Kova dar nebaigta – „Sikorsky“ užblokavo „Black Hawk“ įpėdinio pasirinkimą, stabdoma visa programa: kas vyksta? ()
Protesto pateikimas sustabdys „Bell“ laimėtos V-280 „Valor“ koncepcijos darbą iki 100 dienų.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nelabai stebinančiu žingsniu „Sikorsky“ oficialiai protestavo dėl to, kad JAV kariuomenė pasirinko „Bell V-280 Valor“ kaip savo ateities ilgo nuotolio šturmo orlaivį arba FLRAA, kuris galiausiai pakeis UH-60 „Black Hawk“.
„Sikorsky“, priklausantis „Lockheed Martin“, bendradarbiavo su „Boeing“, kad pasiūlytų „Defiant X“ sudėtinį bendraašį sraigtasparnį FLRAA. Jis pralaimėjo „Bell“, kurio V-280 pažangų tiltrotorį kariuomenė pasirinko kaip pageidaujamą „Black Hawk“ pakaitalą anksčiau šį mėnesį.
Ši pradinė sutarties suma yra 232 mln. USD. Joje nėra jokių tikrų orlaivių. Vietoj to, sutartis apima galutinį „Valor“ skaitmeninį dizainą, kurį „Bell“ sukūrė per penkerius metus trukusį orlaivio bandymų laikotarpį, ir kūrimo kampaniją, įskaitant kariuomenės reikalavimus.
Pateiktas gruodžio 28 d., protestas automatiškai sustabdo darbą su FLRAA programa, o Vyriausybės atskaitomybės biuras (GAO) pasveria „Sikorsky“ prieštaravimus dėl kariuomenės pasirinkimo. „Sikorsky“ prezidentas Paulas Lemmo ketvirtadienio (gruodžio 29 d.) popietę patvirtino paraišką.
„Remdamasis išsamia kariuomenės pateiktos informacijos ir atsiliepimų peržiūra, „Lockheed Martin Sikorsky“ komandos DEFIANT vardu ginčija FLRAA sprendimą“, – sakoma Lemmo parengtame pareiškime.
„Duomenys ir diskusijos leidžia manyti, kad pasiūlymai nebuvo nuosekliai vertinami, kad būtų gauta geriausia nauda kariuomenės, mūsų karių ir Amerikos mokesčių mokėtojų labui. Dėl kritinės FLRAA misijos svarbos armijai ir mūsų tautai reikalingas labiausiai pajėgus, prieinamas ir mažiausiai rizikingas sprendimas. Esame įsitikinę, kad DEFIANT X yra transformacinis orlaivis, kurio armijai reikia, kad įvykdytų savo sudėtingas misijas šiandien ir ateityje“.
Šis žingsnis buvo svarstomas aukščiausiuose „Lockheed“ vadovybės lygiuose ir galiausiai buvo laikomas reikalingu dalyku, atsižvelgiant į tai, kad reikia pakeisti bent didelę armijos „Black Hawk“ laivyno dalį, sakė jis.
„Šio protesto sprendimo pateikimas nebuvo priimtas lengvabūdiškai, buvo plačiai peržiūrėtas visoje korporacijoje aukščiausiu lygiu“, – sakė Lemmo.
„Defiant X“ dizainas buvo pagrįstas dešimtimis valandų skrydžio bandymais, atliktais „SB>1 Defiant“ operaciniu prototipu, kuris buvo sukurtas lygiagrečiai su „Valor“ ankstesnės „Jungtinės daugiafunkcinės technologijos demonstravimo“ arba JMR-TD programos metu.
Pirmą kartą „Defiant“ skrido 2019 m. kovo mėn., praėjus daugiau nei metams po to, kai „Valor“ pirmą kartą pakilo 2017 m. gruodį. Vėlavimą iš dalies lėmė vystymosi problemos, tarp kurių buvo ir priešingai besisukančio standaus rotoriaus sistemos problemos.
Vėlesnė skrydžio bandymo kampanija sukaupė daugiau nei 60 valandų skrydžio laiko.
Protestai dėl tokių didelių gynybos sutarčių sudarymo paprastai nėra sėkmingi, o „Sikorsky“ kol kas nedetalizavo savo formalių argumentų ar pageidaujamo rezultato. Vis dėlto įtaka šios sutarties laimėtojui ir pralaimėtojui yra tokia didelė, kad kova dėl jos visada buvo labai tikėtina.