„Maserati“ planuoja atgimimą: pristatė naują superautomobilį MC20 - ir jau aiškėja, kad dainuojančiu V6 varikliu aprūpintas gražuolis turės ir kur kas tylesnį brolį (Video) (2)
Prabangių automobilių gamintojas „Maserati“ planuoja atgimimą. Tuose planuose - 13 naujų modelių, naujas dizainas ir naujos technologijos. Pirmasis iš jų - MC20 superautomobilis. Dainuojantį V6 variklį turintis gražuolis turės ir kur kas tylesnį brolį.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Maserati“ garsėja kaip elegantiškų itališkų automobilių gamintojas. Ne vienas automobilių entuziastas nedrąsiai pasižvalgo į stipriai atpigusius senuosius „Maserati“ modelius. Nepakartojamą balsą turintis penktos kartos „Quattroporte“ gabar gali būti jūsų už 12-15 tūkstančių eurų. Sutapimas, tačiau už kiekvieną iš tų eurų tikriausiai gausite ir po vieną techninę problemą.
Bet tai yra menkniekis, palyginti su tuo, kaip atrodo ir kaip skamba tas 2003-2012 metais gamintas „Quattroporte“. Tarp kampuotų, aštraus dizaino automobilių šis sedanas atrodo kaip nesenstanti elegancija. Kaip kostiumas, kuris niekada neišeis iš mados. Tik kabės spintoje, kol susiruošite pataisyti yrančias siūles.
Tačiau šįkart ne apie tai, o apie atgimimą, vardu MC20. „Maserati“ įprastai negamina superautomobilių, nes tai - giminingos „Ferrari“ markės sritis. MC20 yra pirmasis markės superautomobilis nuo 2004 metų, kai „Maserati“ pardavė ribotą MC12 skaičių. MC20 dizainas yra skirtas atspindėti naujai „Maserati“ progreso krypčiai ir jį suformavo ne tik italų automobilių dizaineriai, bet ir vėjas.
„Maserati MC20“ prototipai vėjo tunelyje praleido valandų valandas. Gamintojas skaičiuoja, kad vien tam buvo skirta 2000 žmogaus darbo valandų. Tikslas - optimali aptakumo ir stabilumo kombinacija. Rezultatas - aerodinaminis efektyvumas, siekiantis 0,38. Galbūt šis skaičius ir neatrodo labai įspūdingai, tačiau generuojant aukštesnę prispaudžiamąją jėgą dažnai auga ir oro pasipriešinimas.
„Nettune“ (Neptūno) vardu pavadintas 3 litrų V6 variklis, kvėpuojantis per du turbokompresorius, išvysto 463 kW galią ir per 8 laipsnių dviejų sankabų transmisiją suka tik galinius superautomobilio ratus. MC20 sveria mažiau nei 1500 kg, todėl iki 100 km/val. bėgėsis mažiau nei 3 sekundes. 200 km/val. šiam automobiliui pasiekiami per 8,8 s.
Norite greitesnės MC20 versijos? Reikės šiek tiek palaukti. Ta greitesnė versija dar bus ir elektrinė. Taip, supratote teisingai - „Maserati“ greitai pristatys ir pirmąjį savo elektrinį superautomobilį. Tiesą sakant, ta dvilypė MC20 programos prigimtis yra skirta kaštams sumažinti ir padėti FCA grupei sumažinti bendras vidutines savo automobilių emisijas.
Viena iš kertinių „Maserati“ tapatybės detalių visada buvo variklio garsas, tačiau dabar nutils ne vienas modelis. Taip „Maserati“ ir suformavo tą 13 modelių planą. Benzininę ir elektrinę versijas turės ir naujas kompaktiškas visureigis „Grecale“, 2023 metais pasirodysianti nauja „Quattroporte“ versija ir naujos kartos „Levante“. Pirkėjams tai suteiks pasirinkimą - ar norite benzininės „Quattroporte“ versijos, ar pakaks elektrinės? Tačiau gamintojui tai yra neblogas galvosūkis, nes kiekviena nauja platforma turės būti pritaikyta ir elektromobilio, ir įprasto automobilio darbui.
Tikriausiai jau susirūpinote ir dėl pagrindinių „Maserati“ žvaigždžių - „GranTurismo“ bei „GranCabrio“ pasirodys kitais metais ir irgi turės elektrines ir tradicines versijas. Tiesa, gražų variklio balsą nuo šiol tikriausiai visada slopins turbokompresoriai.