Neįtikėtina, bet faktas – „Huawei“ pagaliau aplenkė „Samsung“: kaip jiems tai pavyko ir kodėl tai gali būti laikinas pasiekimas  ()

2020 m. antrojo ketvirčio duomenimis, „Huawei“ tapo pirmuoju išmaniųjų telefonų gamintoju pasaulyje pagal parduotų įrenginių kiekį. Tai pirmas atvejis per pastaruosius devynerius metus, kai pirmąją poziciją užsitikrina ne „Apple“ ar „Samsung“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Remiantis „Canalys“ duomenimis, „Huawei“ pardavė 55,8 mln. išmaniųjų telefonų, kai tuo tarpu antroje vietoje atsidūrusi „Samsung“ – 53,7 mln.

Tokius skaičius lėmė tai, kad „Samsung“ pardavimai, lyginant su 2019 metais, sumažėjo 30 %, kai „Huawei“ atveju tik 5 %.

Dėl JAV taikomų sankcijų, antrąjį šių metų ketvirtį „Huawei“ pardavimai užsienio rinkoje sumažėjo 27 %. Tačiau gamintojas dominavo savo šalies rinkoje, tuo pačiu laikotarpiu padidindamas pardavimus 8 %. Dabar Kinijoje „Huawei“ parduoda daugiau kaip 70 % savo pagaminamų išmaniųjų telefonų.

„Tai puikus rezultatas, kurį nedaugelis būtų numatę prieš metus“, – sakė „Canalys“ vyresnysis analitikas Benas Stantonas.

„Jeigu ne COVID-19 pandemija, tai nebūtų įvykę. „Huawei“ pasinaudojo Kinijos ekonomikos atsigavimo galimybėmis, kad vėl atgaivintų savo išmaniųjų telefonų verslą. „Samsung“ užima labai mažą Kinijos rinkos dalį, t. y. vos mažiau nei 1 % rinkos, o pagrindinės „Samsung“ rinkos, tokios kaip Brazilija, Indija, JAV ir Europa, buvo paveiktos pandemijos ir vėlesnių ribojimų.“

Pasak „Canalys“ analitiko Mo Jia, „Huawei“ labai svarbu užimti pirmąją vietą.

„Tai deperatiškas būdas parodyti savo prekės ženklo stiprumą vidaus vartotojams, komponentų tiekėjams ir kūrėjams. Šis laimėjimas turi įtikinti juos investuoti. Tačiau ilgesnį laiką „Huawei“ bus sunku išlaikyti savo pranašumą. Didžiausi partneriai pagrindiniuose regionuose, tokiuose kaip Europa, vis labiau nerimauja dėl „Huawei“ įrenginių asortimento, tad atsigabena mažiau modelių, nei įprastai, ir bando pirkėjams pasiūlyti naujų prekės ženklų, kad sumažintų riziką. Vien tik Kinijos jėgos nepakaks norint išlaikyti „Huawei“ viršūnėje, kai tik pasaulio ekonomika pradės atsigauti.“

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(6)
(1)
(5)

Komentarai ()

Susijusios žymos: