Bandyto modelio kaina: 25790 – 33620 dolerių (23641 – 30819 eurų). Didžiausios problemos: pavarų dėžės praslydimas ir strigimas, grubus pavarų perjungimas, ratų pavara. Puikių alternatyvų kupiname segmente „Chrysler 200“ yra labai vidutiniškas automobilis. Ekspertai pažymi, kad jis važiuoja taip lyg būtų pagamintas praėjusiame amžiuje. Mašinos valdymas grubus, pakaba neišlaiko kėbulo horizontalioje padėtyje, keturių cilindrų varikliui trūksta galios. V6 tipo motoras yra šiuolaikiškesnis ir gali būti komplektuojamas su visų ratų pavara. Pavarų dėžė, anot ekspertų, gyvena atskirą gyvenimą ir yra visiškai nepatikima. Vienintele paguoda gali būti laikoma tik ganėtinai tylus salonas. Visgi net ir čia ankštos galinės sėdynės gali sukelti klaustrofobiją, juolab, kad patekti į jas nėra lengva. Sedanas gavo absoliučiai blogiausią įvertinimą savo klasėje bandomųjų važiavimų metu, taip pat ir žemiausią numatomo patikimumo reitingą.
4. „Chevrolet Suburban“.
Bandyto modelio kaina: 69790 dolerių (63975 eurų). Didžiausios problemos: prasisukanti arba grubiai veikianti aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė, elektros instaliacija, automobilio elektronika, keturių ratų pavaros komponentai. Jei reikia erdvės septyniems ar daugiau keleivių ir jų daiktams su galimybe tempti sunkias priekabas „Chevrolet Suburban“ puikiai susitvarkys su šiomis užduotimis. Šių gigantų salonuose erdvu ir tylu, čia įrengtos elektra sulankstomos antra ir trečia sėdynių eilės. Klientams taip pat siūlomos sistemos, kurios stebi akląją zoną ir įspėja apie persirikiuojančias transporto priemones. Dauguma aspektų tai yra įprastas darbinis jautis su 5,3 litro V8 tipo benzininiu varikliu ir automatine šešių laipsnių pavarų dėže. Vidutinės šio derinio degalų sąnaudos siekia 14,7 l/100 km. Valdyti multimedijos įrangą per lietimui jautrų ekraną yra lengvą, o magnetinė pakaba suteikia pavyzdingą važiavimo komfortą.
3. „Jeep Renegade“.
Didžiausios problemos: ratų pavara, pavarų dėžės, elektros instaliacija, radijas. Italijoje surenkami kompaktiški „Renegade“ visureigiai atrodo mielai, tačiau vairuotojams gyvenimą labai apsunkina juose montuojamos automatinės devynių laipsnių pavarų dėžės, kurių darbas nėra nei sklandus, nei greitas. Bazinio 2,4 litro benzininio variklio vidutinės degalų sąnaudos siekia 9,8 l/100 km. Valdymas neįtraukia vairuotojo, o važiavimo komfortas vidutiniškas. Tuščia eiga juntamos vibracijos ir jautrus stabdžio pedalas taip pat nesuteikia malonių įspūdžių. Priklausomai nuo komplektacijos „Renegade“gali pasiūlyti tradicinius „Jeep“" privalumus, tokius kaip geresnis pravažumas bekelėje arba atviras stogas. Papildomos saugumo įrangos sąraše yra sistemos įspėjančios apie smūgį iš priekio ar eismo juostos keitimą. Taip pat stebinčios akląją zoną, automobilio galą ir rodančios, kas vyksta už jo.
2. „Ford Focus“.
Bandyto automobilio kaina: 20485 – 40990 dolerių (18778 – 37574 eurų). Didžiausios problemos: sankabos keitimas, grubiai veikianti ir praslystanti pavarų dėžė ir vibracijos transmisijoje. „Focus“ yra solidus ir šiuolaikiškas modelis, tačiau amerikiečiai pažymi, kad jį kankina didžiulės patikimumo problemos ir važiuojant nedideliu greičiu pastebimai trūkčiojanti automatinė pavarų dėžė. Dėl tikslaus valdymo ir elastingos važiuoklės vairuoti šį automobilį išties smagu. Salone tylu ir atsižvelgiant į segmentą medžiagų kokybė taip pat nenuvilia.
Tačiau lyginant su naujesniais konkurentais interjeras kabina tiesiog per siaura. Su mažesniu „Fiesta“ hečbeku automobilis dalinasi naują 1,0 litro darbinio tūrio 123 AG galios benzininį trijų cilindrų variklį su turbokompresoriumi. Visgi ekspertai pažymi, kad vidutinės jo degalų sąnaudos siekia 8,1 l/100 km ir nėra mažesnės nei 2,0 litrų motoro, o trauka anaiptol neįspūdinga. Standartinės įrangos sąraše nuo šiol yra galinio vaizdo kamera.
1. „Cadillac Escalade“.
Bandyto automobilio kaina: 87360 dolerių (80081 eurų). Didžiausios problemos: pavarų dėžės keitimas, grubus pavarų perjungimas, keturių ratų pavaros detalės, elektros įranga, automobilio elektronika. „Cadillac Escalade“ visiškai neatitinka šiuolaikinio prabangaus visureigio charakteristikos. Jo pakaba pernelyg kieta, o valdymui ar juo labiau stabdžiams trūksta šiuolaikiškų konkurentų grakštumo. Taip pat, nepaisant metamo didžiulio šešėlio, „Cadillac“ modelis netgi nėra toks erdvus, kaip gali atrodyti. Antros eilės sėdynės nekomfortiškos, o trečios – visiškai ankštos. Multimedijos sistemos valdymas, anot ekspertų, visiškai gluminantis. Norintiems daugiau erdvės siūloma ilgesnė ir taip jau gigantiško visureigio versija, kurios didžiausias privalumas – didesnis bagažinės tūris. Tikroji ir bene vienintele „Escalade“ stiprybė yra įspūdingas priekabų tempimo galimybes suteikiantis 420 AG galios V8 tipo motoras. Patikimumo rodikliai vidutiniški, tačiau vertinant modelio segmente – patys blogiausi.