Tai įvyko! „Apple“ išmokys jus pataisyti savo „iPhone“ ir tiesiogiai klientams pardavinės atsargines dalis (2)
„iPhone“ gerbėjų laimės valanda pagaliau išaušo. Jie patys galės pataisyti savo sugedusį išmanųjį telefoną.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Apple“ paskelbė, kad „iPhone“ telefonų savininkai pagaliau galės patys susiremontuoti sugedusį išmanųjį. Negana to, išplatintame bendrovės pranešime spaudai rašoma, kad įmonė taip pat planuoja pardavinėti remonto dalis tiesiogiai klientams.
Tokį žingsnį žengti per pastarąjį dešimtmetį bandė keli kiti telefonų gamintojai.
„Apple“ švelnina savo remonto praktikos monopolį
Pranešime spaudai rašoma, kad „Self Service Repair“ vadovas pirmą kartą bus prieinamas „iPhone 12“ ir „iPhone 13“ serijų telefonams, o netrukus po to pasirodys ir „Mac“ kompiuteriuose su M1 lustais. Remonto vadovas „Self Service Repair“ bus prieinamas nuo kitų metų pradžios JAV ir 2022 m. prieiga bus išplėsta į kitas šalis.
Įmonės remonto pasiūlymuose iš pradžių bus akcentuojamos baterijos, ekranai ir kameros, tačiau 2022 m. jų bus daugiau. „Apple“ klientams bus suteikta prieiga prie remonto vadovų, o diagnozavus problemas, jie galės užsisakyti reikalingas dalis ir įrankius iš „Apple“ internetu. Kai remontas bus baigtas, klientai galės grąžinti nebeveikiančias dalis į „Apple“ parduotuvę, kuri suteiks jiems parduotuvės kreditų.
„Apple“ taip pat pateiks daugiau nei 200 atskirų įrankių ir dalių, kad klientai galėtų taisyti savo „iPhone 12“ ir „iPhone 13“.
„Sukūrę didesnę prieigą prie originalių „Apple“ dalių, mūsų klientams suteikiama dar daugiau pasirinkimo galimybių, jei reikia remonto“, – pranešime spaudai sakė „Apple“ generalinis direktorius Jeffas Williamsas.
„Per pastaruosius trejus metus „Apple“ beveik padvigubino serviso vietų, turinčių prieigą prie originalių „Apple“ dalių, įrankių ir mokymų, skaičių, o dabar siūlome galimybę norintiems patiems atlikti remontą.“
Savaime suprantama, kad tai yra didžiulis „Apple“ požiūrio į remonto teisę pokytis. Dar neseniai „Apple“ kartu su kitais gamintojais priešinosi tokiam žingsniui.
Didelė „Pasidaryk pats“ ir „Teisės į remontą“ gynėjų pergalė
„Tai didžiulis teisės į remontą etapas“, – sakė USPIRG kampanijos „Teisė remontuoti“ vadovas Nathanas Proctoras.
„Apple“ žingsnis rodo, kad tai, ko prašė remonto teisės gynėjai, visada buvo įmanoma. Daugybę metų pramonės lobistai įstatymų leidėjams teigdavo, kad dalijimasis prieiga prie dalių, priežiūros įrankių ir remonto vadovų kelia riziką įrenginio saugumui ir intelektinės nuosavybės saugumui, tačiau staigus „Apple“ pokytis rodo, kad šios problemos buvo pernelyg išpūstos.
Anksčiau „Apple“ suteikdavo tik išskirtinius „įgaliojimus“ autorizuotiems specialistams dirbti su sugedusiais „iPhone“, o tai lėmė milžinišką šešėlinę dalių rinką, be to, sparčiai daugėja internetinių „pasidaryk pats“ vadovų, kaip pvz. „iFixit“, kuriuos rengia darbuotojai ir susijusių įrenginių naudotojai.
„Apple“ ne kartą padavė remonto įmones į teismą už tai, kad naudojo, kaip teigiama, „padirbtas“ dalis, ir sunkiai kovojo, kad „Teisė remontuoti“ nebūtų įteisinta. Tačiau dabar „Apple“ sprendimas gali iš esmės pakeisti visuomenės požiūrį ne tik į „iPhone“ ir kitus išmaniuosius telefonus, bet ir apskritai į skaitmenines technologijas.