BMW pristatė pirmąjį vidutinio dydžio „premium“ klasės visiškai elektra varomą visureigį: viena įkrova nuvažiuos 600 kilometrų (Video)  (7)

Pirmasis vidutinio dydžio „premium“ klasės visiškai elektra varomas modelis – taip oficialiai pristatytas 2021-aisiais į gatves išriedėsiantis „BMW i4“. Bavarijos automobilių koncernas paskelbė, kad viena įkrova modelis nuvažiuos maždaug 600 kilometrų atstumą, akcentuojama pranešime žiniasklaidai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„BMW i4“ bus montuojami visiškai naujos kartos elektros variklis, galios elektronika, įkrovimo blokas ir aukštos įtampos akumuliatorius. Kartu jie sudarys penktosios kartos „BMW eDrive“ technologiją, su kuria „BMW Group“ fiksuoja reikšmingą pažangą elektrifikuotos pavaros srityje. „BMW i4“ sukurtas elektrinis variklis išvystys 390 kW / 530 AG galią, kurią vairuotojas galės pasitelkti akimirksniu.

Naujos konstrukcijos aukštos įtampos baterija pasižymės optimizuotu energijos tankiu. Maždaug 550 kilogramų sveriančio akumuliatorių bloko talpa sieks 80 kWh. Tai leis „BMW i4“ viena įkrova nuvažiuoti maždaug 600 kilometrų atstumą. Sportiško dizaino elektrinis kupė nuo 0 iki 100 km/val. galės pagreitėti per 4 sek. ir išvystyti maksimalų 200 km/val. greitį.

Naujos kartos įkrovimo blokas, numatytas iki 150 kW įkrovimo galiai, taip pat galės būti naudojamas tiek hibridiniuose įkraunamuose BMW modeliuose, tiek elektromobiliuose. Jis leis per 35 minutes įkrauti „BMW i4“ akumuliatorius nuo 0 iki 80 procentų visos energijos talpos, o 100 kilometrų atstumui nuvažiuoti prireiks tik maždaug šešių minučių įkrovimo.

Penktosios kartos „BMW eDrive“ technologiją sudaro glaudžiai integruota pavaros sistema, kurioje elektros variklis, transmisija ir galios elektronika sumontuoti viename korpuse. Ši pavaros sistema yra tinkama visoms automobilių koncepcijoms, todėl bus adaptuojama plačiai visoje BMW gamoje.

Lengvai moduliuojama automobilio kėbulo architektūra, plokščias ir žemai sumontuotas baterijų blokas bei kompaktiška pavaros technologija inžinieriams suteikė didelę laisvę kuriant automobilio dizainą, todėl „BMW i4“ bus suderintos ketverių durelių kupė būdingos proporcijos su tipiškomis „BMW i“ elektromobilių išvaizdos ypatybėmis.

Naujasis „BMW i4“ bus gaminamas pagrindinėje bendrovės gamykloje Miunchene, kur surenkami ir 3 bei 4 serijų modeliai su vidaus degimo ar hibridinėmis pavaromis.

Šio modelio kūrimas yra neatsiejama dalis globalaus BMW grupės elektrifikacijos proceso. Šiuo metu bendrovė savo konkurencinėje erdvėje turi didžiausią elektrinių ar įkraunamų hibridinių modelių gamą, o iki 2023 m. „BMW Group“ iš viso siūlys 25 modelius su elektrine pavara.

 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(12)
(3)
(9)

Komentarai (7)

Susijusios žymos: