Kaip laikosi „Tesla Model 3“, nuvažiavęs 212 433 km? Štai, ką reikėjo atnaujinti ir ką pasakė „Tesla Mobile Service“ (Video) ()
Kai kurie žmonės nerimauja, kad elektromobiliai tarnaus ne taip ilgai, kaip benzininiai automobiliai. Viena iš priežasčių nerimauti – galimas baterijos gedimas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„YouTube“ kanalas DoctaM3 supažindina mus su savo draugu Johnny (@LacesOut) – 132 000 mylias (212 433 km) nuvažiavusio „Tesla Model 3“ savininku.
Nors didelė rida yra viena iš priežasčių, kodėl šis „Tesla“ sedanas yra unikalus, geriau suprasite, kuo jis įdomus, kai peržiūrėsite vaizdo įrašą.
Didelės ridos „Tesla Model 3“ yra 2018 m. ilgo nuotolio, galiniais ratais varomas modelis. Prieš pirkdamas automobilį Johnny apie „Tesla“ daug nežinojo, tačiau dar 2015 m. jis išbandė draugo „Tesla Model S“. Patyręs „Model S“ pagreitį, taip pat „Tesla“ autopiloto galimybes, jis galiausiai nusprendė pats nusipirkti „Tesla“ automobilį.
Paklaustas, ar jis nerimauja, kad jo „Model 3“ gali neatlaikyti ir galiausiai reikės pakeisti bateriją, Johnny paaiškino, kad jo draugo senesnis „Model S“ dabar yra nuvažiavęs daugiau nei 200 000 mylių (321 868 km) ir vis dar turi originalų akumuliatorių.
Dar įdomiau tai, kad „Model S“ savininkas bandė tyčia sugadinti bateriją, kad galėtų gauti naują baterijų pakuotę, kol jai dar galioja garantija. Jis šešerius metus bateriją įkraudavo iki 100 procentų, nuolatos iškraudamas iki 0 procentų. Tačiau baterija vis dar nėra tokia, kad ją būtų galima pakeisti pagal garantiją.
Be to, Johnny mano, kad jo „Model 3“ gali atlaikyti 300 000 mylių (482 803 km) ar daugiau. Nuo tada, kai nusipirko automobilį, jis liko sužavėtas. Jis ypač vertina tai, kad naktį gali prisijungti prie maitinimo tinklo ir pabusti iki pilnai įkrauto automobilio. Be to, tai, kad nereikia reguliariai atlikti techninės priežiūros ar keisti tepalus, yra didžiulis privalumas.
Johnny sako, kad nuvažiavus 100 000 mylių (160 934 km) jam buvo pasakyta, kad turėtų išvalyti frikcinius stabdžius. Dėl „Model 3“ regeneracinių stabdžių frikciniai stabdžiai naudojami ne taip dažnai, kaip benzinu varomame automobilyje, todėl gali tarnauti labai ilgai, tačiau juos reikia karts nuo karto nuvalyti.
Kai Johnny stabdžius išvalė ir automobilį apžiūrėjo „Tesla Mobile Service“, technikas jam pasakė, kad jie atrodė praktiškai visiškai nauji. Nuvažiavus 100 000 mylių (160 934 km), jam taip pat buvo pakeistos įkrovimo angos durelės. 250 JAV dolerių kainavęs remontas iš esmės buvo vienintelis dalykas, kurį jis išleido techninei priežiūrai nuvažiavęs daugiau nei 132 000 mylių (212 433 km), nors manome, kad jis automobiliui turėjo uždėti kelis padangų komplektus. Jis užsiminė, kad praėjusiais metais pasirinko kai kurias žiemines padangas.