„Google“ nutverta klastojant paieškos rezultatus (Video) (20)
„Facebook“ ir „Twitter“ darbuotojai pademonstravo, kaip „Google“ keičia savo paieškos sistemos pateiktų rezultatų eilės tvarką siekdama reklamuoti savo pačios produktus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Taip pat pastebėta, kad tais atvejais, kai raktažodžiai yra gerai žinomų kompanijų pavadinimai (pvz., „The New York Times“, AT&T) ar garsenybių pavardės (pvz., Martha Stewart), paieškos rezultatų viršuje, iškart po nuorodų į oficialias svetaines, pateikiamos nuorodos į atitinkamus „Google+“ puslapius.
Programuotojai aptiko ir tai, kad ir tada, kuomet naudojama „Google“ paieškos siūloma rašomo raktažodžio atspėjimo funkcija, taip pat ekrane atsiranda nuorodos į „Google+“, net jei analogiški „Facebook“ ar „Twitter“ puslapiai yra žymiai populiaresni ar juose daugiau susijusių raktažodžių.
Pranešama, kad šis skriptas naudoja pagrindinius „Google“ serverio mechanizmus ir pateikia rezultatus pagal jų atitikimo laipsnio mažėjimą nepriklausomai nuo to, kam priklauso tinklalapis: „Google“, „Facebook“, „Twitter“, „Myspace“ ar kt. Norint aktyvuoti skriptą iš pradžių reikia sukurti naršyklėje žymą ir pereti į ją po to, kai paieška bus atlikta. Aktyvavus skriptą paieškos rezultatai bus pateikti taip, kaip turėtų būti, tai yra, be „Google“ įsikišimo. Nurodos į „Google+“ nuslinks toli į apačią, užleisdamos vietą viršuje „Facebook“, „Twitter“ ir kt. nuorodoms.
Šis skriptas ir jo naudojimo instrukcija paskelbti svetainėje „Focusontheuser.org“. Ten pat pateikti ir nesąžiningo „Google“ paieškos „reguliavimo“ įrodymai. Šiame vaizdo siužete pasakojama apie „Google“ paieškos „objektyvumo“ patikrinimą ir tokio tyrimo rezultatus.