Moterys mėgsta „Facebook“ reklamą labiau, nei vyrai (7)
Pastaruoju metu socialinio tinklo „Facebook“ vartotojų skaičius jau perkopė 750 mln. Natūralu, kad tokia milžiniška vartotojų bazė vilioja reklamos teikėjus ir kitas marketingo agentūras, analizuojančias statistiką. Na, o analizuojant statistinius duomenis, kartais gaunami ganėtinai įdomūs rezultatai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tuo tarpu, jei kalbėtume apie 50 metų ir vyresnes moteris, ir palygintume jas su jaunimu, skirtumas dar didesnis – 31,2 %. Įdomu tai, kad iš jaunimo, dažniausiai spaudžiančio „Like“ mygtuką, vyrai tai daro 2,2 % dažniau, nei moterys. Beje, dar įdomiau yra tai, jog vyrai virš 50 metų 11 % rečiau spaudžia „Like“ mygtuką, nei jaunesni šios lyties atstovai (senyvi vyrai taupūs?)
Taip pat galima paminėti, kad daug ilgiau socialiniame tinkle „Facebook“ esantys vartotojai (taip vadinami „Facebook ilgaamžiai“) reklama domisi 9 % rečiau, nei šio socialinio tinklo naujokai.