Lėktuvuose sėdynės storuliams platės siaurinant kitų keleivių vietas (10)
„Airbus“ pradės gaminti lainerius su platesnėmis sėdynėmis apkūniems keleiviams, bet susiaurins įprastas vietas. Netrukus nutukusiems lėktuvų keleiviams bus lengviau įsisprausti į siaurą sėdynę, tačiau tai jie darys lieknesnių keleivių sąskaita, rašo dailymail.co.uk.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Apkūnių keleivių skundai privertė lėktuvų gamintoją „Airbus“ paplatinti dalį sėdynių populiariuose laineriuose A320. Tačiau „Airbus“ turės susiaurinti įprastas ekonominės klasės sėdynes, kad kiekvienu lėktuvu galėtų skristi tiek pat keleivių.
Šiuo metu eilėse yra po tris 45 cm pločio vietas. „Airbus“ siūlo prie tako esančią sėdynę praplatinti iki 50 cm, o likusias dvi vietas susiaurinti po 2,5 cm.
Nauja konfigūracija taip pat leistų oro linijų bendrovėms įvesti papildomą mokestį už platesnes sėdynes. „Airbus“ skaičiuoja, kad 6,5 svaro (28 litų) mokestis už platesnę sėdynę per 15 metų nuo kiekvieno orlaivio leistų gauti 2 mln. svarų (8,6 mln. litų) papildomų pajamų.
Iš šių pinigų būtų padengiamos papildomos išlaidos kurui, kurių reikia, norint pervežti apkūnius keleivius.
Oro linijų bendrovės sako, kad sėdėjimas šalia apkūnaus kaimyno, kuris kėsinasi į dalį kito keleivio vietos, yra dažniausiai iš keleivių gaunamas skundas.
Manoma, kad pirmuosius lainerius A320 su platesnėmis sėdynėmis įsigis viena Amerikos oro linijų bendrovė, kadangi toje šalyje nutukusių žmonių procentas yra didžiausias.
Tačiau Oro kelionių patariamojo biuro atstovas Seanas Curtis – Wardas teigė manantis, kad normalaus sudėjimo keleiviai bus nepatenkinti, jog jiems teks sėdėti siauresnėse vietose.
„Pagalvokime. Jeigu oro linijų bendrovės ims mokestį už platesnes sėdynes, tai keleiviai skųsis, kodėl jie nemoka mažiau už susiaurintas vietas“, – teigė jis.