Jau aišku, kada pasirodys ir kiek kainuos „Volkswagen ID.1“ - šis automobilis pakeis „e-Up!“ (1)
„Volkswagen“ šiuo metu gamina du ID. serijos elektromobilius - ID.3 hečbeką ir ID.4 krosoverį. Prie jų prisijungs ir sedanas, ir mikroautobusas, ir dar keli automobiliai. Tarp jų - ir mažiausias šeimos narys ID.1. Ir paslaptingas „Project Trinity“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Trinity“ - tai labai slaptas „Volkswagen“ projektas. Anksčiau buvo spėliojama, kad šis automobilis bus kažkas panašaus į elektrinį „Arteon“, bet dabar jau aišku, kad tai - vos 4 metrų ilgio mašina. „Volkswagen“ teigia, kad šis automobilis suderins autonominio vairavimo galimybes, naują architektūrą ir visiškai naujus gamybos būdus. Kad ir kas bus „Trinity“, šis automobilis pasirodys 2026 metais ir kainuos apie 35 tūkstančius eurų - šiek tiek brangiau nei didesnis ID.3. Pagal ilgį būtų galima spręsti, kad tai bus ID.2, bet kodėl jam būtų suteiktos naujausios technologijos ir didesnė kaina?
O štai „Volkswagen ID.1“ pasirodys anksčiau. Tai bus maždaug „e-Up!“ dydžio miesto elektromobilis, kuris bus kuriamas ant MEB platformos (kuri naudojama nuo ID.3 iki elektrinių jachtų). Kaip ID.3 pakeitė „e-Golf“, taip ID.1 pakeis „e-Up!“.
ID. 1 greičiausiai pasirodys 2025 metais ir savo dizaino kalba primins ID.3. Kol kas nežinome detalių apie nuvažiuojamą atstumą, galią ar ypatingas technologijas. Žinome tik tiek, kad „Volkswagen“ norėtų, kad ID.1 kaina būtų tarp 20 ir 25 tūkstančių eurų. „e-Up!“ turi 32,3 kWh bateriją, kuri leidžia nuvažiuoti 260 km.
ID. 1 varžysis su „Fiat New 500“ ir šiek tiek didesniu „Honda e“. Anksčiau buvo baiminamasi, kad elektromobiliai išnaikins mažus miesto automobilius. Tokie automobiliai tiesiog privalo būti pigūs, o elektromobilių technologijos yra brangios. Kitaip tariant, gamintojams labiau apsimoka investuoti į perkamiausius automobilius - tai yra, krosoverius. Tačiau panašu, kad „Volkswagen“ miestų automobilių nepaliks ir „Up!“ nebus paskutinis ilgos tradicijos atstovas.