didžiuotis šiais laikais (nebent tik istoriją prisimint). Bet kas bus, jei gyvensim istorija? Lietuva pavirto paprasčiausia JAV stotele, kitaip sakant amerikonėja. Jau sakiau. Vos spėjom išlįst iš Rusijos šešėlio, iškarto buvom pakišti po JAV šešėliu. Ai, tingiu jau toliau ir rašinėt ir kartot tą patį. Tuo ir baigsiu.
Drutas 2009-05-30 22:57
Net kraujas užverda tokius kvailus pasisakymus skaitant. JAV pastatyta iš tų pačių iniciatyvių europiečių, ji neturi kultūros. Daugelis tų protingų amerikiečių su Lietuvių šaknimis. Lietuva - maža valstybė, ilgai mėtoma ir vėtoma. Aš dabar tik pradedu matyt kaip ateina nauja karta ir senieji įsišakniję komunistai stumiami į pogrindį, tad nereikia aišint, kad Lietuva ateities neturi. Amerikonai ir amerikonybė plinta nes tai sistema leidžianti įgyvendint įdėjas, suteikianti laisvę. Aš už tai, kad reikia pasiimt iš jų tai kas gera, lygiai taip pat ir iš kitų sistemų. Dėl Š. Korėjos veiksmų mano nuomonė irgi neigiama, nes visgi tai kelia įtampą kitoms šalims, ir laikui bėgant gali įsukt vos ne naująjį šaltąjį karą.
Marius.brn 2009-05-30 23:10
SG, visiskai sutinku su tavo nuomone. Daugelis musu tiki amerikietisku pasauliu, jo groziu kad turiu pinigu ir nieko nereikia daryti. Bet kaip ir sakei uz viso to slypi labai didele beda, kad likes pasaulis turi arti kaip arkliai kad AMERIKIECIAI galetu taip gyventi. siaip pasakysiu keleta ekonominiu faktu. AMERIKIECIAI importuoja 40% eksportuoja tik 20% ka logiskai reiskia kad salis tik tais vartoja. O jei kazkas vartoja tai kazkas turi sukurti produkta vartojimui (ipatingai gerai dirba treciaisis pasaulis)... ir siaip amerikieciu skola pasauline yra 10trilijonu... tai reiskia kad jie sugeba spausdindami savo zalius popierelius priversti dirbti visa pasauli... Ir jeigu JUS mastote kad tai yra NORMALU, tada man jusu gaila. Todel as labai nemegstu amerikonizmo, nes tai ne kiek ne geriau(greiciausiai dar blogiau) nei sovietizacija pries kelius desimtmecius. Tik supraskite, Amerikieciai yra PROTINGESNI nei sovietai, komunistai ar fasistai - jie pasauli pavergia taip kad mes patys to nesuprantame... taigi as siaures koreja labiau palaikau uz tai kad jie nepasiduoda sitam amerikonizmui (bet tai tik vienintelis kriterijus del ko deja juos galima palaikyti...)
SG 2009-05-30 23:11
Vistiek nesusilaikysiu neatsakęs. Taip, ateina nauja karta. Visa bėda, kad jie ir palaiko socializmą. Patikėk, puikiai žinau. Prisimenu, kai per istorijos pamoką reikėjo pasakyt savo nuomonę apie TSRS, paskui, ką tėvai mano ir ką diedai mano. Kuo toliau, tuo labiau daugelis pradeda netgi idealizuot TSRS (aš pats TSRS nelaikau nei gera, nei bloga valstybe. Buvo gerų dalykų, buvo ir blogų). Ateis laikas, kai jauni žmonės bandys dar kartą pastatyt socializmą. Nežinau kada tas laikas ateis, bet dėl šito aš net neabejoju.
Marius.brn: dėkui už paramą. Taip ir yra. Tik nereiktų komunistų statyt šalia fašistų.
P.S. Visad, kai pavartoju žodį komunistai, tai turėkit galvoj, kad kalbu ne apie tokius išdavikus, išgamas "komunistus", kaip Stalinas, Pol Potas ar panašiai, bet apie tikruosius marksistus.
Zigzaueris 2009-05-30 23:24
Marius.brn 2009-05-30 23:26
Na siaip komunistai pagal ideologija tikrai nera blogi, bet deja komunizmo niekam nepavyko igyvendinti. Del ko kazkaip ir pridejau prie fasistu, nes atsirado kas isniekino komunizmo idejas... Cia biski neapgalvotas iterpimas buvo
Drutas 2009-05-30 23:36
Dėl politikos čia amžina diskusija. Neverta nagrinėt, kas geriau. Taip pritariu, amerikos sistemoj daug negerų dalykų, bet idėja, lygiai kaip ir komunizmas nėra blogos.. tiesiog kaip eilinė ideologija praktikoje per laiką išsigimė. Bet globalizacijos irgi manau išvengt nepavyks, vienokiu ar kitokiu būdu pasaulis turi panašėt, kad vyktų prekyba, arba jei ne, tuomet statyt sienas ir grįžt į laikus kai viskuo apsirūpini pats.
vitaltrix 2009-05-30 23:37
O marksizmo idėjas žinote gerai kad jas palaikote,Pagal jį visi kas turi daugiau negu kiti verti sunaikinimo.
Ir beje SG-nevaryk ant Lietuvos nes pats esi jos dalis.Suprask žodžius kas yra valstybė(Lietuva)ir kas yra vyriausybė.
