Praėjus 5 metams po pirmojo bandymo, „Tesla“ sugrįžta į Singapūrą - „Model 3“ ten kainuos milžiniškus pinigus, bet mažiau nei benzininis „Toyota Camry“  (2)

Singapūre „Tesla“ automobilių praktiškai nėra. Ir tai yra šiek tiek keista, nes ši Azijos valstybė yra pakankamai turtinga. „Tesla“ ten bandė žengti 2016 metais, bet nesėkmingai - „Model S“ buvo šiurkščiai atstumtas dėl emisijų. Tačiau dabar, atrodo, „Tesla“ automobiliai Singapūre bus parduodami. Ir kainuos labai daug, bet mažiau nei „Toyota Camry“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Tesla“ tikriausiai jau būtų Singapūre, jei ne keistas konfliktas 2016 metais. Tuomet pirmasis „Model S“ pirkėjas, kuris tikėjosi sulaukti valstybės paramos, gavo didelę 11 tūkstančių dolerių baudą. Keisčiausia tai, kad ji buvo gauta už emisijas - Sausumos Transporto Agentūra atliko tyrimus ir nurodė, kad „Model S“ sunaudoja per daug energijos, kad galėtų būti laikomas švariu elektromobiliu. Taigi, „Tesla“ pasitraukė taip rimčiau į šalį ir neįžengusi. Aišku, prieš tai buvo ginčai, kuriuose elektromobilių gamintojas bandė įrodyti, kad tikrieji duomenys buvo bent 3 kartus geresni nei nurodė institucijos.

Dabar praėjus 5 metams „Tesla“, panašu, vėl susiruošė į Singapūro rinką. Valstybinių institucijų svetainėse pasirodė „Model 3 Standard Range“ ir „Model 3 Performance“ duomenys. Panašu, kad šįkart automobilių pirkėjai sulauks valstybės paramos, skirtos elektriniam transportui skatinti, o ne baudų. Tiesa, „Model 3“ vis tiek bus juokingai brangus.

 

Be jokių mokesčių minėtos „Model 3“ versijos Singapūre kainuotų 44 ir 62 tūkstančius dolerių. Tačiau pritaikius mokesčius už šiuos automobilius teks sumokėti 145 ir 215 tūkstančių dolerių. Tai nėra oficialios kainos - tokias jas prognozuoja žurnalistai, suprantantys Singapūro mokesčius ir kitų panašių automobilių kainą šalyje. Tokios milžiniškos sumos susidaro todėl, kad Singapūre galioja labai dideli mokesčiai importuojamiems automobiliams. Tam, kad geriau suprastumėte, kokie keisti tai įstatymai, pakartosime, kad net ir tokią kainą prisiklijavęs „Model 3“ bus pigesnis už benzininį „Toyota Camry“.

 

Tai, beje, nereiškia, kad „Tesla“ automobilių Singapūre nėra - jų ten apie 40. Tačiau juos importavo pasiturintys pirkėjai, o ne gamintojas. Ir už tai sumokėjo milžiniškas sumas, tačiau Singapūras yra labai turtingas miestas-valstybė ir turtingų žmonių ten netrūksta.

„Audi e-tron“ Singapūre kainuoja daugiau nei 300 tūkstančių dolerių. Taigi, viskas priklauso nuo požiūrio taško - tie brangūs „Tesla“ automobiliai Singapūre yra labai laukiami.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(4)
(2)
(2)

Komentarai (2)