Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mmm 2011-01-08 21:06
leiskit isikist protingiausiam zmogui : ir skeptikam ir moksliukam tiesiog reikia kazkuo tiket, vieniem mokslu, nes jei netikes viskuo ka sako musu isminciai mokslininkai gali dar kasnors, o gal ir patys suabejos kertinem mokslo tiesiom,o tada jau pasaulis isslys is po koju(kaip gi mano puoseletas mokslas galejo klysti ir mane nuvilti), o skeptikai, na jie tiesiog tiki tuo kas geriau paaiskina tiesas.
lape 2011-01-08 21:07
Tai nueikit i Saulėtekį ir pašaudykit fejerverkus. Ten juk visos Vilniaus varnos nakvoja. O rytą paskaičiuokit kiek padvėsusių rasit. Tada aiškiau bus...
Diablo 2011-01-08 21:53
Diablo 2011-01-08 22:08
BishopaZ 2011-01-08 22:12
paaiškinimas sakyčiau niekam tikęs, vargu ar patys mokslininkai tuo tiki
Diablo 2011-01-08 22:14
Pritariu.
Arwis 2011-01-08 22:25
Ne nu dievai.... Diablo tu analalizuoji viena fraze istraukes ja is viso kontektso.... Cia tas pats kas
''vakar lijo lietus''. O kai is tiesu visas sakinys yra ''prisimenu kaip vakar, pries savaite lijo lietus.''
Pagauni kampa kur nusisneki?
Kitas dalykas kad tai galeji buti naudoja zurnalistu tiesiog kaip issireiskimas kad pailgini straipsni. Megsta jie tokiu prideti. Reiketu surasti original source ir perskaityti anglu kalba,
Arwis 2011-01-08 22:45
Na va paskaitai orginalu straipsni ir is kart viskas aiskiau palieka. Pirmiausia ko sis straipsnis nemini tai kad miestelyje buvo girdeta ypatingai garsiu fejerverku. Reiskias fejerverkai buvo ne paprasti o tokie kuriems reikia leidimo nes jie yra zymiai galingesni.
Tai va isivaizduokit kai pakyla 10 000 pauksciu toks burys nakty ir juos situokie fejerverkai pradeda saudyti. Taipogi tai paiskina daug dalyku:
Vidini kraujavima: tiems kurie mire nuo smugines bangos.
Vidiniu organu apibraizymus: irgi nuo smugines bangos
Disorentavima: pirmiausia tai buvo naktis, antra jie prastai mato nakti. Tada jau ypatingas garsumas disorentavo daug pauksciu kadangi jie skraido dideliais tankiais. Pauksciai pradejo tranktytis vienas i kita masiskai, i namus i medzius, krito zemen.
Diablo 2011-01-08 22:49
Nenusisneku. Parasiau paprasciausias pastebejima, tik pasirodo tu nesupratai.
Arns 2011-01-08 23:39
žinai, tavo orientavimas faktuose man primena religinių fanatikų skaičiavimą prieš kiek metų sukurtas pasaulis. Na rimtai pamąstyk, kiek paukščių žūstą nuo garsinių patrankų? Juk jei tai kenktu, jos būtu uždraustos http://www.frontas.eu/savigyna/2010/02/ ... trankomis/ Tačiau kiek buvo bandymų, jokių paukščių "pamišimų" nebuvo pastebėta, o štai dabar nuo keleto fejerverkų šitiek žūsta paukščių...
Sakykim tikrai fejerverkai tai sukėlė. Būtų prašę kas leidimo. Manai būtu neišdavę? Gal pasakyk vietas kur fejerverkai uždrausti nes gali sukelti ir sukelia tokius dalykus?
