„iPhone“ savininkai dėl rimtų problemų padavė ieškinį prieš „Apple“ (0)
Leidinys „MacRumors“ pranešė, kad grupė ankstesnės kartos „iPhone“ naudojančių amerikiečių susidūrė su netinkamu prietaisų darbu ir dėl to pateikė ieškinį prieš „Apple“.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„iPhone 5“ ir „5s“ turi programinės įrangos defektą, kuris išmanųjį telefoną verčia naudoti mobilųjį internetą, net tada kai jis yra prijungtas prie Wi-Fi ir dėl to prietaisų savininkai už ryšį gauną dideles sąskaitas.
Ieškovai pažymėjo, kad prietaisas perduodamas didelį kiekį duomenų po 10-20 minučių nustoja naudoti Wi-Fi ir prisijungia prie mobiliojo interneto. Šį trūkumą pastebėjo JAV operatoriaus „AT&T“ klientai.
Ši klaida dažniausiai pasireiškia žiūrint vaizdo transliacijos, kai veikia tik grafikos greitintuvas, o CPU taupydamas energiją pereina į pristabdytąją veikseną, tuo pačiu išjungdamas ir Wi-Fi, tačiau duomenų perdavimas iš tinklo operatorius lieka aktyvus.
Anksčiau su analogiška problema susidūrė „iPhone 5“ vartotojai, prisijungę prie JAV operatoriaus „Verizon“ tinklo. Tada gamintojas ir ryšio tiekėjas išleido klaidą ištaisiusį atnaujinimą ir grąžino pinigus abonentams. Naujos bylos advokatai pabrėžė, kad „AT&T“ atveju pinigų niekas negrąžina, o „Apple“ nepripažįsta išmaniojo telefono defekto.
Anksčiau „iPhone“ gamintojas pristatė naują „iOS 9“ funkciją „Help with Wi-Fi“, kuri prietaisui, priklausomai nuo signalo priėmimo kokybės, leidžia automatiškai pasirinkti tarp belaidžio ryšio ir prieigos taško. Šis nustatymas yra įjungtas pagal nutylėjimą. Tai privedė prie didžiulių sąskaitų už mobilųjį internetą, nes perjungimas tarp duomenų šaltinių vyksta foniniu režimu, o vartotojai apie tai nėra įspėjami.