ASUS papasakojo apie savo strategiją planšetinių kompiuterių rinkoje (0)
Nors dabartinių planšetinių kompiuterių pardavimų dinamika kalba apie tam tikrą paklausos mažėjimą, kompanijos ASUS tai nė kiek neatbaido nuo optimistinių prognozių skelbimo. Juo labiau, kad ASUS vis dar išlieka strateginiu Google partneriu: taivaniečių gamyklose bus surenkami ir antros kartos Nexus 7.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šaltinių teigimu, vien tik Nexus 7 gamybos apimtys III ketvirtyje sieks 2,5 mln. vienetų, o iš viso šiais metais planuojama realizuoti 12 mln. planšetinių kompiuterių.
Kol kas planšetinių kompiuterių verslas ASUS uždirba maždaug 15-20% visų pajamų, tačiau jau kitame ketvirtyje šis rodiklis padidės virš 20%, o ateityje pasieks ir visus 30%. ASUS direktorių valdybos pirmininko Jonney Shih nuomone, kompanija turi pakankamai didelį potencialą išleisti naujus produktus anksčiau nei konkurentai. Rinka dabar pasiekė konkuravimo kainomis fazę, tuo tarpu planšetinių kompiuterių gyvavimo ciklas nuolat trumpėja.
Kad išgyventų šioje rinkoje, ASUS ketina ne tik konkuruoti kainomis, tačiau ir pasiūlyti vartotojui „pridėtinę vertę“. Tikėtina, kad kalbama apie „debesų“ tarnybas arba nemokamą aplikacijų rinkinį, o taip pat išvystytą nuosavų programų ekosistemą.
Tiesa, jau ir šiuo metu kompanija ASUS nesiskundžia produkcijos įvairove planšetinių kompiuterių segmente. Pirkėjai Lietuvoje gali rinktis iš tokių ASUS pasiūlymų:
- ASUS planšetiniai kompiuteriai su Android operacine sistema
- ASUS planšetiniai kompiuteriai su "Windows 8" operacine sistema
- ASUS planšetiniai kompiuteriai su "Windows RT" operacine sistema
- Asus Transformer Book hibridiniai kompiuteriai (apjungia planšetę ir nešiojamą kompiuterį)
- Asus TAICHI nešiojami kompiuteriai su dvigubu ekranu
- Asus VivoTab RT TF600TG planšetinis kompiuteris su išorine klaviatūra (apjungia planšetę ir nešiojamą kompiuterį)
Antrame pusmetyje ASUS ketina šiek tiek padidinti savo pajamų lygį. Kalbant apie pusmečius, pajamų proporcijos turėtų sudaryti „44:56″. Per metu ketinama parduoti 12 mln. planšečių, 20-25 mln. nešiojamų kompiuterių ir 22 mln. motininių plokščių. Kitais žodžiais tariant, paskutinioji kategorija jau seniai nėra ASUS produkcijos pagrindas. Tiesa, dar yra vaizdo plokštės ir eilė aksesuarų, tačiau apie juos kompanija nieko nepranešė.