Foxman 2011-01-08 23:53
Hmm, nesu biologas bet kazkaip logiskai pagalvojus tai smugis i medi ir smugis i zeme nelabai skirtis turetu, kai veiksniai yra tik svoris (kuris nekinta, prie to galima prideti ir paukscio forma bei tanki kurie taip pat nekinta) ir greitis. Kadangi pagrindinis kintantis faktorius yra greitis, tai klausimas: kaip exspertai atskiria kada buvo trenktasi del paukscio sukelto greicio, o kada del laisvo kritimo? (kazin ar greiciai labai skiriasi jei gali taip stipriai trenktis i medi)
Foxman 2011-01-08 23:59
Aha, sita versija tikrai normali trodo, taigi mano praitas postas nelabai tinka, nes bandziau paneigti rasyta teorija . Taip buna kai komentuoji neperskaites visu komentaru ir originalaus straipsnio
Arwis 2011-01-09 00:23
Siulau tau nustoti pries zmones apsijuokinejus su tokiais linkais, tu juos bent skaitai ir supranti ka ten raso?
Viena yra sukelti garso bangas kurios einant tolyn slopsta, kita yra is tikro buti sprogimo centre arba salia jo...
Gal nelabai i tema, bet viliuosi kad suprasi. http://www.youtube.com/watch?v=YFQftH1zvwg
Antra ziurek cia: http://www.technologijos.lt/upload/imag ... lonija.jpg Matai kaip tankiai jie skraido. Paleisk i toki buri ypatingai galingus fejerverkus ir suprasi kas buvo.
Arns 2011-01-09 01:21
o tu apsijuokinėti nebaigsi? Kas būna žmogui kai jį sužeidžia fejerverkai? Nudegimas. Gal šio rūšies paukščiai atsparūs nudegimams? Juk jei būtų radę nors keletą apdegusių paukščių, nereiktu nei hipotezių, nei pasakojimų apie garsus. tereiktu išsiaiškinti kas čia juos paleido.
Plius esi nenuovokus, kad nesupratai mano minties. Aš kalbu ne apie tai kad nuo garso žūva, o apie tai, kad pabaido taip jog paukščiai lyg pašėlę imasi trankyti kur papuola. Taigi, jei jau būtu pastebėtas toks poveikis panašių prietaisų, kaip manai, ar nesusirinktu PETA, žalieji ir pan pobūdžio organizacijos ir nesiektu uždrausti skausmingai mirčiai pasmerkiamus paukščius?
Laurynas19 2011-01-09 01:40
Esme tame, jei sakote jog pauksciai zuvo ne nuo smugiu i medzius ar namus. Tai iskart pasvarstykite, nuo ko jie galetu zuti?? To ir pasigedau komentaruose. Visi teigia tikiu arba ne, bet kitos versijos nepateikia,, o ziniasklaida ir mokslininkai ir negali pateikti kitokios versijos, nes ji kokia ir bebutu (kita) , ji butu neitikima eiliniam pilieciui. Ir dar, samokslo teorijos nekyla is niekur, is oro, jei kazkas kazkam neaisku, tada ir prasideda... Man asmeniskai irgi neaisku cia viskas, as nesu expertas, nesuprantu nieko apie paukscius, netyres ju, nezinau kaip jie dauzosi i medzius ir pan, todel netvirtinsiu jog tai tikrai tiesa ir nuo to jie mire. Bet taip pat ir nezadu sakyti jog cia kazkokie viriausybiniai bandymai ir cia mus mulkina. Asmeniskai man vienodai tie pauksciai (dabar), bet jei kazka teigciau, tai ieskociau irodymu..
Mano komentaro esme, tame kad baigtumet tuos, As uz samokslo teorijas ir as pries samokslo teorijas, taip negali buti. Reikia tirti reiskini ir ieskoti teisingo atsakymo, o ne aklai tiketi. Butent siuo atveju visi uz ir pries man panasus i tuos kurie AKLAI TIKI.
Vieni ir kiti Hitlerio laikais zudytu ZYDUS. IMHO
Arwis 2011-01-09 10:33
Vienintelis kuris nenuovokus esi cia tu. Pirmiausia net ir galingiausi be leidimo parduodami fejerverkai suzaloja rankas taip kad tenka amputuoti. O tiems kuriems reikia leidimo tai jau galima butu prilyginti kazkokiam kiekiui dinamito ar dar kokios medziagos. Jiem reikia leidimo nes tai jau skaitomas kaip sprogmuo.
