[Žinios trumpai] Visiškai žlunga Rusijos automobilių pramonė, liko vos 15% likutis: „Grįžtame į sovietinę praeitį“  ()

Kremliaus karinė avantiūra Ukrainoje Rusijai kainavo automobilių pramonę.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Viena pirmųjų Vakarų sankcijų aukų buvo Rusijos automobilių pramonė. Ji yra visiškai paralyžiuota, todėl nemažai Rusijos regionų atsidūrė ant išlikimo slenksčio. Apie šią problemą interviu „Žyvoj gvozd“ metu atvirai papasakojo rusų ekonomistė, ekonomikos geografė Natalija Zubarevič.

„Automobilių pramonės regionai krito iš karto. Dabar Rusijoje pagaminama tik 15% automobilių, palyginus su tiek, kiek buvo gaminama metų pradžioje. Tai šešis su puse karto mažiau“, - sakė Zubarevič. „Volkswagen“ ir „Avtotor“ gamyklų uždarymas taip pat buvo sunkus smūgis pramonei. Pastarasis net buvo priverstas išdalyti žemės sklypus darbuotojams, kad nuo bado juos išgelbėtų jų pačių derlius.

Nemažai automobilių pramonės įmonių iš Kinijos ir Pietų Korėjos neskuba uždaryti gamybos Rusijoje. Tačiau pilnavertiškai funkcionuoti jos negali.

„Jos neturi detalių. Ir tai - tiesa. Reikiamų detalių įvežti neįmanoma (į Rusijos Federaciją - red.) - siuntų įmonės Rusijai dirba labai prastai - atsisako“, - sakė Zubarevič.
 
Ji patikslino, kad Rusijos Federacijoje automobilių gamyklos pradėjo reguliariai stabdyti darbą savaitėms ir net mėnesiams. „Avtovaz“, siekdama bent kažkaip išsilaikyti, paskelbė apie savo ketinimą gaminti „supaprastintus“ modelius su žemais aplinkosaugos ir saugos standartais, pavyzdžiui - be oro pagalvių.

 

„Grįžtame į sovietinę praeitį“, – pareiškė Zubarevič.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(43)
(0)
(43)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()