Lėktuvų sprogimai ore – itin retas reiškinys: kada įvyksta tokios avarijos?  (10)

Šeštadienį Egipte sudužus į Rusiją skridusiam lėktuvui „Airbus A321“ žuvo visi 224 juo skridę žmonės. Skelbiama, kad nelaimė įvyko orlaiviui jau pakilus į orą. Lėktuvų nelaimių istorija rodo, kad aviatakastrofos viduryje skrydžio nutinka gana retai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Nelaimė įvyko ore, o lėktuvo nuolaužos yra išsimėčiusios didelėje teritorijoje – maždaug 20 kvadratinių kilometrų“, – sakė Rusijos aviacijos komiteto vadovas Viktoras Soročenko.

Nors komercinių avialinijų nelaimės yra ypač retos, tokie įvykiai primena apie skrydžių metu kylančius pavojus.

„Reuters“ apibendrino 2005–2014 metais įvykusių aviacijos nelaimių duomenis ir sudarė grafiką, kuris atskleidė, kad beveik pusė visų atvejų nutiko paskutinėje leidimosi stadijoje ir tūpimo metu.

Grafike įtraukti 72 keleivinių orlaivių incidentai, pareikalavę žmonių gyvybių. Po to, kai priimamas sprendimas tūpti, ir tūpimo metu įvyko net 34 nelaimės.

Palyginimui, lėktuvams būnant ant žemės įvyko 7 incidentai, kylant – penki, aukštėjimo etapais – 9, skrendant kruizo režimu – taip pat 9, pradėjus leistis – 2, pirmo bandymo tūpti metu užfiksuotos 6 nelaimės.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(9)
(6)
(3)

Komentarai (10)