Toliau paimsiu paprasta pavyzdi. Tau uz nugaros tau nezinant kas nors suploja rankom klases gale. Tu issigasti? Ne. Bet jai kas tau is nugaros rankom suploja tau prie pat ausu? Taip. Yra skirtumas.
Arba kodel zmones nepaminuoka jai girdi suvius kur nors toli, bet jai kur nors arti puola i panika?
Na manau pagavai minti.
rwc 2011-01-09 10:37
Nesuprantu ginčo esmės. Na, kartais paukščiai masiškai žūva. Iš daugiatūkstantinės kolonijos vienas kitas (ta prasme, keli šimtai) papuola į kokias nors neįprastas sąlygas (kokias - ne mums spėlioti). Tokie reiškiniai stebimi ne pirmą šimtą metų.
Galbūt dėl mūsų kaltės jie nutinka dažniau. Va čia yra darbo mokslininkams išsiaiškinti priežastis ir nustatyti - galbūt dėl mūsų žūsta kokiu procentu daugiau paukščių, o gal netgi mažiau. Viena, kas naudos neduoda - tai visokios nepagrįstos sąmokslo teorijos.
Arns 2011-01-09 11:25
Jo, o tau neatrodo kad šuo, katė turi geresnę klausą ir jei pakartoji tokį bajerį su jais, jie nepuola į paniką, o tik pastato ausis? Arba su paukščiais, medžiotojai šauna rudenį į antis, nuo ežero pakyla galybė paukščių, daug panikos?
Reiktu suprasti jog žmogus ir gyvūnas jaučia, supranta visai kitaip.
O dėl fejerverkų, tu įsikandęs šitą spėliojimo versiją ir tiek. Pats sakiai galingi fejerverkai, dinamitas. Na tai kodėl neranda nudegimų, paukščių išdraskymų, plunksnų pievelės, parako pėdsako? Galų gale neranda a net neieškoji niekas "židinio", kur masiškai būtu kritę paukščiai arba vietos kur paukščių vos vienas kitas lavonas, o aplinkui kaip matėme, į metrą bent po vieną paukštį.
Čia kažkas minėjo jog nėra iš "sąmokslininkų stovyklos" jokių normalių versijų. Aš manau yra, apnuodytas telkinys toksinėmis medžiagomis, liga(tarkime kaip gamtoje ir iki tol būdavo paukščių gripas). Šių idėjų kiek suprantu net netyrė,o jos logiškiausiai paaiškintu kodėl paukščiai galėjo išmirti dideliais mąstais.
rwc 2011-01-09 11:49
stų.
Arns 2011-01-09 12:00
rwc, garsus tu filosofistas. Seki pasakas mažiems vaikams. Kad ir kitoje temoje tau bando įrodyti jog kaime žmogui jokio skirtumo tarp sraigtasparnio ir malūnsparnio, bet techniškai skirtingi dalykai, tu užsiimi demagogija, vertinėjimu iš kitų kalbų ir pan. Ir kam? Kad įrodytum esąs teisu jog nuo mažens tau girdėtas žodis yra teisingiausias. Nors specialistas vertins tą kitaip.
Ir čia, aiškini kad gamtą reikia suvokti kitaip nei suvokiame mes. Tai paaiškink kaip, nes tau atrodo jog banda, būrys yra mirtinas pavojus. Cha, kiek matei susidaužusių gandrų per būriavimosi periodą, kai juos pabaidai? Kaip dažnai Afrikoje buivolai, gazelės masiškai sutrypia savo gentainius išsigandę krokodilo, liūto? Taigi neišvedinėk savo teorijų, pritaikytų tavajai visatai, kurioje užsidaręs gyveni.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ekspertai: Arkanzase ir Švedijoje paukščiai žuvo nuo smūginių traumų