Kad bloga vyriausybė tai dar nereiškia kad bloga valsiybė
SG 2009-05-30 23:47
Bet vyriausybė ir pavertė valstybę tokią, kokia ji yra. Na taip, iš esmės nevisai gerai pasakiau.
Pala, pala... "Pagal jį visi kas turi daugiau negu kiti verti sunaikinimo" - čia kaip suprantu, turėjai galvoje, kad tokia marksizmo įdėja? Įdomu, ar esi skaitęs nors vieno marksisto veikalą. Engelso, Markso ar to pačio Lenino galų gale. Jei taip, pasakyk man konkretų veikalą ir skyrių, kuriame paminėta, kad "tas, kas turi daugiau, turi būti sunaikintas" ir dabar pat patikrinsiu. Nebent aš neteisingai supratau tavo žinutę, nes sunkoka suprast, kai be skyrybos ženklų, jei taip - tai pataisyk.
meslinukas 2009-05-30 23:47
visiškai sutinku su Mariumi. amerikonizmas - didžiausias brudas, nes jis skandina mūsų tikslus ir mintis egoizme ir vartotoiškume ir neša moralinę, tautinę ir kultūrinę degradacijas. ir blogiausia yra tai, kad jis ateina tyliai ir lėtai, todėl jam dažniausiai nekyla pasipriešinimas. o va Šiauės Korėja jam priešintis sugeba.
SG - puikiai atsilaikei ir puikūs komentarai tik nemaišyk socializmo su komunizmu ir neprarask vilties - Lietuvą dar galima išgelbėti, o protingų ir susimąsčiusių žmonių kiekis didėja. 8)
visgi - pats net nežinau kaip žiūrėti į tokius Šiaurės Korėjos veiksmus, nes manau, kad tikrai buvo galima pasirinkti geresnį varijantą...
o šiaip tai man juoką kelia tai, kad ginklus esą gali parduot binladenui ; žurnaliūgų noras sukelti didesnes intrigas ir nieko daugiau ... tikrai galėtumėte be šito apsieiti...
bombos galingumas irgi palyginus labai nedidelis - tarp 10 ir 20 kilotonų. tuo tapu JAV ir Rusija ramiausiai laiko po kelis tūkstančius užtaisų, tarp kurių yra ir 50 megatonų (o turbūt ir dar didesnio) galingumo.
nereikėjo drausti AE statybos, gal tada dabar nebūtų tokio triukšmo...
samokslas - Zigzaueris gerai sako - pasikark!
immortallt 2009-05-30 23:52
Del lietuvos, siuolaikinis jaunimas turi vienytis ir ypac tie kurie yra protingesni ir turi minciu bei ziniu is ivairiu profesiju ruosti projektus, skleisti juos visuomenei, sulaukus tinkamo amziaus bandyti patekti i valdzia ir vykdyti konstruktyvius sprendimus o ne rekti tie **** nieko nemoka, jie tik pinigus sau susizeria ir pan. Ekonomika ne toks ir paprastas dalykas, kol paciam nereikia sugalvoti tinkamo sprendimo kai esi ribojamas konstitucijos ir populizmo.
Del socializmo, zmogus kaip individas yra perdaug savanaudis kad socializmas ilgu laikotarpiu galetu gyvuoti, nes: kam man dirbti gerai ir greitai, jei gausiu ta pati. Kam man siulyti idejas, jei uz tai nieko negausiu ? Net jei ir atsiras koks genijus kuris sugalvos kazka naujo, bet kam jam toliau stengtis del kitu, jei tai jam neatnes naudos ? - na minti manau pagavot. (jei tokie socializmo salininkai esat, pradekit dalinti maista is savo pinigu, gatves ir parkus tvarkyti, zekit prisides bendraminciai ir prasides socialistinis judejimas).
Del S.Korejos O jums negaila P.Korejos gyventoju ? Gal kuris nors is jos remeju ten dabar noretum nuvykti ir pagyventi pora meteliu ? SG turbut pirmasis ten vyks. Gal susimetam jam visi ant bilieto i viena puse ?
Ir dar, beje nuo kada vienas zmogus gali spresti ko reikia kitiems. Jei taip, tai as turedamas neribota valdzia ir jei nuspresciau kad visiem reikia to ko ir man, tai uzdrausciau cigaretes, alkoholi, kepta maista, cipsus, greita maista, klubus ir barus, biliarda - nes jis man neidomus, kompiuterinius zaidimus nes laika gaisina, televizija rodytu tik dokumentinius ir tikrais faktais paremtus filmus ir t.t. - kas tokioj saly dar nori gyventi ?
SG 2009-05-31 00:09
Nemaišau aš komunizmo ir socializmo. Persiskaityk pačią pirmą žinutę mano šitoj temoj. Beje, meslinuk, jei tavo avataras rodo tavo pažiūras, dėkui, bet tavo paramos nereikia. Nes murzininkai ir šiaip visokie neonaciai man... Nesakysiu kurioj vietoj.
immortallt: savaime suprantama aš nelinkiu blogo nė vienos pasaulio šalies paprastai liaudžiai, nes liaudis nekalta dėl valdžios klaidų. Tik būčiau visai ne prieš, jei Š. Korėja įkrėstų P. Korėjos valdžiai.
Dėl nuvykimo į KLDR. Jei paatostogaut, galit mestis, aš nieko prieš. Jei dėl gyvenimo tada ne. Paprasčiausiai, aš ten net ir nepritapčiau. Jei ten būčiau gimęs ir augęs visą gyvenimą tada kita kalba.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Valentinas Mitė. Š. Korėjos branduolinės ambicijos – žaidimas su ugnimi