Beveik 43 proc. išmaniųjų telefonų turėtojų yra linkę pirkti mobiliąsias programėles  (3)

Artėjant tarptautinėms programėlių dirbtuvėms „App Camp”, telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ atliko išmaniųjų telefonų turėtojų apklausą apie įpročius naudojant mobiliąsias programėles. Ji atskleidė, kad 56 proc. apklausos dalyvių turi daugiau nei 21 mobiliąją programėlę, o už jas mokėti pinigus yra linkę 42,8 proc. respondentų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Apklausos dalyviai taip pat pažymėjo, kad jie labiausiai pasigenda darbui skirtų (44,5 proc.) ir informacinių (22 proc.) lietuviškų programėlių. Beveik 45 % apklausoje dalyvavusių išmaniųjų telefonų savininkų turi 1-4, o 34 % – 5-9 lietuviškas mobiliąsias programėles. Tuo tarpu didžioji dalis – 71 % respondentų reguliariai naudoja iki 4 lietuviškų programėlių.

Tyrimas parodė, kad apklaustieji išmaniųjų telefonų vartotojai yra linkę mokėti už jiems naudingą turinį. Paklausti, ar perka mobiliąsias programėles, 8,5 % atsakė, kad perka tas, kurios kainuoja mažiau nei eurą, ir net 34,3 % yra pasiryžę mokėti ir daugiau, jeigu programėlė yra reikalinga.

„Akivaizdu, kad Lietuvos išmaniųjų telefonų vartotojai naudojasi ir laukia mobiliųjų programėlių, kurios būtų jiems naudingos, ir yra linkę už šias programėles mokėti. Taigi mūsų pastangos skatinti lietuviškų programėlių plėtrą, organizuojant „App Camp“ atneš naudos ir vartotojams, ir kūrėjams“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.

Net 71,6 % apklausoje dalyvavusiųjų per mėnesį atsisiunčia iki 10 programėlių. Tyrimo dalyviai programėlės dažniausiai naudoja naujienoms skaityti (87 % apklaustųjų), bendrauti su draugais socialiniuose tinkluose (62 proc.) ir skaityti el. paštą (78,8 proc.). Dar 46 % apklaustųjų dažnai žaidžia žaidimus, o 37,7 % mobiliąsias programėles naudoja pirkiniams ar darbams planuoti.

Tuo tarpu JAV, „Flurry Analytics“ gegužės mėnesio tyrimų duomenimis, pagal naudojimo laiką pirmauja mobilieji žaidimai – 47 %, jiems įkandin seka socialiniai tinklai (32 proc.). Ir tik 9 % laiko amerikiečiai mobiliosiomis programėlėmis skaito naujienas, 7 % laiko pramogauja.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (3)

Susijusios žymos: