Nauja era aviacijoje: „Boom Supersonic“ perims „Concorde“ estafetę – pasiūlys rekordinį greitį (Foto, Video) ()
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Norėdami išbandyti ir tobulinti šią technologiją, kompanija tam turi „Boom X-B1“ orlaivį: 21,6 m ilgio sumažinta „Overture“ versija, kuri pasieks 1,3 Macho greitį dėka trigubų „General Electric“ gaminamų J85-15 variklių. Testai turėtų prasidėti šiais metais.
„Dirbdami su „XB-1“ mes tobulinome „Overture“ koncepcinį dizainą ir jau kelerius metus laukiame „Overture“ plėtros“, – sako jis. „Kai šiais metais išbandysime „XB-1“, baigsime ir „Overture“ dizainą.“
„Boom Supersonic“ ambicingi tvarumo tikslai
Be didžiulių ekonominių ir technologinių pokyčių per pastaruosius du dešimtmečius, mes taip pat gyvename pasaulyje, kuriame oro linijų bendrovės turi laikytis apribojimų, kuriais siekiama sumažinti anglies dvideginio išmetimą.
Praėjusių metų liepą paskelbta „Boom Supersonic“ ir „Rolls-Royce“ partnerystė skirta maksimaliai padidinti „Overture“ kuro efektyvumą, užtikrinti, kad modelis galėtų naudoti tvarų aviacinį kurą, ir sumažinti triukšmą.
„Boom laikosi visapusiško požiūrio į tvarumą ir tai yra pagrindinė mūsų, kaip įmonės, kultūros dalis“, – aiškina Durrence. „Ši mąstysena apima tai, kaip mes kuriame, konstruojame ir bandome orlaivius, kaip mes suprojektuojame savo įrenginį; kaip mes planuojame perdirbimą pasibaigus „Overture“ naudingo tarnavimo laikui; ir kaip mes ieškome sprendimų sumažinti keliamą triukšmą ir išmetamų teršalų kiekį.“
„Tai paskatino „Boom Supersonic“ paskelbti kelis ambicingus tvarumo tikslus: pavyzdžiui, „X-B1“ bus neutralus anglies dioksido kiekiui, o „Overture“ tikslas – nuo pat pirmos dienos buti neutraliam anglies dvideginiui ir naudoti 100% tvarų alternatyvų kurą“.
Visgi, „Boom Supersonic“ nėra vienintelė įmonė, kurianti naujus viršgarsinius lėktuvus komerciniams skrydžiams. Pavyzdžiui, NASA sukūrė „X-59“ – eksperimentinį viršgarsinį lėktuvą.
„Aerion Supersonic“, bendradarbiaudama su „Boeing“, kuria viršgarsinį verslo lėktuvą, kuris galbūt pradės skraidyti iki 2025 m.
„Overture“ laukia dar ilga kelionė. Durrence sako, kad pirmasis orlaivis bus išleistas 2025 m., o skrydžių bandymai bus pradėti vykdyti 2026 m. „Tikimės, kad „Overture“ keleivius pradės skraidinti iki 2029 m.“ Pagrindinė „Boom Supersonic“ motyvacija yra „pašalinti kliūtis pajausti planetą“, tvirtina Durrence.