Naujasis „Peugeot e-Traveller“ - kaip beveik konkurentų neturintis automobilis taps puikiu elektriniu taksi  (1)

Maži keleiviniai furgonai - tai vienas iš pagrindinių taksi įrankių. Dažnai tokie automobiliai jungia oro uostus su miestų centrais. Tiek miestų centrai, tiek oro uostai nori matyti švaresnes transporto priemones. Ir tokios jau pakeliui - štai „Peugeot e-Traveller“, panašu, bus pakankamai praktiškas elektrinis keleivinis furgonas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Peugeot“ ką tik pristatė „e-Traveller“. Tai - elektrinė įprasto furgono versija, gimininga krovininiam „Opel Vivaro-e“. Priekinius „e-Traveller“ ratus suks 100 kW elektrinis variklis iš „e-208“ - to pakaks, kad furgonas iki 100 km/val. įsibėgėtų per 13,1 s. Maksimalus „e-Traveller“ greitis sieks 130 km/val. Turint omenyje, kad šis automobilis yra skirtas miestui ir jo apylinkėms, tokių dinaminių savybių visiškai pakanka. O kaip nuvažiuojamas atstumas?

„e-Traveller“ pirkėjai galės rinktis tarp 50 ir 75 kWh baterijų. Jos puikiai telpa furgono bazėje ir nesumažina naudingos erdvės automobilio salone. Didesnė baterija užtikrins 330 km (WLTP), mažesnė - apie 230. „Peugeot e-Traveller“ galės pasinaudoti 100 kW įkrovimo stotelių paslaugomis, taip 80 % įkrovą pasiekdamas vos per 30-45 min. Galima rinktis, koks įkroviklis bus integruotas į furgoną - vienfazis 7,4 kW arba 11 kW trifazis - naudojant juos net namuose „e-Traveller“ galima įkrauti per naktį.

„Peugeot e-Traveller“ viduje galės susėsti iki 9 žmonių, nors standartinė versija turi 8 sėdynes. Pirkėjai galės rinktis tarp trijų ilgių, ilgiausia versija - 5,3 metrų ilgio ir turės 1500 litrų bagažinę. Sėdynes galima nulenkti arba išimti, taip padidinant bagažo skyriaus talpą. Be to, „e-Traveller“ gali tempti 1000 kg krovinius.

„e-Traveller“ dizainu mažai kuo skirsis nuo vidaus degimo variklius naudojančių giminaičių. Šiek tiek kitoks grotelių dizainas, keli ženkliukai ir įkrovimo lizdas - skirtumų tik tiek. Salone yra keli ekranai, kuriuose, žinoma, pateikiama ir elektromobiliui būtina informacija. Vairuotojas galės pasirinkti tarp kelių vairavimo režimų ir regeneracinės sistemos nustatymų, taip automobilį pritaikydamas savo vairavimo stiliui ir baterijos tausojimo poreikiams.

Beje, „Peugeot“ siūlo ir 8 metų garantiją „e-Traveller“ baterijoms - gamintojas įsitikinęs, kad per tiek laiko jos nepraras nei 30 % talpos. Tiesa, kol kas neskelbiama kiek šis furgonas kainuos, bet galima įsivaizduoti, kad jis tikrai bus brangesnis už savo senamadiškus giminaičius, bet, galbūt, pigesnis už „Mercedes-Benz EQV“. Tiesą sakant, šiame segmente „e-Traveller“ turi vos kelis konkurentus, todėl tikėtina, kad tai bus sėkmingas modelis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(26)
(0)
(26)

Komentarai (1)